Gå til innhold

kjæresten har en annens dame truser hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit, det er en venninne av han som er lesbisk, og pga. det mener han at jeg overreagerer. Gjør jeg det?? (og nei dette er ikke kødd)

Anonymkode: 85bb4...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har hun trusen sin hjemme hos typen din?

Anonymkode: 5ae2b...961

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må jo være en grunn til det da, hva forklarer han det med? 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke greit, lesbisk eller ikke. Handler om respekt 

Anonymkode: 2e60a...e98

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor har hun trusen sin hjemme hos typen din?

Anonymkode: 5ae2b...961

Ikke en men mange, i stua. Fordi hun overnattet/var på besøk (jeg fikk ikke beskjed fordi jeg blir så rar av det), og hun la de igjen fordi hun ikke har et sted å bo. Så egentlig var han veldig snill som lar henne ha tingene sine der

Skrevet

Er det kun truser eller er set flere ting? 

Anonymkode: 7ab82...c00

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke en men mange, i stua. Fordi hun overnattet/var på besøk (jeg fikk ikke beskjed fordi jeg blir så rar av det), og hun la de igjen fordi hun ikke har et sted å bo. Så egentlig var han veldig snill som lar henne ha tingene sine der

Så det er ikke bare truser, men flere av eiendelene hennes?

Endret av Hateridioter
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så det er ikke bare truser, men også bukser, gensere, sokker og alle mulige andre klær i en stor kasse/sekk? Da synes jeg det er mer greit enn om det bare var tre truser i en egen liten skuff.

Men jeg håper for alle at hun snart finner et eget sted å bo. Slitsomt for henne å ikke ha et hjem, upraktisk for kjæresten din om hun plutselig trenger noen av tingene sine.

Anonymkode: 4a944...6eb

• Liker 7
Skrevet

det er ikke bare truser, men også bukser, gensere, sokker og alle mulige andre klær i en stor kasse/sekk?

Så ikke sånn kjempenøye, men var bare en del truser stappa inn i en hylle i stua

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes ikke det er greit, det er en venninne av han som er lesbisk, og pga. det mener han at jeg overreagerer. Gjør jeg det?? (og nei dette er ikke kødd)

Sikker på at det ikke er han som liker å bruke dametruser? 

Anonymkode: bdf67...2c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så ikke sånn kjempenøye, men var bare en del truser stappa inn i en hylle i stua

I en hylle på stua? 😂 Stakkars dame, jeg synes mer og mer synd på henne. Ville spurt pent om hun kanskje hadde lyst til å komme å legge det i en passe stor pappeske slik at de ikke lengre var på utstilling i et hjem der hun ikke bor engang… Hvor bor hun egentlig akkurat nå?

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke på historien hans. 

Om hun ikke har noe  steder å ha trusene, er det idioti av han å ha de fremme. 

Anonymkode: 4eb74...6fd

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Så venninna må komme hjem til dere hver gang hun skal bytte truser..? Hvor har hun resten av klærne sine? 

Høres ut som en skikkelig dårlig bortforklaring fra kjæresten din.

Anonymkode: 05462...1a0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I en hylle på stua? 😂 Stakkars dame, jeg synes mer og mer synd på henne. Ville spurt pent om hun kanskje hadde lyst til å komme å legge det i en passe stor pappeske slik at de ikke lengre var på utstilling i et hjem der hun ikke bor engang… Hvor bor hun egentlig akkurat nå?

Jeg vet ikke, ikke i Norge i alle fall. de skal møtes på helgetur til helga og være på en to ukers tur på et annet kontinent senere i år, så tror hun har valgt selv å ikke ha et sted å bo

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hans lesbiske venninne🤔 Jeg hadde aldri akseptert dette, og hadde tenkt hvorvidt denne venninna faktisk er lesbisk.

Anonymkode: 433b3...a37

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg vet ikke, ikke i Norge i alle fall. de skal møtes på helgetur til helga og være på en to ukers tur på et annet kontinent senere i år, så tror hun har valgt selv å ikke ha et sted å bo

Hvor sikker et du på at hun er utelukkende lesbisk og at de ikke har noe på gang, hun og kjæresten din?

Anonymkode: b46d6...a86

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

La meg se om jeg har forstått dette riktig:

Kjæresten din skal på to turer (først en helgetur kommende helg, og så en toukers utlandsferie senere i år) med en kvinne du ikke kjenner og som han oppbevarer trusene for?  

Jeg kan ikke si noe sikkert, men jeg tror tampen brenner når jeg sier at kjæresten din utnytter naiviteten din og har en av dere på si. Hvem av dere som er kjæresten og hvem som er den andre kvinnen tør jeg dog ikke si noe om. 

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Stjertmeis skrev (3 timer siden):

med en kvinne du ikke kjenner

Har møtt vedkommende en gang… hun er gammel og høres også ut som en mann… så tror ikke han har noe forhold til henne, men de deler samme altoppslukende hobby og derfor de skal på disse turene, men det betyr jo at vi ikke drar på noen turer. Og synes fortsatt ikke det er greit…

Skrevet

Jeg ville ikke engang akseptert at han hadde mine truser stappet i en hylle på stua.

Hvem i all verden mener det er ok å ha andre sitt undertøy, eller sitt eget for den saks skyld, liggende i hyller på stua??  Til nød er det greit ha undertøy hengende til tørk på stativet i stua om man har besøk, men de fleste som har en nogenlunde sivilisert bolig rydder unna undertøysvasken når man får besøk....

Anonymkode: 8fbca...1da

• Liker 3
Skrevet

Kanskje det er hans og at han vil ikke innrømme det

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...