AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg klarer ikke slippe tanken på han eller følelsene. Jeg elsket og elsker han like høyt den dag i dag. Vi har ikke snakket på lenge og han behandlet meg heller ikke bra, men likevel klarer jeg ikke stoppe tankene mine fra å fare mot han. Jeg har elsket han så lenge og vil alltid tenke hva hvis. Anonymkode: 3ef02...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 L-M skrev (1 time siden): Samme her as. Hun behandlet meg som søppel. Men det er fortsatt et savn der. Og jeg elsker henne også fortsatt. Jeg tror man bare må rive av plasteret rett og slett. hun bærer mye sykdom nå også etter hun er samboer med en narkoman så det er no way back uansett. gjør du noe for deg selv som hjelper da? Okkuperer du hodet med andre ting enn bare tanker? Jeg okkuperer meg med mye ja, men det er fortsatt vanskelig å ikke tenke på han. Man må nok rive av plasteret, men det er vanskelig. Jeg kommer alltid til å tenke på at det kunne vært annerledes. Hva gjør du? Anonymkode: 3ef02...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Jeg savner også min eks. Jeg gjorde det slutt i en dyp livskrise. Har nå kommet meg opp av den krisa, og kjenner på at jeg har ødelagt livet mitt. Gjør masse sosialt hele tiden for å prøve å glemme han, men enn så lenge klarer jeg det overhodet ikke. 😔 Livet er nitrist slik som nå, savner så utrolig det livet vi hadde. Anonymkode: 764bf...b03
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Skrevet 15. oktober 2024 L-M skrev (1 time siden): Det er bra:) jeg og tenker veldig på det enda. Hva om… å det blir bare en form for tortur. jeg jobber. Jeg spiller mye golf. Er mye med venner. Snakker med psykolog og psykiater. Har nettopp kjøpt meg pc så jeg spiller litt også. Og jeg har møtt ei annen dame, som jeg skal kutte ut nå da pga at hun har samme personlighetsforstyrrelse som min eks. Så det var jo litt uflaks 😅 hehe hva med deg. Hva gjør du for å hjelpe deg selv? Så bra at du holder deg selv opptatt. Bra du har møtt en ny da 😊 kanskje du ikke bør avslutte det. Kjeg jobber en del, går en del turer osv 😊 håper du kommer deg over hun Anonymkode: 3ef02...2b9
anonym 555 Skrevet 15. oktober 2024 #5 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg savner også min eks. Jeg gjorde det slutt i en dyp livskrise. Har nå kommet meg opp av den krisa, og kjenner på at jeg har ødelagt livet mitt. Gjør masse sosialt hele tiden for å prøve å glemme han, men enn så lenge klarer jeg det overhodet ikke. 😔 Livet er nitrist slik som nå, savner så utrolig det livet vi hadde. Anonymkode: 764bf...b03 Har du snakket med han om det
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Skrevet 15. oktober 2024 L-M skrev (1 time siden): Jeg kan ikke fortsette det dessverre. Det er litt synd. Men bpd/narsissister kan jeg ikke ha i livet mitt mer:/ fint å gå turer nå:) høsten er vakker og koselig:) ja takk:) Håper du kommer deg over din Eks snart og❤️ Det er kanskje trist om du ikke vil gi det en sjanse om du virkelig liker hun? Ja høsten er fin og vakker og det bringer en ro i sjela om dagen 😊 tusen takk. Håper på det. Anonymkode: 3ef02...2b9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Skrevet 15. oktober 2024 Snedig hvor selektiv hukommelse man kan ha, savner og tenker også ofte på eksen (de fine få stundene) men han fantes ikke snill, fulgte haugevis av damer på insta, hadde ørten «jentevenner» var utro og knulla alt fra tatovøren sin til nabokjerringa i forholdet. Etter noe sånt tør jeg ikke gå inn i et forhold igjen for jeg kan aldri stole på en mann igjen. Anonymkode: 3fd1a...39b 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Skrevet 15. oktober 2024 anonym 555 skrev (33 minutter siden): Har du snakket med han om det Ja.. Anonymkode: 764bf...b03
anonym 555 Skrevet 15. oktober 2024 #9 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja.. Anonymkode: 764bf...b03 Hva synes han om det
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Skrevet 15. oktober 2024 Når jeg savner ham, tenker jeg gjennom hvordan det virkelig var. Da forsvinner savnet raskt. Man savner når man husker det som var bra. Viktig å huske resten også. Anonymkode: 0b7a7...54f 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #11 Skrevet 15. oktober 2024 Eneste medisinen for heartbreak er å snakke med andre av det motsatte kjønn og date dem selv om du aldri tror du vil elske dem på samme måte Anonymkode: 2f818...dbb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #12 Skrevet 15. oktober 2024 L-M skrev (16 minutter siden): må bare si det at. Dette hjelper meg veldig. Jeg ser hun er med narkomanen på diverse steder med andre narkiser. Dette er en veldig god ting for meg da jeg ser at hun har nedgradert til de grader😂😩 jeg synes synd på henne. Det er den samme dama som skrev et innlegg her om at «typen får meg stadig til å gråte» han er 45 år gammel. Hun er 30. og hun syter alltid for å få sympati. Hun ødelegger alt i sin vei og det er sånn livet hennes er. Jeg savner henne med jeg seriøst koser meg å vite at hun henger rundt nærkiser den dag i dag. Det er kanskje ondt. Men jeg ønsker henne intet godt i fremtiden Hvordan vet du hun henger rundt narkomaner? Skjønner hva du mener. Det er nok til det beste for deg å finne en annen Anonymkode: 3ef02...2b9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #13 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 12.16): Jeg klarer ikke slippe tanken på han eller følelsene. Jeg elsket og elsker han like høyt den dag i dag. Vi har ikke snakket på lenge og han behandlet meg heller ikke bra, men likevel klarer jeg ikke stoppe tankene mine fra å fare mot han. Jeg har elsket han så lenge og vil alltid tenke hva hvis. Anonymkode: 3ef02...2b9 Jeg har det veldig likt. Savner hun veldig mye. Tenker ofte hva som hadde skjedd hvis jeg hadde gjort noe annerledes. Er det lenge siden det ble slutt mellom dere Anonymkode: 0fcf6...6a0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #14 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det veldig likt. Savner hun veldig mye. Tenker ofte hva som hadde skjedd hvis jeg hadde gjort noe annerledes. Er det lenge siden det ble slutt mellom dere Anonymkode: 0fcf6...6a0 Eet år siden omtrent. Du? Anonymkode: 3ef02...2b9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #15 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eet år siden omtrent. Du? Anonymkode: 3ef02...2b9 De e 1 år sia jeg har hørt i fra hun men de har vore slutt nesten 2 år Anonymkode: 0fcf6...6a0
AnonymBruker Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 12.16): Jeg klarer ikke slippe tanken på han eller følelsene. Jeg elsket og elsker han like høyt den dag i dag. Vi har ikke snakket på lenge og han behandlet meg heller ikke bra, men likevel klarer jeg ikke stoppe tankene mine fra å fare mot han. Jeg har elsket han så lenge og vil alltid tenke hva hvis. Anonymkode: 3ef02...2b9 Hvordan går det ts Anonymkode: 0fcf6...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå