AnonymBruker Skrevet 15. oktober #1 Del Skrevet 15. oktober Hva pokker betyr dette? Har sett det på noen profiler. Dama har merket av for "ønsker et forhold" og så står det ONS på FRE" i profilteksten. 🤷 Anonymkode: 64850...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #2 Del Skrevet 15. oktober Selv kvinner som leter ønsker seg et forhold, ønsker seg også sex. Anonymkode: 74214...3ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #3 Del Skrevet 15. oktober Jeg har sett endel som tuller med forkortelsen ons i alle fall, og "later som" det betyr onsdag. Tok du ordene ut av en lenger kontekst eller står det bare det? Anonymkode: ee30b...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #4 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Selv kvinner som leter ønsker seg et forhold, ønsker seg også sex. Anonymkode: 74214...3ea Takk for info. Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 64850...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #5 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tok du ordene ut av en lenger kontekst eller står det bare det? Det har stått som egen setning uten sammenheng med resten de gangene jeg har sett det. Anonymkode: 64850...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #6 Del Skrevet 15. oktober Du får spørre henne. Anonymkode: fc829...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #7 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for info. Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 64850...8f6 Det var akkurat hva du spurte om. Anonymkode: fc829...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #8 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv kvinner som leter ønsker seg et forhold, ønsker seg også sex. Anonymkode: 74214...3ea De som proklamerer høyt og tydelig i profilen sin at de ligger rundt, får bare match med de som vil ligge og stikke . Fellesskapet husker også hvem disse er for all ettertid... just sayin... Anonymkode: 9cdd9...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #9 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De som proklamerer høyt og tydelig i profilen sin at de ligger rundt, får bare match med de som vil ligge og stikke . Fellesskapet husker også hvem disse er for all ettertid... just sayin... Anonymkode: 9cdd9...319 Tror ikke folk som bare vil ligge bryr seg nevneverdig om hva forholdsjegere tenker. Anonymkode: 520f7...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #10 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva pokker betyr dette? Har sett det på noen profiler. Dama har merket av for "ønsker et forhold" og så står det ONS på FRE" i profilteksten. 🤷 Anonymkode: 64850...8f6 One night stand på fredag Anonymkode: 6c92b...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #11 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): One night stand på fredag Ja.. Merkelig ting å skrive. Hvorfor sier man både at man vil ha et forhold OG at man har jevnlig ONS? Virker useriøst. Og hvis man har ONS, hvorfor bare på fredag? Anonymkode: 64850...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #12 Del Skrevet 15. oktober For min del virker alle på tinder useriøse, uansett om de ser etter et forhold eller ikke. De mest seriøse av de useriøse viser seg å være dem som bare vil ligge, for dem er i alle fall på hugget Anonymkode: 74214...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 15. oktober #13 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): De som proklamerer høyt og tydelig i profilen sin at de ligger rundt, får bare match med de som vil ligge og stikke . Fellesskapet husker også hvem disse er for all ettertid... just sayin... Anonymkode: 9cdd9...319 Hvilket fellesskap? Bryr meg midt bak hvem som vil ligge rundt eller ikke. Har da viktigere ting å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #14 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja.. Merkelig ting å skrive. Hvorfor sier man både at man vil ha et forhold OG at man har jevnlig ONS? Virker useriøst. Og hvis man har ONS, hvorfor bare på fredag? Anonymkode: 64850...8f6 Akurat det at de skriver "ONS på FRE" er nok ment som humor regner jeg med? Mulig myntet på både "Freddan" og ONS (handlingen og dagen). Vet ikke. Det var jo litt merkelig skrevet. Men mange skriver "IKKE ONS". Og mange skriver som svar på dette "Gjerne ONS, og TOR, FRE, LØR, SØN". feks. Ville egentlig trodd det var en skrivefeil, at noe manglet der, men om det er flere som skriver ordrett det samme så er det vel kanskje en humorgreie? Anonymkode: 3a328...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #15 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Akurat det at de skriver "ONS på FRE" er nok ment som humor regner jeg med? Mulig myntet på både "Freddan" og ONS (handlingen og dagen). Vet ikke. Det var jo litt merkelig skrevet. Men mange skriver "IKKE ONS". Og mange skriver som svar på dette "Gjerne ONS, og TOR, FRE, LØR, SØN". feks. Ville egentlig trodd det var en skrivefeil, at noe manglet der, men om det er flere som skriver ordrett det samme så er det vel kanskje en humorgreie? Anonymkode: 3a328...f68 Sånne formuleringer må være forsøk på humor ja. Har forresten aldri sett den selv, men har sett mange kvinner som poengterer veldig sterkt i profilen sin at ons er uaktuelt. Og det er helt greit det selvfølgelig. Men om de gjør det fordi det er deres prinsipielle holdning at det er 100% uaktuelt, eller om det er fordi de føler at kvinner må presisere det, er en annen sak. I praksis er verden ofte ikke så svart/hvitt at man søker utelukkende det ene eller utelukkende det andre. Jeg vet at egne erfaringer blir anekdotisk, men har endt opp med et par ons (husker ikke på hvilke ukedag det var😆) med kvinner som i profil og/eller innledende chat er veldig klare på at de bare søker seriøst forhold. Før de noen dager senere tar initiativ til ons, og for sikkerhets skyld er den som ghoster meg etterpå og ikke omvendt. Jaja, sånn går no dagen...😁 Anonymkode: 894ce...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #16 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja.. Merkelig ting å skrive. Hvorfor sier man både at man vil ha et forhold OG at man har jevnlig ONS? Virker useriøst. Og hvis man har ONS, hvorfor bare på fredag? Anonymkode: 64850...8f6 Kanskje for å fremstå sexuelt attraktiv, siden mange menn er åpen for ons? Men at de ikke vil ha åpen for ons i sin kategori, da de ikke er SÅ interisert i bare ons, som de vil bli bedømt til å være da? Kanskje de vil fremstå bedre enn dem som sier nei til ons, og det er et, hei jeg er ikke prippen 😉 Anonymkode: b7431...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå