AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 beklager et litt rotete innlegg Eg har aldri vært særlig sjalu, men no e eg sjalu. Eg er ganske sikker på at eg overreagerer og at det er min usikkerhet som kjeme fram. Min mann å eg har vært sammen i 8 år, mye opp og ned men me har klart oss på grunn av våre to felles barn. Har alltid stolt på han, men no er eg ganske ødlagt, totalt knekt. tingen er: oppdaget at han fikk ein snap fra en kvinne ( fant fort ut at dei jobber i samme firma men ikkje i samme avdeling) han pleier vanligvis åpne alle snapper forann meg å bryr seg ikkje, men denne tok han raskt vekk. Spurde han på kvelden om kem da va, fikk til svar at ho hadde lakt han til på snap rett før pappa permen, å at det begynte med jobb relaterte snapper, men at det gikk over til hverdagssnapp av barn osv. heile meg gjer vondt å eg føle meg knust at han snakker med ho, at han har eit behov til å snakke med ei Anne kvinne. Men eg hadde jo ikkje reagert vist da va ein av de mannlig kollega. Hva tenker dere e eg heilt kokko gal å usikker på meg selv, eller hadde dåke reagert? Anonymkode: af928...211 2
Hannabanna Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 Snakk med mannen din og legg det fram saklig. Usikkerhet i ett parforhold blir ikke bedre av at man ikke snakker om det. 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Hannabanna skrev (8 minutter siden): Snakk med mannen din og legg det fram saklig. Usikkerhet i ett parforhold blir ikke bedre av at man ikke snakker om det. Veldig enig, å vi snakket om det i går, men eg blei veldig redd for å væra «hysterisk» å «overreagere» for han skal jo få lov å snakke med andre. Så eg sa ikkje alt eg følte på. Eller kor jævligt da faktisk e Anonymkode: af928...211 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg hadde sagt at det at han alltid har vært så åpen om all kontakt før, men med denne dama forsøker å skjule kontakten og hva som sendes mellom dem, det gir et inntrykk av at de har en kontakt han ikke kan stå for. Jeg ville nok bedt om å se kommunikasjon mellom dem. Du skriver at du aldri har vært sjalu, Ts. Når du da plutselig blir det, så tenker jeg det ikke er uten grunn. Ikke at han nødvendvis har vært utro, men at kontakten mellom dem ikke nødvendigvis er platonisk heller. Pass på du ikke går inn i dette så emosjonelt at du overdriver, men hold deg saklig, og stol på den følelsen din som sier at denne kontakten i hvert fall er helt annerledes enn hva han før har hatt. Det kan jo være han forteller sannheten, men da burde han ha fortalt om denne kontakten før, hvis den var helt platonisk. Anonymkode: 74833...c47 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde sagt at det at han alltid har vært så åpen om all kontakt før, men med denne dama forsøker å skjule kontakten og hva som sendes mellom dem, det gir et inntrykk av at de har en kontakt han ikke kan stå for. Jeg ville nok bedt om å se kommunikasjon mellom dem. Du skriver at du aldri har vært sjalu, Ts. Når du da plutselig blir det, så tenker jeg det ikke er uten grunn. Ikke at han nødvendvis har vært utro, men at kontakten mellom dem ikke nødvendigvis er platonisk heller. Pass på du ikke går inn i dette så emosjonelt at du overdriver, men hold deg saklig, og stol på den følelsen din som sier at denne kontakten i hvert fall er helt annerledes enn hva han før har hatt. Det kan jo være han forteller sannheten, men da burde han ha fortalt om denne kontakten før, hvis den var helt platonisk. Anonymkode: 74833...c47 Tusen takk! Anonymkode: af928...211 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #6 Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 13.35): beklager et litt rotete innlegg Eg har aldri vært særlig sjalu, men no e eg sjalu. Eg er ganske sikker på at eg overreagerer og at det er min usikkerhet som kjeme fram. Min mann å eg har vært sammen i 8 år, mye opp og ned men me har klart oss på grunn av våre to felles barn. Har alltid stolt på han, men no er eg ganske ødlagt, totalt knekt. tingen er: oppdaget at han fikk ein snap fra en kvinne ( fant fort ut at dei jobber i samme firma men ikkje i samme avdeling) han pleier vanligvis åpne alle snapper forann meg å bryr seg ikkje, men denne tok han raskt vekk. Spurde han på kvelden om kem da va, fikk til svar at ho hadde lakt han til på snap rett før pappa permen, å at det begynte med jobb relaterte snapper, men at det gikk over til hverdagssnapp av barn osv. heile meg gjer vondt å eg føle meg knust at han snakker med ho, at han har eit behov til å snakke med ei Anne kvinne. Men eg hadde jo ikkje reagert vist da va ein av de mannlig kollega. Hva tenker dere e eg heilt kokko gal å usikker på meg selv, eller hadde dåke reagert? Anonymkode: af928...211 min eks mann snappet også med en kollega. de sendte "handlelister" til hverandre i øfølge han selv. lang historie kort, vi ble skilt. Anonymkode: c79c7...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #7 Skrevet 17. oktober 2024 TS, det er ikkje meininga å helle bensin på gnisten... men ... ein så sterk intuisjon og magekjensle tar du på alvor. Har vore igjennom det sjølv Anonymkode: 05bfe...997 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå