AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ja som spørsmålet sier. kan menn som i utgangspunktet er empatiske og «snille» bli kontrollerende, nedsettende og usikre i noen forhold, men ikke i andre eller har de alltid vært slik og vil da være slik i alle forhold? visst ikke, hva er det som katalysatoren for denne adferden? selv vært i laaaaange forhold, der mennene ender etterhvert ender opp med å behandle meg som eiendel ala my preciouse ring fakter. hvorfor blir noen menn eiesyke? Kvinner også for den del. Anonymkode: 2078a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Svaret er ja. Alle mennesker har noen triggere. Jeg vet med meg selv at jeg kan være fin i forhold. Jeg er også som oftest empatisk og snill. Men jeg kan også være slem i forhold. Jeg datet en tøffel før (uten egne meninger, ingen besluttsomhet, ikke noe tak). Da ble jeg først irritert, så foraktfull. Det var ikke hans feil, men denne relasjonen fikk frem dette i meg. Jeg så en versjon av meg selv, noe jeg kunne bli, i feil relasjon. Jeg har skammet meg mye over det. Det kommer av interaksjonen. Men jeg vil tro at noen mennesker ALDRI blir slemme. Kanskje? Anonymkode: 4e781...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Uten tvil. triggere som blir utløst av din adferd eller eksterne triggere og livsheldelser kan utløse dette. Anonymkode: 1b080...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Selvfølgelig kan nok de fleste ende opp med den typen av adferd. Det å bruke kontroll for å tilfredsstille et behov for å føle at man har kontroll, tenker det er mer merkelig å tro at det finnes noen mennesker som aldri i noen typer av situasjoner vil prøve å få kontroll ved å ha adferd som oppleves som kontrollerende. Men terskelen og hva som utløser behov vil selvfølgelig være ulikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svaret er ja. Alle mennesker har noen triggere. Jeg vet med meg selv at jeg kan være fin i forhold. Jeg er også som oftest empatisk og snill. Men jeg kan også være slem i forhold. Jeg datet en tøffel før (uten egne meninger, ingen besluttsomhet, ikke noe tak). Da ble jeg først irritert, så foraktfull. Det var ikke hans feil, men denne relasjonen fikk frem dette i meg. Jeg så en versjon av meg selv, noe jeg kunne bli, i feil relasjon. Jeg har skammet meg mye over det. Det kommer av interaksjonen. Men jeg vil tro at noen mennesker ALDRI blir slemme. Kanskje? Anonymkode: 4e781...834 Noen kan bli selvutslettende...Jeg ble det til slutt på slutten av mitt ekteskap. Måtte lære meg å sette grenser på nytt. Så nå føler jeg det er lettere. Har brukt mye tid og ressurser på selvutvikling. Det har vært veldig verdifullt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det vil jeg si. Kun en gang iløpet av 40 år, så er det kun en kvinne som fikk frem noe slikt i meg, og hun drev med psykisk vold, så kan ikke si jeg sliter med dårlig samvittighet Anonymkode: 9e559...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tja. Mye kan skje. Min eks ble psyisk syk. Da kom stygg adferd jeg aldri hadde trodd fra ham. Kom også opp behov for at jeg skulle være hans "hjemmekjerring", han gifta seg med ei dame med doktorgrad liksom....det gikk ikke. Anonymkode: 9edd0...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå