AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Syns det er et ork å hente fram bøtte og lage såpevann ta frem ny klut osv for å gå over kjøkkeninnredningen. Hadde vært så enkelt med å bare bruke en spray og tørkepapir. Hvilken spray er greit å bruke? Anonymkode: 062e9...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Du trenger vel ikke bøtte? Bare væt kluten og skyll den? De er vel ikke så skitne at du trenger bøtte å skylle i. Spray bør brukes minst mulig Anonymkode: e52ff...9f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trenger vel ikke bøtte? Bare væt kluten og skyll den? De er vel ikke så skitne at du trenger bøtte å skylle i. Spray bør brukes minst mulig Anonymkode: e52ff...9f4 Utrolig fint svar 🏆 Anonymkode: 6b1b0...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Fuktig klut med bare rent vann holder i massevis. Spray er gift for lungene! Anonymkode: b2033...34e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 Pga matlagingen blir det vanligvis litt fett på kjøkkenet. Jeg liker derfor å bruke litt oppvaskmiddel på kluten. Fukt kluten godt med vann, klem på en dråpe oppvaskmiddel, og klem litt på kluten så det fordeles. Vri ut overflødig vann. Vask overflater. Gå deretter over med en klut fuktet med bare vann. Anonymkode: 6d789...d01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg bruker engangs universalkluter, eller kjøkkenspray. Anonymkode: 269a4...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syns det er et ork å hente fram bøtte og lage såpevann ta frem ny klut osv for å gå over kjøkkeninnredningen. Hadde vært så enkelt med å bare bruke en spray og tørkepapir. Hvilken spray er greit å bruke? Anonymkode: 062e9...cd7 Hvor stort kjøkken har du? Hvilket materiale har kjøkkenfrontene dine? Du kan ikke bruke hvilken som helst vaskemiddel på kjøkkenfronter, noen er i heltre, andre er malt osv. Jeg vasker over når noe søles, eller når jeg har såpevann i vasken og tørker av veggene bak kum og komfyr. Når jeg vasker tak og vegger en gang eller to i året, så trenges det ikke så mye vask. Ta med deg noen godtesnop bokser som er tomme fra matbutikken, de er gratis, og bruk en av dem til å fylle Zalo vann i mens den står i kjøkkenvasken så putter du en mikrofiberklut oppi og tørker over. Vaskebøtter er store og unødvendige med mindre du har hotell kjøkken? Er der mye smuss, får du ta en grundig vask og vedlikeholdsvask med gjevne mellomrom. Anonymkode: 26dd9...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 Kjøp sånn spruteflaske til å ha vann i så tar du oppi en dråpe eller to med zalo. Så har du din egen spray som ikke er farlig. Anonymkode: 52b4e...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå