Gå til innhold

Noen som bare er hjemme på bursdagen sin og ikke feirer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk bursdag i ei helg og ikke planer om å ut. Er det trist? Føler jeg visner 😅 blir 38år og er barnefri men ingen planer for bursdags helg. 

Anonymkode: 44ea0...2e4

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg bare har feiret bursdagen min tre ganger i hele mitt liv, og det inkluderer barndommen, og nå blir jeg 51 i morgen. Skal på spinning, men ellers er jeg alene. 

Anonymkode: 05499...d65

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trist. Jeg synss hverdagen er så hektisk at det siste jeg har lyst til på min egen bursdag er å stresse med noe ekstra :ler:

Anonymkode: 045d7...1d5

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du pleid feire, og hvorfor gjør du ikke det i år?

Jeg pleier dra ut å spise om bursdag faller på helg, ellers er jeg hjemme.

Anonymkode: f7486...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme på bursdagen min i mange år. Feirer ikke noe spesielt,men liker å kjøpe take away og kanskje en kake. 

Anonymkode: cf5c6...26e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri brydd meg om å feire bursdagen min, den er som en helt vanlig dag.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilbrakt et par bursdager alene opp gjennom, av forskjellige grunner. For meg har bursdagsdagen alltid handlet om å sette pris på meg selv.

Noen ganger har jeg tatt meg selv med ut på date (museum, kino, kunstgalleri osv), andre ganger har jeg tatt en avslapningsdag med en tur på spa, så masse kinamat og en film/serie/bok hjemme :)

Har aldri ignorert bursdagen min nei. Hvorfor ville jeg det? Jeg fortjener å bli feiret selv om tilfeldighetene har det til at ingen kan feire med meg.

Anonymkode: b02f9...507

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, Drit helt og holdent i hva andre mennesker gjør.

2. Og i hva de tenker.

3. Bruk dagen på akkurat det du vil. Det som gir deg glede eller overskudd. 

Anonymkode: 1b8a2...f7b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var 19-20 sist jeg dro ut i ens ærend for å feire bursdag... Tenker at det er litt for barn? Kan jo selvsagt markere litt som voksen også, men aldri tenkt at det er noe man må gjøre. 

Anonymkode: 3da50...833

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har feiret de fleste bursdager alene - kjøper gjerne et godt kakestykke eller to - lager en god middag - tar en god flaske vin og god drikke - fin-fint det.

Anonymkode: 3bfb1...d77

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Typisk bursdag i ei helg og ikke planer om å ut. Er det trist? Føler jeg visner 😅 blir 38år og er barnefri men ingen planer for bursdags helg. 

En trenger ikke gjøre det så stort. Hva ville du helst gjort for å få en fin dag TS ?

Jeg feiret min bursdag forrige helg, vi var 14 stk, men bare familie. Yngste var 8 år og eldste 70 år. Jeg serverte pizza, kaker, pappvin og brus. Dette er akkurat sånn jeg liker det, så sant vi ikke drar til en storby for å feire. 

Jeg er koser meg stort når folk kommer på besøk, spiser og drikker godt, det er mye latter og gjestene viser at de ikke vil gå. 🙂

Anonymkode: 2a1c6...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag selv straks, men barnet mitt har fått vannkopper (er alene om omsorgen). Så jeg har bestilt morgenlevering og skal gjøre det beste utav det ❤️ Bake en kake og gå en tur

Anonymkode: e75c9...2e8

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdag har i alle år vært ei stor bløtkake, en kanne med kaffe og storfamilien rundt meg :)  Det er slik jeg vil ha det! 

Anonymkode: c7f6f...dbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 år, og har aldri gjort mye ut av bursdagen min. Inviterer gjerne nærmeste familien på besøk en dag, og noen år har jeg gått ut for å spise med gode venninner, eller invitert dem hjem til meg. Veldig rolig, akkurat som jeg liker det. :) 

Du er gammel nok nå til å gjøre akkurat det du sjøl har lyst til å gjøre, så hvis du vil være hjemme så gjør du det! :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan har du pleid feire, og hvorfor gjør du ikke det i år?

Jeg pleier dra ut å spise om bursdag faller på helg, ellers er jeg hjemme.

Anonymkode: f7486...49a

Nei jeg liker ikke å bli dullet med andre enn min kjæreste. Men nå er jeg uten da 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har bursdag selv straks, men barnet mitt har fått vannkopper (er alene om omsorgen). Så jeg har bestilt morgenlevering og skal gjøre det beste utav det ❤️ Bake en kake og gå en tur

Anonymkode: e75c9...2e8

Huff kjedelig❤️ ja da er vi flere som blir ensomme ❤️  det verste er forventingene andre har.... blitt alene etter 11år i et forhold. Barnefri også. Kunne likegodt være med de.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på forskudd 🥳

Vet du, jeg glemmer faktisk bursdagen min 😱 Det er mannen min, eldstemann eller fb som minner meg på det.

Sånn typisk "hva ønsker du deg til bursdagen din?" jeg "Hæ? Hvorfor spør du I det heletatt om det?" "Fordi du har bursdag om en uke" 🤯 jeg *sjekke kalenderen*. 

Så nei, her feirer jeg ikke bursdagen min annet enn hva familien steller i stand 😂 og aldri tenkt noe negativt med det. Forresten samme alder som deg 🥳

Anonymkode: c9162...7cd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne feiret bursdag når det var runde tall iallfall, men har egentlig ikke så mange å invitere. Tror det hadde vært vanskelig å invitere og oppleve at ingen kom. Kjøper meg noe jeg har lyst på i gave til meg selv, take away og være hjemme, sånn er mine bursdagen egentlig 

Anonymkode: 7322c...7db

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...