AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Del Skrevet 15. oktober 2024 Skal holde dette kort selv om jeg kunne skrevet en roman om dette forholdet 💀 10 år sammen, der han har vært utro fra start til slutt. Flyttet ut for 2 år siden pga jeg fant han hadde sendt meldinger til en annen dame i fylla, flyttet tilbake etter 8 mnd og nå i vår så gjorde han det samme, bare edru… bombe. Jeg lovte å ikke dra, men nå har jeg funnet ut at han og eksen har hatt sex minst 4 år inn i forholdet vårt. Jeg har funnet meg plass å bo, men jeg gruer så forferdelig til å fortelle det. Jeg hater konfrontasjoner og han blir ganske stygg… er jeg slem som tar hensyn til meg selv og barna mine (ikke felles) om jeg slipper bomben når han er på jobb? Og får flytte ‘ifred’…? Og det er ikke bare pga utroskapen jeg drar, det er mye annet som er ugreitt også - kan bare nevne et eksempel: han synes min 11 åring burde få ‘straff’ for å ikke spise skorpen på brødskiva, mens hans 16 åring blir kastet ut av skolen i 3 dager pga drikking på dagtid og stjeler bilen på natta for å kjøre venner hjem dra fest - det får ingen konsekvenser. jeg føler meg rett og slett slem og umoden som ikke vil mere og fordi jeg ønsker å skjerme meg selv og barna ved å ‘stikke’ når han ikke kan forhindre det. Anonymkode: e59f9...860 2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hjelpes, pakk sammen og dra Anonymkode: 146a5...f70 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flytt når du føler for det, han er en dritt som ikke fortjener deg. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Nope, flytt uten å si noe og legg igjen et "dear John" brev om nødvendig. Du skylder han ingenting men du skylder deg selv å ha et bra liv. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 Fri verden, du gjør som du vil, og jeg ville absolutt gjort det samme selv siden han virker såpass gal. Å få flytte i fred er bare helt greit. Og at du flyttet i det hele tatt er i allefall på sin plass her, han er en elendig kjæreste ut ifra det du forteller. Skynd deg ut nå og pass på så ikke venner og familie av ham ser det med det første. Og så holder du ham ute av livet ditt fra nå av 👌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #6 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flytt! Du skylder han ingen ting. Event kan du flytte, og om du er komfortabel med det, være der når han kommer hjem. Si «til informasjon, så har jeg flyttet ut.». Si ha det! og dra. Anonymkode: 01b14...d28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #7 Del Skrevet 15. oktober 2024 Bare flytt, kom deg vekk fra den dårlige unnskyldningen av et menneske. Anonymkode: ccc99...0a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #8 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flytt så snart du kan. Jeg angrer at jeg gang på gang til tilbake til min notorisk utro mann. Han var aldri stygg mot barna, og aldri fysisk mot meg, men jeg ble psykisk mishandlet i alle år på verst tenkelige måter. Innser nå hvor skadet jeg er blitt av dette og at jeg aldri kommer til å stole på eller orke innlede noe forhold til en mann igjen. Hos meg ble det til slutt for sent å gå fra ham, for han ble alvorlig syk og døde. Kunne ikke svikte ham på slutten av livet. Anonymkode: e544c...802 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #9 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hadde flyttet når han ikke var hjemme. Han det virker ikke god Anonymkode: 14280...149 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #10 Del Skrevet 15. oktober 2024 0/10 Anonymkode: 64712...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #11 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flytt i fred da han er borte likevel. Ikke svar på tlf og mld. Han bør vite hvorfor du ikke orker mere. Anonymkode: e03c8...fe8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #12 Del Skrevet 15. oktober 2024 Fotball del, bare flytt. Men ikke bruk hensynet til barna som unnskyldning, for hvis du tenkte på dem ville du ikke vært sammen med ham i ti år. Anonymkode: 409f0...182 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #13 Del Skrevet 15. oktober 2024 Flytt når han ikke er der! Jeg har flyttet fra en mann jeg trodde var snill selv, og hvilket raseri han klarte å finne frem mens jeg flyttet var sjokkerende. Og han var ikke utagerende fra før... Menn som blir forlatt kan man ikke stole på reaksjonene til! Anonymkode: 199fb...01e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 15. oktober 2024 #14 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Skal holde dette kort selv om jeg kunne skrevet en roman om dette forholdet 💀 10 år sammen, der han har vært utro fra start til slutt. Flyttet ut for 2 år siden pga jeg fant han hadde sendt meldinger til en annen dame i fylla, flyttet tilbake etter 8 mnd og nå i vår så gjorde han det samme, bare edru… bombe. Jeg lovte å ikke dra, men nå har jeg funnet ut at han og eksen har hatt sex minst 4 år inn i forholdet vårt. Jeg har funnet meg plass å bo, men jeg gruer så forferdelig til å fortelle det. Jeg hater konfrontasjoner og han blir ganske stygg… er jeg slem som tar hensyn til meg selv og barna mine (ikke felles) om jeg slipper bomben når han er på jobb? Og får flytte ‘ifred’…? Og det er ikke bare pga utroskapen jeg drar, det er mye annet som er ugreitt også - kan bare nevne et eksempel: han synes min 11 åring burde få ‘straff’ for å ikke spise skorpen på brødskiva, mens hans 16 åring blir kastet ut av skolen i 3 dager pga drikking på dagtid og stjeler bilen på natta for å kjøre venner hjem dra fest - det får ingen konsekvenser. jeg føler meg rett og slett slem og umoden som ikke vil mere og fordi jeg ønsker å skjerme meg selv og barna ved å ‘stikke’ når han ikke kan forhindre det. Anonymkode: e59f9...860 Flytt menst han er vekke og gi beskjed når du har fått ut tingene dine at det er slutt. Blokker han på alt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 15. oktober 2024 #15 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ikke tenk på samboers følelser i hvert fall. Tenk på deg selv (og barna)! Flytt når det passer deg best. Bra at du kommer deg unna fyren. Tror du han tenkte på dine følelser når han hadde sex med andre damer? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #16 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Skal holde dette kort selv om jeg kunne skrevet en roman om dette forholdet 💀 10 år sammen, der han har vært utro fra start til slutt. Flyttet ut for 2 år siden pga jeg fant han hadde sendt meldinger til en annen dame i fylla, flyttet tilbake etter 8 mnd og nå i vår så gjorde han det samme, bare edru… bombe. Jeg lovte å ikke dra, men nå har jeg funnet ut at han og eksen har hatt sex minst 4 år inn i forholdet vårt. Jeg har funnet meg plass å bo, men jeg gruer så forferdelig til å fortelle det. Jeg hater konfrontasjoner og han blir ganske stygg… er jeg slem som tar hensyn til meg selv og barna mine (ikke felles) om jeg slipper bomben når han er på jobb? Og får flytte ‘ifred’…? Og det er ikke bare pga utroskapen jeg drar, det er mye annet som er ugreitt også - kan bare nevne et eksempel: han synes min 11 åring burde få ‘straff’ for å ikke spise skorpen på brødskiva, mens hans 16 åring blir kastet ut av skolen i 3 dager pga drikking på dagtid og stjeler bilen på natta for å kjøre venner hjem dra fest - det får ingen konsekvenser. jeg føler meg rett og slett slem og umoden som ikke vil mere og fordi jeg ønsker å skjerme meg selv og barna ved å ‘stikke’ når han ikke kan forhindre det. Anonymkode: e59f9...860 Flytt, men ikke gjør samme feil å driv å flytt frem og tilbake. Barna fortjener mer stabilitet enn det. Så ta det på telefon. Ville ikke tatt det på telefon til vanlig, men tenker at at han der er ikke helt god. Anonymkode: b0de9...f71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #17 Del Skrevet 15. oktober 2024 Da jeg fant ut at min eks-samboer var utro, så kastet jeg henne ut da hun var på jobb. Guds lykke at det var hun som flyttet inn til meg. Jeg bare satte alle tingene hennes i oppkjørselen og sendte henne en sms om at tingene måtte hentes innen 48 timer før jeg la det ut som «gratis mot henting» på Finn. Deretter slettet/blokkerte jeg henne i «alle kanaler». Var ikke interessert i å høre noen unnskyldninger eller forklaringer på hennes utroskap. Selvfølgelig kan du flytte når han er borte. Anonymkode: c1481...675 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #18 Del Skrevet 15. oktober 2024 Du føler deg forpliktet til å holde avtalen din, men det var HAN som brøt den først ved å ha seg med andre. Siden det kan bli "stygt", så er jeg enig i at det er lurt å flytte mens han ikke er tilstede og vet om det på forhånd. Anonymkode: bd0e0...315 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #19 Del Skrevet 15. oktober 2024 Er du juridisk knyttet til boligen? Leier dere, og står du på leiekontrakten? I så fall må du ordne opp med huseier asap. Men, flytt for all del ut nå mens du kan, og lag et rolig, stabilt liv for deg og barna dine❤️ Anonymkode: 6d336...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #20 Del Skrevet 15. oktober 2024 Du gjør det du føler er best for deg og barna. Om du vet han vil skape drama er det selvsagt best å bare flytte ut når han ikke er i veien. Legg nøklene i postkassen når du er ferdig og slett og blokker. Anonymkode: 96bed...daa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå