Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Ja,jeg lurer altså på et par ting ang. dette produktet. Jeg har brukt div.derfra i noen måneder,men jeg er så usikker på riktig fuktighetskrem. Jeg har hatt active moist, og er fornøyd med denne. Jeg får lett kviser, og sånn sett er jo active moist super. men den gir for lite fuktighet nå på vinteren. Jeg lurer egentlig bare på om det er mye fett (som danner kviser hos meg!) i skin smooting cream? Så lurer jeg på om dere kan anbefale meg en god maske fra dem? Jeg har anti-bacmasken,men vil ha noe annet også.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Skin Smoothing Cream er ikke så veldig fet; kanskje du kunne brukt den om natta, og Active Moist om dagen? Av masker, anbefaler jeg i hvertfall Gentle Cream Exfoliant.
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Elphaba, du er et vandrende kosmetikk/hårpleie-leksikon I tillegg så har du kunnskaper om så mye annet - jeg er rett og slett helt imponert av deg Du har gitt meg mang et godt tips her inne
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Elphaba, du er et vandrende kosmetikk/hårpleie-leksikon I tillegg så har du kunnskaper om så mye annet - jeg er rett og slett helt imponert av deg Du har gitt meg mang et godt tips her inne ← men over til saken...jeg ville også gått for Active Moist. Har selv fet hud og skin smoothing cream er alt for fet for meg. Ellers så bruker jeg en balangserende olje under fukt.kremen. Og det kunne kanskje ha vært noe for deg også?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Ok. Takk for tips, folkens! Men, seniorita, har du også tørr overhud? For jeg har fet hud, men med tørr overhud, så jeg føler at active moist ikke gir nok nå i vintermånedene. Men jeg er mest fristet til å kjøpe active moist, da jeg er d...lei kviser!!!!!
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Åh du har tørr overhud ja. Overså det jeg... Da er i allefall ikke den balangserende oljen noe for deg, så glem den. Selv så har jeg kombihud, men mest fet (spess i t-sonen). Active moist funker supert for meg, men kanskje du skal høre på Elphaba og bruke skin smoothing cream om kvelden?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Jepp. Får velprøve meg litt frem, med SSC om natten, og active moist om dagen, evt. bare active moist til sommeren! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå