AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2024 #21 Del Skrevet 17. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 15.27): Har også en bekjent/facebookvenn som driver sånn underlig facebookaktivitet. Siste halvåret har han bytta profilbilde flere ganger i uka, sletta alle innlegg, sletta mange venner.... og til slutt ble jeg også sletta. Anonymkode: 3dffe...e2c En sånn har jeg på Instagram Anonymkode: 118a9...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #22 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ble også blokka nylig av en venninne jeg har kjent i 15 år. Plutselig en dag ble det stille med oppdateringer og skrytebilder. Jeg gikk inn for å sjekke men da var jeg sletta og blokka på alle some plattformer gitt. Fortsatt venner på face book, men tydelig blokka. Dama er 43 år, helt utrolig barnslig. Jeg kan nok tenke meg at grunnen er ren fornærmelse over at jeg ikke har vært så sosial det siste året, men har slitt med personlige greier som hun ikke vet om (ikke spurt noe om heller), så jeg har vært mye for meg selv. Også er det nok mye misunnelse når folk blokkerer på den måten. Som regel er det DE som sliter. Anonymkode: 34815...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #23 Del Skrevet 27. oktober 2024 Av og til er det Godt med en opprydding! Anonymkode: 72ec4...215 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå