AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #1 Skrevet 15. oktober 2024 Har fått et julegaveønske der hun ønsker seg sånn kit med voks man smelter slik at hun kan vokse legger hjemme. Jeg aner ikke hva det heter eller hvor man kjøper det. Hun selv hadde bare funnet fra steder som Temu, men det er selvsagt uaktuelt. Er det noen som vet hva jeg mener, hvor man får kjøpt det? På forhånd takk. Anonymkode: 36add...a60
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått et julegaveønske der hun ønsker seg sånn kit med voks man smelter slik at hun kan vokse legger hjemme. Jeg aner ikke hva det heter eller hvor man kjøper det. Hun selv hadde bare funnet fra steder som Temu, men det er selvsagt uaktuelt. Er det noen som vet hva jeg mener, hvor man får kjøpt det? På forhånd takk. Anonymkode: 36add...a60 Normal Anonymkode: 868dd...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normal Anonymkode: 868dd...ed7 Åh, har de det der? Takk, skal sjekke der. Anonymkode: 36add...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå