AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg tenker at de er homofile. Anonymkode: 9c371...8f5 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Tenker de må åpne skapet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CX86 Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tenker at de mennene liker andre menn... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 At de er for feminine for min smak. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 I den store sammenhengen har det ikke så mye å si hva slags interesserer mannen har, så lenge jeg ikke forventes å engasjere meg så mye i ting jeg ikke er opptatt av. Jeg ville antagelig hatt mer felles med en kles- og utseende-interessert mann enn ennen som drev med gaming, crossfit eller biler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg synes det er en feminin ting, og som ofte "klassifiserer" til en typisk homofil mann. Det gjelder særlig kosmetikk, men klær og mote også. Kan hende de yngre tenker annerledes om dette, men jeg er i tredveårene og kan ikke se slike interesser hos menn uten å tenke at de er en typisk feminin homofil mann. Jeg ville foretrukket gaming, crossfit og biler. Jeg ville ikke vært interessert i deg, og ikke vurdert deg passende til sex eller kjæreste et eneste sekund. Beklager. Anonymkode: 380b0...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Jeg tenker det samme som jeg tenker om kvinner som er veldig opptatt av klær og kosmetikk, og det er at vi antakeligvis ikke har mye til felles. Endret 15. oktober 2024 av Meowmere 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Del Skrevet 15. oktober 2024 Daria skrev (20 minutter siden): I den store sammenhengen har det ikke så mye å si hva slags interesserer mannen har, så lenge jeg ikke forventes å engasjere meg så mye i ting jeg ikke er opptatt av. Jeg ville antagelig hatt mer felles med en kles- og utseende-interessert mann enn ennen som drev med gaming, crossfit eller biler. Enig. Anonymkode: f1dc1...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 Jeg tenker at det er gøy for dem å ha en interesse eller hobby? Alle som automatisk tenker "homo" er samme type mennesker som ville gått i fistel om de så en dame med bukse i 1850. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #11 Del Skrevet 15. oktober 2024 Blir kvinner noen gang fornøyde? Enten kler menn seg for dårlig/sjuskete eller så er de opptatt av å se bra ut. Alt blir jo feil uansett hva man gjør og prøver på? Anonymkode: be413...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #12 Del Skrevet 15. oktober 2024 Myrmica skrev (20 minutter siden): Alle som automatisk tenker "homo" er samme type mennesker som ville gått i fistel om de så en dame med bukse i 1850. Absolutt ikke, for min del betyr det at jeg tiltrekkes av utpreget maskuline menn. Anonymkode: 9c371...8f5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #13 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Blir kvinner noen gang fornøyde? Enten kler menn seg for dårlig/sjuskete eller så er de opptatt av å se bra ut. Alt blir jo feil uansett hva man gjør og prøver på? Anonymkode: be413...9bc Du vet det finnes en mellomting? Anonymkode: 38450...2ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 15. oktober 2024 #14 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hvorfor skal jeg tenke noe som helst, hver sin smak og interesser, mann eller kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. oktober 2024 #15 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ikke en mann for meg, men det er fordi jeg overhodet ikke er interessert i slikt selv. Jeg foretrekker en mellomting, det går an å være velstelt uten en slik interesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 15. oktober 2024 #16 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Absolutt ikke, for min del betyr det at jeg tiltrekkes av utpreget maskuline menn. Anonymkode: 9c371...8f5 Helt ok å ikke være tiltrukket av dem. Men hvorfor tenker du "homofil"? Du mener at trender og moter skal være strengt kjønnsdelt, og om man beveger seg over i den delen du tenker tilhører det motsatte kjønn, så bryter man med normer på en slik måte at man automatisk må settes i en bås? Litt sånn som man gjorde med kvinner som begynte å gå med bukser? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #17 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om menn 40+ som er veldig interessert i klær, mote og kosmetikk (hudpleie, parfyme, hår og skjeggpleie)? Tenker da på mer en å være velstelt, men å ha dette som har dette som en hovedinteresse (bruke flere tusen kroner i måneden på klær/sko/kosmetikk, og bruker timesvis på SoMe og nettbutikker for inspirasjon og gode tilbud). Anonymkode: e4cc3...d24 Tenker det samme som jeg gjør om kvinner som har utseende som hovedinteresse. Forstår ikke hva som gjør det interessant, men de får gjøre som de vil, som med alle andre hobbier. Anonymkode: aab7d...fc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #18 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tenker at jeg ikke ville hatt en partner som brukte flere tusen i måneden på kosmetikk og klær, uansett kjønn. Anonymkode: 27764...44d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. oktober 2024 #19 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Myrmica skrev (1 time siden): Jeg tenker at det er gøy for dem å ha en interesse eller hobby? Alle som automatisk tenker "homo" er samme type mennesker som ville gått i fistel om de så en dame med bukse i 1850. Hvor mange hetero menn kjenner du som er utpreget interessert i slike ting? Endret 15. oktober 2024 av Maleficenta 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #20 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hadde tenkt at du både lukter godt, ser bra ut og tar vare på deg selv. Skjeggolje kan være nokså dyrt og vet at en del menn bærer stolthet for skjegget sitt, da må man ta vare på det. Enkelt og greit. Anonymkode: 0ec59...a39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå