AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg skal arrangere babyshower etter ønske fra den vordende mor, og så er det spørsmål om eventuelle kostnader på det som skal handles inn av pynt, stasjoner o.l.. Hva er vanligst? Hva med gave? Har aldri vært med på arrangere noe sånt før, så bare lurer. Anonymkode: 1165f...a72
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 *pynt og stæsj..ikke stasjoner 🫣 Anonymkode: 1165f...a72
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Her er det stor variasjon har jeg inntrykk av, noen kjøper inn masse ballonger og pynt i rosa eller blått, og nærmest bombarderer stua. Andre er mer kreative og printer f.eks. ut babybilder av begge foreldrene, og lager en gjettelek ut av det. Kanskje gjestene vil lage litt mat/kaker hver, istedenfor at dere kjøper. Etter å ha vært i ganske mange baby showers gjennom årene setter jeg pris på at arrangør holder kostnadene nede. Personlig tenker jeg det er bedre å lage ting selv enn å bidra til bruk/kast også. Anonymkode: 9d96e...a3f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Skrevet 15. oktober 2024 Den som inviterer betaler vel for gildet? (Også kanskje man avtaler at noen har med kaker/mat etc). Også gir man gave til mor/barn. ( om den kommende mammaen har bestilt en babyshower, så bør hun betale kostnadene). Anonymkode: 93870...d7e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Den som inviterer betaler vel for gildet? (Også kanskje man avtaler at noen har med kaker/mat etc) Jeg har vært med på ulike varianter: at alle tar med noe pynt/mat/leker, eller at den som arrangerer kjøper inn og så deler deltagerne kostnaden, eller at arrangør eller far er den som betaler for det som kjøpes inn og gjestene bare dukker opp med gave. Så tror ikke det er én vanlig måte å gjøre det på. Anonymkode: 9d96e...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå