AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #21 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det er ikke min type mann, jeg er selv ekstremt lite opptatt av klær og mote, utover å kle seg normalt pent og være velstelt. At de er velstelt på håret og har trimmet, stelt skjegg er tenker jeg er en selvfølge for litt oppegående menn. Utover det så tenker jeg ikke så mye om det? Folk er ulike, og det er da greit. Det finnes da nok av kvinner som er opptatt av klær og mote så de har garantert null problem med å finne noen som har samme interesse der. Anonymkode: 3d64b...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #22 Del Skrevet 15. oktober 2024 Aldri møtt en slik mann uten at han var homo, men finnes sikkert noen Anonymkode: 58534...e44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. oktober 2024 #23 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir kvinner noen gang fornøyde? Enten kler menn seg for dårlig/sjuskete eller så er de opptatt av å se bra ut. Alt blir jo feil uansett hva man gjør og prøver på? Anonymkode: be413...9bc Det finnes en mellomting. Du vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Del Skrevet 15. oktober 2024 For min del ville det nok ikke vært aktuell med en mann hvor vi er så forskjellig. Jeg bruker svært lite sminke, og bryr meg minimalt om mote. Jeg bruker sjeldent mer enn 15 minutter fra jeg står opp om morgen til jeg er ute av døra, og det inkluderer en kopp kaffe. Og jeg ble spør da jeg bodde med en som brukte 3-4 ganger så mye tid på badet som meg selv... Jeg bruker nok ikke tusenvis av kroner på kosmetikk/hårpleie/hudpleie i året engang. Men ut over det tenker jeg ikke noe negativt om det. Jeg ønsker meg en mann med mer like interesser som meg. En mann som er langt over snittet interessert i mote er like lite attraktiv som en som skal på fjelltur eller fisketur hele tiden. Jeg vil nok heller ikke vært attraktiv for en mann som er så interessert i mote, han ville nok vridd seg av skam når jeg går ut på byen i skinny jeans, joggesko og allværsjakke. Anonymkode: 8fb08...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #25 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg synes det er usexy. Jeg synes også kvinner som bruker mange tusen i måneden på å føle seg vel har litt å slite med. Det er jo så mange andre gleder her i livet. Men fint å føle seg vel altså, for all del. Anonymkode: a493e...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 15. oktober 2024 #26 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg er gynofil. Så jeg elsker feminine menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. oktober 2024 #27 Del Skrevet 15. oktober 2024 klær og kosmetikk...er vel litt gay , men for all del...hver sin interesse..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. oktober 2024 #28 Del Skrevet 15. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Jeg er gynofil. Så jeg elsker feminine menn. Gynofil ? har jeg aldri hørt om takk for lærdommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 15. oktober 2024 #29 Del Skrevet 15. oktober 2024 Baktus2024 skrev (5 minutter siden): Gynofil ? har jeg aldri hørt om takk for lærdommen.. Det er når man er tiltrukket av feminitet. Uavhengig av kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #30 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg ville nok blitt truffet av mine egne fordommer og tenkt at han var homofil, men det gjør jo ikke noe😊 Med tanke på tiltrekning/attraksjon, så hadde han vært stikk motsatt mine preferanser, men kunne sikkert blitt en en god venn💁🏼♀️ Anonymkode: 8a477...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 15. oktober 2024 #31 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Tenker at det er en mann som liker å se velstelt ut og tar var på huden sin. Hvorfor er det så rart at menn er opptatt av klær og mote? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15. oktober 2024 #32 Del Skrevet 15. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Hvor mange hetero menn kjenner du som er utpreget interessert i slike ting? Ingen. Jeg kjenner heller ingen homofile menn som er utpreget interessert i dette. Men det betyr vel ikke at de ikke finnes? Jeg tror også disse fordommene/denne forutinntattheten er mye av grunnen til at disse mennene ikke er særlig synlige. Om man er heterofil mann som liker å pynte seg, blir man raskt stemplet som noe man ikke er. Homo har lenge vært, og er fremdeles for noen, et skjellsord, og mange kvier seg for å være den man er i frykt for å få et stempel man ikke fortjener. Bare se på svarene her - "homo" og "bare kom ut av skapet". Er det rart menn kvier seg for å gå med rosa klær, lukte godt, snakke om følelser eller vise omsorg for kompiser? Så innmari kjipt at både menn og kvinner fremdeles er med på å trykke menn ned om de forsøker å være seg selv. Heldigvis ser det ut som om dette kan endre seg etter hvert, det blir mer og mer godtatt å være den man er, selv om det ikke er helt i tråd med gamle normer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #33 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det tyder jo på feminine trekk, men mest av alt signaliserer det usunn selvopptatthet; hvilket er et gigantisk rødt flagg. Anonymkode: 0df11...8fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #34 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det tyder jo på feminine trekk, men mest av alt signaliserer det usunn selvopptatthet; hvilket er et gigantisk rødt flagg. Anonymkode: 0df11...8fb Er man selvopptatt fordi man tar vare på seg selv? Det finnes ulike grader og måter på hvordan man gjør det Anonymkode: 0ec59...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15. oktober 2024 #35 Del Skrevet 15. oktober 2024 Folk som har utseendet sitt og kroppen sin som hovedinteresse, er totalt uinteressante for meg, enten det er som kjæreste eller venn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #36 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er man selvopptatt fordi man tar vare på seg selv? Det finnes ulike grader og måter på hvordan man gjør det Anonymkode: 0ec59...a39 Ja, selvfølgelig er fyren usunt selvopptatt når han er «veldig opptatt av klær og kosmetikk». Sånne bør man skygge unna så fort som mulig. Anonymkode: 0df11...8fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #37 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, selvfølgelig er fyren usunt selvopptatt når han er «veldig opptatt av klær og kosmetikk». Sånne bør man skygge unna så fort som mulig. Anonymkode: 0df11...8fb Det er jo ikke det, det handler om å føle seg vell. Man er ikke selvopptatt fordi man pleier ansiktet/kroppen sin, det er de som ikke gjør det som sliter med dypere problemer er min erfaring. Mangel på personlig hygiene eller å i det hele tatt ta vare på seg selv er sjeldent ett bra tegn. Om han føler seg bra med dette så er det en stor tommel opp og beskjed om å drite i det andre mener. Anonymkode: 0ec59...a39 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #38 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Tja, en mellomting er å foretrekke. Så sykt interessert er jeg ikke selv heller. Men det går fort noen hundre eller tusen i mnd på det likevel. Har kanskje brukt 1500 kr så langt denne mnd, helt uten merkeklær ol. Kjøper ei blanding mellom billig og dyrt. Forøvrig: SIFO-budsjettet legger opp til å bruke 1000 kr i mnd. Anonymkode: 59adc...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 15. oktober 2024 #39 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det tyder jo på feminine trekk, men mest av alt signaliserer det usunn selvopptatthet; hvilket er et gigantisk rødt flagg. Anonymkode: 0df11...8fb Tull. Det er mye av det som gjør at jeg blir tiltrukket menn. Feminine trekk. De er mennesker de og som alle andre. Forskjeller her også. Det utsagnet der er bare fordommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #40 Del Skrevet 15. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (5 timer siden): Jeg er gynofil. Så jeg elsker feminine menn. Hva er det for noe. Anonymkode: a7942...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå