Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Bruker ikke alt dette hver dag, men dette er produkter jeg altid har. Foundation: Chanel Vitalumiere Pudder: Chanel kompakt, Guerlain Meteorites Solpudder: Guerlain Terracotta Øyenskygge: Chanel Eyeliner: Chanel Mascara: YSL Faux Cils Lipgloss: Clinique Sminkekoster: Chanel og Guerlain En skikkelig Chanel-fan!
Tusseline Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Foundation: Chanel Vitalumiere Pudder (bruker sjelden): Clinique Eyeliner: Kanebo (flytende) og Lancôme Solpudder: Guerlain og Dior Concealer: Dior Maskara: YSL, Rimmel, Loreal og Lancôme L'Extreme Endret 25. februar 2006 av Tusseline
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Nå sminker jeg meg i varierende grad; til hverdags blir det gjerne mascara, concealer, solpudder og rouge, men til fest gjerne litt mer. Foundation: Bare Minerals, Helena Rubinstein Color Clone (når huden er skikkelig tørr) Pudder: Bruker jeg sjelden, men har kompaktpudder fra Chanel og løspudder fra Versace Solpudder: Guerlain Terracotta, og Bare Minerals Warmth Øyenskygge: Ymse merker Eyeliner: Kanebo og YSL Mascara:Diverse; Kanebo 38* (begge to), Helena Rubinstein Spectacular, vannfaste fra Lancome (Flex WP og Hypnose WP) Lipgloss: Clinique Sminkekoster: Chanel og Guerlain Ellers er jeg avhengig av en god rens (for tida A-derma Sensifluid), en rik fuktighetskrem (nå Hydra Genius fra Rubinstein) og selvbruner til ansiktet (Clarins og Lancome).
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Foundation: Bare Minerals. Solpudder: Chanel og Bare Minerals warmth Øyenskygge: Dior eller Chanel. Eyeliner: H&M sin og Lancomes. Mascara: Nivea Eyes wide open, Lancome sine mascaraer og HR Lash Queen. Lipgloss: Dior sine og mange av de billige funker greit. Sminkekoster: BodyShop sine. Rouge: Dior's eller BodyShop. Øyenbrynspenn: En fra Lumene i brun farge med grått i.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Foundation: Bare Minerals eller Chanel Vitalumiere Solpudder: Guerlain Concealer: H.Rubinstein Magic Concealer Rouge: Clinique Øyenskygge: Make Up Store og Chanel Lipgloss: Biotherm, diverse fra H&M og L'Oreal Mascara: YSL Faux Cils Kajal: Dior Eyeliner: YSL Øyenbryn: skyggesett fra Chanel Børster: ID, H&M og Body Shop
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Concealer: Christien Dior Øyenskygger: Christien Dior Mascara: Kanebo Leppestift: Christian Dior/Lancome/Helena Rubenstein Eyeliner: BodyShop
Tigerlily Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har alltid/klarer meg ikke uten - Lancôme Hypnose mascara - Face Stockholm pudderfoundation - Face Stockholm rouge - Lancôme eyeliner i svart - MAC lipgloss - Gyldne øyenskygger i div. utgaver og merker
Saga Skrevet 25. februar 2006 #9 Skrevet 25. februar 2006 Foundation: Exuviance Pudder: Kanebo transmatte Solpudder: Elisabeth Arden duo bronzer Blush: Chanel (har en i rosa shimmer) Lipgloss: Lancome Juicy tubes Sminkekoster: Trish McEvoy (Takk for sminkekoster!)
hilli Skrevet 25. februar 2006 #10 Skrevet 25. februar 2006 Jeg klarer meg ikke uten Magic Concealer fra Helena Rubenstein, ellers bruker jeg pudder og maskara, men der er ikke merket så viktig.
Arkana Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har ikke så mange favoritter, men jeg hadde ikke klart meg uten Olay Touch ansiktskrem, YSL Faux Cils Mascara og håndkremene fra L'Occitane.
Anna B. Skrevet 25. februar 2006 #12 Skrevet 25. februar 2006 Til hjemmebruk går det bare i mascara, solpudder og eyeliner, men ellers må jeg ha: Foundation: Bedhead's Glamma whip Solpudder: Duo Soleil fra Clarins Rouge: Clinique Eyeliner: Isadora (som jeg slipper å spisse...) Mascara: Clinique og Maybelline Øyenskygger: Clinique og H&M Lipgloss: Dior kiss + de fleste rimeligere varianter - får aldri nok!
Gjest Gjest_inga_* Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Foundation: Exuviance Pudder: Kanebo transmatte Solpudder: Elisabeth Arden duo bronzer Blush: Chanel (har en i rosa shimmer) Lipgloss: Lancome Juicy tubes Sminkekoster: Trish McEvoy (Takk for sminkekoster!) Heihei:) eg leiter etter et matt fint pudder som passer for min hud.. eg ønsker at det rekker inn i huden og at d ikkje blir for glansfult i ansiktet.. eg har lurt på å kjøpe kanebo sin, ha syns du om den? hvordan er den utenpå fundation?
Rexina Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Er blitt bitt av basillen om gammel hollywood glamour med liquid liner, litt rödlige lepper og blek, glödende hud:) Dette klarer jeg meg ikke uten akkurat nå: * Dior Forever flytende foundation * Helena Rubenstein Magic Concealer * Maybelline Express Liguid liner * Chanel Reflex rouge En god rens. Har blitt skikkelig glad i Special Cleansing Gel fra Dermalogica:)
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er avhengig av MD Formulations Continuous Renewal Complex, som gjør at den knusktørre huden min lettere klarer å ta opp fuktighet og fett fra kremer. Dessuten er jeg veldig glad i Aromessence Neroli fra Decleor, og Nutri-délice ultranourishing cream fra samme merke. Av sminke bruker jeg daglig: Glominerals Gloloose foundation ID Bare Minerals øyeskygge i Well Rested som concealer på øyepartiet ID Bare Minerals rouge Golden Gate Max Factor Masterpiece mascara.
Unika Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Foundation: Clinique superfit til hverdags, Dior ultra mat til fest. Solpudder: Chanel sitt er best. Varer i minst 2 år. Har også terracotta saken fra guerlain,ikke helt forøyd. Rouge: --- Eyeliner: Dipliner fra HM, prøvd dyrere merker,men ingenting slår utrolig nok denne... Mascara: Lancome Hypnose eller Maybelline. Bruker som oftest alltid 2 mascaraer hver gang jeg sminker med (en som gir mye fylde og lengde, og en som bare har en god kost til å fordele vippene hvis den første mangler dette..) Øyenskygger: Clarins, kjøper èn og èn farge og blander. Også glad i skyggene til Dior. Og den flytende fra Chanel. Lipgloss: Juicy tubes til hverdags. Dior Addict eller Clarins med shimmer i til fest ,eller leppeforstørrende gloss fra ModelCo. Legger til at jeg er max avhengig av en krem som virker mattende i t-sonen før jeg legger på foundation. Og Helena Rubenstein Magic Concealer. Endret 3. desember 2007 av Unika
Ambivalent Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 Ser dette er en gammel tråd, men pytt. Foundation: To stk I.D. bare minerals i to forskjellige farger som jeg blander + mineral veil Mascara: YSL Faux Cils Eyeliner: Lancôme Crayon Kohl(?), svart Øyenskygge: Barry M. loose eyeshadow, svart, brun og lys rosa. Blush: NARS' sin i fargen "Orgasm" (må jo bare bli bra..) Lipgloss: Diorkiss i en eller annen bærfarge Andre ting: Rosebud Strawberry Lipbalm, Simple renseservietter, Garnier Nutritionist dagkrem, øyenskyggekost fra MAC.. Det jeg kommer på i farta. Nå høres jeg ut som den sminkedokka, men jeg bruker veldig lite sminke til daglig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå