Iselilja Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er desverre arbeidsledig for tiden så jeg har ikke råd til noe dyrt, men jeg trenger litt forskjellige produkter, så jeg håper noen kan tipse meg om billige, men gode produkter Jeg trenger: Foundation (gjerne med litt glød) Skrubbekrem (til ansikt) Ansiktskrem (har tørr/kombinasjonshud) Renseserie
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Billig foundation vet jeg ikke om jeg ville prøvd... Ellers kan jeg anbefale deg å teste ut produkter fra apoteket. Selv er jeg fornøyd med rensemelken fra A-Derma, for tørr/sensitiv hud. Den er geleaktig i konsistensen, og lukter mildt av havre. Gjør ikke huden tørr, og koster 122,- Vichy og Avene har også bra produkter i OK prisklasse.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Jeg skulle også tipse deg om Vichy. Har helt greie produkter som ikke koster all verden.
Iselilja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2006 Tusen takk for tips:) Men hvis jeg ikke bør kjøpe billig foundation, har dere et tips til en annen da? Og sånn ca pris? Så kan jeg se om jeg har råd til å prioritere det, og heller bruke litt mindre på det andre.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Foundation er ikke helt min sterke side, men Clinique har visst gode foundationer, og merket er ikke blant de dyreste. Muligens kan du teste i parfymeri, og deretter sjekke om du finner riktig farge på Strawberrynet. Forresten: en OK og relativt billig foundation (130-140 kr?), er Perfect Match fra L'Oreal.
Gjest Camilla Skrevet 26. februar 2006 #6 Skrevet 26. februar 2006 Jeg er desverre arbeidsledig for tiden så jeg har ikke råd til noe dyrt, men jeg trenger litt forskjellige produkter, så jeg håper noen kan tipse meg om billige, men gode produkter Jeg trenger: Foundation (gjerne med litt glød) Skrubbekrem (til ansikt) Ansiktskrem (har tørr/kombinasjonshud) Renseserie ← Hei du Jeg liker veldig godt den fargede dagkremen fra Clinique. Den koster vel bare 200+,men varer lenge. Den ser nesten lik ut som fpundation,men ikke fult så dekkene. Den gir fin glød. Sans Soucis har ogsåp kjempe bra foundations som gir glød og ser naturlig ur. De koster ca. 150 kr. Skrubbekrem til ansiktet: Her har jeg et bllig og godt tips; jojobaolje blandet med salt. Ikke skrubb for hardt. Jojobaolje selges på helsekost- jeg har en 125 ml for ca. 170 kr. Den varer leeeenge- selv om jeg bruker den til annet enn skrubb i tillegg. Ansiktskrem: jeg ville også gått på apoteket om jeg skulle hatt en litt billigere krem. Jeg har erfaring med Vichy Oligo 25 som gir masse glød og fukt. Den finnes en for tørr hud og en for blandingshud. De koster vel ca. 130-150 kr. Rens: Jeg har også prøv rensen som var i denne Vichy Oligo 25 serien,men jeg likte den ikke helt.MEN jeg har ikke samme hud som deg...spør etter prøver. De er vanligvis rause med prøver på apoteket! Håper dette var noen tips! Camilla!
Iselilja Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2006 Tusen takk for alle tips:) Det ble til at jeg kjøpte Vichy Oligo 25, Clinique Superbalanced og St.Ives Apricot Scrub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå