Gå til innhold

Kan du hjelpe å tyde denne drømmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste nettene har jeg vært på kino konstant, natt til igår var det type MadMax drøm der jorden gikk under og alle kjempet for seg selv.

I natt drømte jeg at jeg skulle holde en tale i en begravelse, men jeg måtte bare gjemme en bombe først for den kunne jeg ikke ta med inn i kirken. Jeg kom en halv time for sent og alle venta på meg. Bak alteret var gulvet så råttent at en fyr gikk igjennom. 

Ja- noen som kan hjelpe å tyde?

Anonymkode: ccff8...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tolker drømmen din rundt hendelser/utfordringer i ditt sosiale liv. MadMax og bombe symboliserer kaos og opprivende ting. Begravelse står ofte for avslutninger, noe som blir lagt "død". Råttent gulv kan symbolisere noen som er uærlige. Husker du mannen som gikk gjennom gulvet, om det var en spesifikk person?

Drømmen kan være forvarsel, noe som er pågående i livet ditt, eller noe du bearbeider. 

Anonymkode: a866f...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (16 minutter siden):

De aller fleste drømmer et menneske har er bare rydding i vårt minne, og ofte totalt umulig å tolke.

Feil. 

Anonymkode: a866f...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelse: noe i livet ditt må "legges til hvile" 

Alter: du ofrer noe personlig eller det er noe du må rense i livet ditt? Noe du føler må renses? 

At gulvet bak er råttent kan bety at du er usikker på om det er trygt. At du føler at det ikke er trygge stabile grunner å gjøre dette på. 

Bombe kan bety følelser og sinne som er undertrykt. 

Å være for sen kan bety at du er redd for denne endringen. 

Å holde tale betyr at du trenger å gi uttrykk for dine følelser og tanker. 

Jeg tror denne drømmen handler om at du vurderer eller trenger å hente opp noe i minnet som trenger å bli sett på igjen. Kansje noe undertrykt, som følelser eller noe og at du trenger å snakke om tingene for å la det hvile fullstendig fra minnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...