Gå til innhold

Mange menn ønsker seg ei “hore”?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne, og skjønner disse mennene veldig godt.

Jeg og mannen min startet som venner, og hen fortalte en god del om sin seksuelle fortid. Da vi tok steget til å bli et par, så hadde vi veldig A4 sex, alt det begjæret han hadde beskrevet med exer og ONS var fullstendig fraværende, og han hadde i tillegg klart å fortelle om ting han tente på som ikke stemte med min personlighet/utseende/vaner. Vi er sammen enda og det har gått mange år, og sex er fremdeles veldig A4 og omtrent en gang i uka, noe mer har han ikke lyst på. Og med det mener jeg: 2-3 stillinger, alltid på soverommet eller sofaen hjemme, jeg må suge ham hard og han går aldri ned på meg eller noe sånt. 

Så selvfølgelig er jeg sjalu på de damene som fikk ha sex med ham i garasjer og boblebad og midt på gulvet i stappfulle diskotek og whatever. Og selvfølgelig er jeg sjalu på de damene han komponerte kjærlighetssanger til (uansett hvor kleint det er) eller hang utenfor leiligheten til bare for å få muligheten til å se henne den dagen (uansett hvor stalker det høres ut). 

For jeg er "fornuftsdama" som ville bli en god mor og ta godt vare på ham i alderdommen, men aldri tente den helt store lidenskapen.

Nå tror jeg ikke dette er så veldig vanlig, for NOE kjønn, men det er faktisk ikke rart at folk tenker på det og frykter det.

Anonymkode: 18064...0e0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...