Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har en bmi som jeg vet var helt i grenseland ved oppstart IVF, men ble aldri veid i Porsgrunn ved oppstart. Skrev den siste vekten jeg husket på søknaden. Vet faktisk ikke hva jeg veier nå, eller hva bmi er. Blir man veid i Porsgrunn før egguttak, eller slipper jeg hele biten med veiing nå som vi allerede er i gang? Har uttak på torsdag.. 

Anonymkode: 4e75d...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri veid meg ifm ivf. Men det er kanskje mer vanlig med høy bmi(?)

Anonymkode: 0cee8...801

Skrevet

Vil jo tro at de hadde gjort det ved forsamtale dersom de gjorde det?

Anonymkode: a94a0...e13

Skrevet

Hva er grensa?

Jeg ble vurdert av en utenlandsk lege ved Riksen før innsett (utlendinger er jo ofte mer direkte), hun ba meg slanke meg. Har BMI på 27.

Anonymkode: fff35...be4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er grensa?

Jeg ble vurdert av en utenlandsk lege ved Riksen før innsett (utlendinger er jo ofte mer direkte), hun ba meg slanke meg. Har BMI på 27.

Grensa er 32, og noen praktiserer 30 ved sprøytestart. Men virker som det er litt ulikt.. Er med i en gruppe hvor noen i Porsgrunn har fått avslag på 33, mens andre på 32 ikke har blitt veid / spurt om vekt i det hele tatt

Anonymkode: 4931f...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Grensa er 32, og noen praktiserer 30 ved sprøytestart. Men virker som det er litt ulikt.. Er med i en gruppe hvor noen i Porsgrunn har fått avslag på 33, mens andre på 32 ikke har blitt veid / spurt om vekt i det hele tatt

Anonymkode: 4931f...ca0

Kommer nok an på hvordan vekta er fordelt og hvor overvektig man ser ut.

Skrevet

Vekt har ikke noe å si for uttaket. Vekten har med medisiner, doser og stimulering å gjøre :)

Anonymkode: 7e96a...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...