AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #41 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tror ikke han automatisk er homofil. Ser en go del velkledde hetero/bifile også. Menn må få bry seg om velvære og mote, uavnhengig av sexualiteten sin. Anonymkode: 3e9bc...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. oktober 2024 #42 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nå bruker han ikke tusenvis i måneden, og ikke følger han med på sosiale medier for slikt, men min mann er veldig opptatt av klær og å være velstelt. Det liker jeg. Han er over gjennomsnittet opptatt av slikt, og også over gjennomsnittet flott. Det har en sammenheng. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 15. oktober 2024 #43 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det for noe. Anonymkode: a7942...4dd Det har jeg allerede forklart i tråden. Det er når man blir tiltrukket feminitet. Uavhengig av kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 15. oktober 2024 #44 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det er jo ganske vanlig å drive pleie av skjegget sitt, selv maskuline «viking-skjeggmenn». Og velstelt hår, fine klær og å lukte godt er fortsatt noe som beholder maskuliniteten. For min del begynner det å vippe feminint ved motefokus, manikyr/pedikyr, hudpleie utover fuktighetskrem og hvertfall sminke. Det gjør ikke meg noe om menn er opptatt av slikt, de har da like stor rett på det. Men mest sannsynlig er vi ikke særlig kompatible. Jeg er selv ekstremt lite opptatt av shopping, sminke, mote osv og bruker så lite penger på det som jeg kan. Gidder ikke prate om det og hadde ikke ønsket en partner som øser ut penger på frisør, hudpleier, kosmetiske behandlinger osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #45 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er jo ikke det, det handler om å føle seg vell. Man er ikke selvopptatt fordi man pleier ansiktet/kroppen sin, det er de som ikke gjør det som sliter med dypere problemer er min erfaring. Mangel på personlig hygiene eller å i det hele tatt ta vare på seg selv er sjeldent ett bra tegn. Om han føler seg bra med dette så er det en stor tommel opp og beskjed om å drite i det andre mener. Anonymkode: 0ec59...a39 Det handler om klassisk narsissisme. Ikke særlig sjarmerende. Anonymkode: 0df11...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #46 Del Skrevet 15. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (6 timer siden): Tull. Det er mye av det som gjør at jeg blir tiltrukket menn. Feminine trekk. De er mennesker de og som alle andre. Forskjeller her også. Det utsagnet der er bare fordommer Ja, narsissister er også mennesker, men jeg vil gjerne ha minst mulig med slike mennesker å gjøre. Anonymkode: 0df11...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #47 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det handler om klassisk narsissisme. Ikke særlig sjarmerende. Anonymkode: 0df11...8fb Nei men stakkars deg som bærer de erfaringene du har. Anonymkode: 0ec59...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 15. oktober 2024 #48 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tenker menn eller kvinner må få gjøre hva enn de vil mtp. utseende om det øker selvfølelsen og de har økonomi til det. For å være ærlig er ikke dette noe jeg vier en tanke på til det vanlige. La folk få være seg selv tenker jeg. Det viktigste er å trives med en selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. oktober 2024 #49 Del Skrevet 16. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (22 timer siden): Det er når man er tiltrukket av feminitet. Uavhengig av kjønn. takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #50 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 11.54): Du vet det finnes en mellomting? Anonymkode: 38450...2ad Ja, det er faktisk ørten nyansar derimellom!!! Anonymkode: 8e1a5...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #51 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg er en kvinne som ikke bruker produkter fra de vanlige butikkene, er veldig glad i det naturlige og kjøper kun produkter som er "rene" og naturlige (uten skadelige kjemikalier). Jeg bruker heller ikke sminke. Så i en dating situasjon hadde det føltes helt feil for meg personlig. Men, når det er sagt så ble jeg ganske overrasket i Portugal hvor de hadde beholdt "hipster-trenden" lenge etter den forsvant fra andre land. Sjeldent jeg ser så mange fine skjegg på menn som i dette landet. Og noen av de som er opptatt av dette, de bruker også produkter for ansiktet og mer. Anonymkode: e0cf8...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 16. oktober 2024 #52 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 11.53): Absolutt ikke, for min del betyr det at jeg tiltrekkes av utpreget maskuline menn. Anonymkode: 9c371...8f5 Ja, det er jo skikkelig maskulint å ikke pleie skjegget sitt når man velger å gro det, og gå rundt i krøllete skjorter som burde vært hivd forlengst. Hva er det egentlig som er maskulint i denne verdenen din? Å se ut som en boms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #53 Del Skrevet 16. oktober 2024 knooters skrev (8 minutter siden): Ja, det er jo skikkelig maskulint å ikke pleie skjegget sitt når man velger å gro det, og gå rundt i krøllete skjorter som burde vært hivd forlengst. Hva er det egentlig som er maskulint i denne verdenen din? Å se ut som en boms? Nei, verken boms eller homs(e). Anonymkode: 0df11...8fb 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 16. oktober 2024 #54 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, verken boms eller homs(e). Anonymkode: 0df11...8fb Ingen har snakket om orientering. Homselooken er jo også noe ganske annet enn å være opptatt av klær og hudpleie, det er bare en av flere nyanser i det hele. Akkurat som at det å bruke masse tid på klær og sminke for kvinner godt kan resultere i et "lesbisk utseende", om du vil lene på slike stereotyper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #55 Del Skrevet 16. oktober 2024 knooters skrev (2 minutter siden): Ingen har snakket om orientering. Homselooken er jo også noe ganske annet enn å være opptatt av klær og hudpleie, det er bare en av flere nyanser i det hele. Akkurat som at det å bruke masse tid på klær og sminke for kvinner godt kan resultere i et "lesbisk utseende", om du vil lene på slike stereotyper. Hvis du puster med magen og tar deg tid til å reflektere et sekund, skjønner du nok hva jeg mener. Anonymkode: 0df11...8fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #56 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 10.53): Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Tenker: You go girrrrrl! Slaaaay! Anonymkode: 258e6...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #57 Del Skrevet 16. oktober 2024 Jeg hadde tenkt at set var helt fint, men at jeg ikke er innmari opptatt av dette selv. Like lite som jeg er opptatt av menn i tresko som interesserer seg for girkasser. Litt opptatt av hvordan man ser ut er fint, men dette virker litt i overkant. Turn-off med er slikt forbruk på seg selv. Anonymkode: 3870c...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 16. oktober 2024 #58 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du puster med magen og tar deg tid til å reflektere et sekund, skjønner du nok hva jeg mener. Anonymkode: 0df11...8fb Jeg prøver å fiske ut av deg om du mener at menn "skal" være mindre opptatt av klær, hudpleie, hår (inkl. skjegg) enn kvinner for å ikke havne i denne homsekategorien din. Hvis svaret på det er "nei", er vi enige, og jeg ønsker deg en god dag videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #59 Del Skrevet 16. oktober 2024 Klarer ikke å bry meg. Anonymkode: 54851...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #60 Del Skrevet 16. oktober 2024 Usexy og umandig… Anonymkode: 09982...630 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå