AnonymBruker Skrevet 15. oktober #1 Del Skrevet 15. oktober Jeg skjønner at det sannsynligvis ikke er noe lurt, siden man konkurrerer mot fulltids-grundere som er unge og single. Jeg har også skjønt at man sannsynligvis må prøve og feile mange ganger før man får til en stor suksess. Skulle ønske jeg var tannlege nå. Da kunne jeg bare jobbe lørdag og søndag og ha fri resten av uken uten å tjene mindre enn snittet. Og mest av alt: Uten å skade en karriere eller å tenke på CVen. Finnes det IT-jobber eller liknende der man bare jobber et par dager i uken eller hvor arbeidsmengden er så liten at man kan bruke tid på jobb til å bygge bedriften sin? Anonymkode: 3d241...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #2 Del Skrevet 15. oktober For å lykkes må man tørre å leve sparsommelig og under kummerlige forhold en stund. Det er derfor gründere har en viss status i dagens moderne samfunn. Kun gjennom askese blir lykke mulig! Anonymkode: 8ce57...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #3 Del Skrevet 15. oktober Det er jo masse tid igjen av døgnet til å etablere bedrift ved siden av en annen jobb. om du sover 8 timer, er 8 timer på jobb så har du fortsatt 8 timer pr ukedag og 16 timer lørdag/søndag. Så vil du nok, er strukturert og målrettet er det fullt mulig å starte noe og få det opp på et drivverdig nivå ved siden av vanlig jobb. 😊 Anonymkode: d8245...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober Nå er jo det også lett å få programmert en app ved siden av om du ellers jobber som utvikler. En barnehageassistent som app gründer må få inn ekspertise først. Jeg vil si at det er sterk avhengig hva gründer ideen er og hva kompetanse du har. Anonymkode: c2259...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Jeg tenker ikke å utvikle ting selv. Alt handler om delegering til flinke mennesker. Så det viktigste er at jeg kan ha en jobb hvor jeg kan ta telefoner og sende mailer uten at sjefen bryr seg. Kanskje noe offentlig? Anonymkode: 3d241...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Del Skrevet 1. november https://www.reddit.com/r/Grundere_i_Norge/ Anonymkode: 250d5...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #7 Del Skrevet 1. november Jobba stein hardt mange år for at bedriften skulle ha nok kapital til at jeg kunne begynne å ansette folk og invistere. Hadde minimalt med lønn i mange år. No i de siste årene jeg kan ta meg ut mere lønn og har ansatte. Slik at jeg kan få litt fri. Har ikke hatt ferie på mange år. Anonymkode: ac76b...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå