Gå til innhold

DNB- "super"tilbud

Kaisada

Anbefalte innlegg

Begynner å se meg lei på DNB´s såkalte super-tilbud. 

Det har i praksis ingen betydning at man får 20-30% på diverse nettbutikker, når de samme butikkene skrur opp prisen tilsvarende i de dagene man har fått rabatten. 

Flere som reagerer på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke butikker sikter du til? Noen butikker har over 20.000 varer.. De skrur prisene opp og ned i snitt 1500 ganger i uka.
Når jeg kjøpte meg kjøleskap, så ble kjøleskapet 2000 kr billigere dagen før POWER sitt supertilbud, så da fikk jeg det enda billigere :D

Husker jeg jobbet i butikk selv, i en periode på 60 dager ble over 85% av varene satt ned mer enn 5%, men det var det INGEN som la merke til, kun den ene prosenten med varer som gikk 5% opp i pris.. Folk er rare.

Anonymkode: f38d2...1ce

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skiutstyr på session med dnb super-tilbud i vår. Session hadde 30% på alt jeg kjøpte, også fikk jeg 25% oppå der igjen. Syns det var et ganske bra tilbud jeg!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg kjøpe noe så er det ting jeg har fulgt med på en stund også venter jeg til super tilbudet.  Da også sammenlignet mot andre butikker.  Har egentlig ikke opplevd at prisene har blitt skrudd opp i forkant selv om det sikkert kan skje, men jeg har opplevd at ting er på tilbud så da kommer supertilbudet på toppen.  Har stort sett handlet en del på Power over årene, og i det siste litt på Fashion Outlet på Vestby. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvilke butikker sikter du til? Noen butikker har over 20.000 varer.. De skrur prisene opp og ned i snitt 1500 ganger i uka.
Når jeg kjøpte meg kjøleskap, så ble kjøleskapet 2000 kr billigere dagen før POWER sitt supertilbud, så da fikk jeg det enda billigere :D

Husker jeg jobbet i butikk selv, i en periode på 60 dager ble over 85% av varene satt ned mer enn 5%, men det var det INGEN som la merke til, kun den ene prosenten med varer som gikk 5% opp i pris.. Folk er rare.

Anonymkode: f38d2...1ce

Ja, samme her - vi kjøpte et ganske stort kjøleskap på tilbud og DNB supertilbud, og da tror jeg det kom på kun 2800 kr...! Var ca 8000 før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ikke igjen i det du skriver, TS. Kanskje det stemmer i noen tilfeller, men jeg har handlet både dekk fra Vianor og mye elektronikk hos Power på supertilbud, og spart mye penger. De har ikke skrudd opp prisene i forkant, og noen ganger har de rabatt på f.eks kjøleskap, så får man dnb rabatt oppå det igjen. 

Jeg elsker supertilbud :) 

Anonymkode: 03692...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært kunde i DNB i 25 år og aldri hørt om "super tilbud". Er det fordi jeg har skrudd av all reklame? Kan noen ELI5?

Anonymkode: 15ebc...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mye hos Power når de er med på supertilbudet. Tror ikke jeg har opplevd at de har satt opp priser på det jeg skal ha sånn at supertilbudet ikke er verdt det.

Anonymkode: 856c2...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har vært kunde i DNB i 25 år og aldri hørt om "super tilbud". Er det fordi jeg har skrudd av all reklame? Kan noen ELI5?

Anonymkode: 15ebc...520

Ring banken og be om å få melding når tilbudene er. Før var det bare for mastercard kunder, men nå tror jeg det gjelder alle som er kunde. Jeg får sms når tilbud, men du kan også google dnb supertilbud 2024 for å få opp datoer og trolige butikker som vil ha kampanje. 

Anonymkode: 03692...98c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...