Gå til innhold

Dere andre damer - hvor ofte skviser dere puppene deres bare fordi dere kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg er alene, så gjør jeg det seriøst hele tiden uten å tenke over det. Hvis jeg ser på YouTube for eksempel, så kan jeg plutselig skvise puppene mine bare fordi det er behagelig. Jeg gjør det også når jeg ligger i senga og skal sove. De er bare så myke og gode å ta på. Gratis stressballer liksom. 

Anonymkode: c3558...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skal man gjøre det? 😅 Like teit som å sitte å konstant kna på rumpa si, bare fordi en kan.. 

Anonymkode: feaad...140

• Liker 3
Skrevet

Aldri gjort det en eneste gang. Når jeg skal kose, ikke seksuelt, så liker jeg bedre å gni føttene mot hverandre. 

Anonymkode: 998a5...fe5

• Liker 4
Skrevet

Aldri, har ikke tenkt tanken en gang 😄

• Liker 7
Skrevet

Nei ikke ofte det nei. Kanskje noen ganger når jeg onanerer. Men jeg sitter ikke og knar på brystene som en stressball nei.

Anonymkode: 94748...c9f

Skrevet

Jeg legger hendene i bhen om jeg fryser på hendene.

Ellers gnir jeg kjapt over om kvelden, men da mest under, fordi det var digg å få av bhen.

Pupper er ikke så spennende for oss damer skjønner du.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sitter nesten konstant å klår meg på pungen, så jeg synes ikke dette var noe useriøst. Jeg er nyskjerrig.

Anonymkode: 2a621...14e

Skrevet

Aldri. Hva skulle det være godt for?

• Liker 1
Skrevet

Klemmer og stryker på de en gang i mellom for å kjenne etter kuler. Ellers bryr jeg med ikke om å tafse på de.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er dame. Snart 40 år. Stryker og knar på puppene flere ganger om dagen. Elsker det! Tenker ofte "det er ikke rart mannen min digger disse her! De er jo superdeilige å ta på"! 😁

Sovner ofte med en hånd på puppen... 

Anonymkode: 523df...a0a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, da blir jeg bare kåt og det orker jeg ikke 😅

Anonymkode: 5e4d2...804

Skrevet

Folk i denne tråden tror fortsatt at jeg er creepy, kåt mann som ville lage en runketråd, men jeg ER IKKE DET. Jeg beklager at jeg fikk det til å fremstå sånn. Jeg var bare rent nysgjerrig på om noen flere kvinner gjorde denne litt «rare» tingen der man nestne ubevisst tar på puppen(e) sine. Når jeg gjør det så er det jo ikke seksuelt eller spennende i det hele tatt, men det liksom behagelig på et vis. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, da blir jeg bare kåt og det orker jeg ikke 😅

Anonymkode: 5e4d2...804

Oi? Virkelig? Jeg kan godt klemme den ene puppen min, men har aldri blitt kåt av det. 

Anonymkode: fc04d...ae6

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg aldri. 

Anonymkode: 95f27...fb9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er dame. Snart 40 år. Stryker og knar på puppene flere ganger om dagen. Elsker det! Tenker ofte "det er ikke rart mannen min digger disse her! De er jo superdeilige å ta på"! 😁

Sovner ofte med en hånd på puppen... 

Anonymkode: 523df...a0a

Samme her og jeg er 55 år :)

Men mannen min digger mine da. 

Anonymkode: d9358...bcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk i denne tråden tror fortsatt at jeg er creepy, kåt mann som ville lage en runketråd, men jeg ER IKKE DET. Jeg beklager at jeg fikk det til å fremstå sånn. Jeg var bare rent nysgjerrig på om noen flere kvinner gjorde denne litt «rare» tingen der man nestne ubevisst tar på puppen(e) sine. Når jeg gjør det så er det jo ikke seksuelt eller spennende i det hele tatt, men det liksom behagelig på et vis. 

Drit nå i disse som ikke skjønner hva som er deilig med våre pupper. 

Jeg gjør det fordi de er myke og deilige å ta på, blir ikke kåt, men det er bare kos. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drit nå i disse som ikke skjønner hva som er deilig med våre pupper. 

Jeg gjør det fordi de er myke og deilige å ta på, blir ikke kåt, men det er bare kos. 

Jeg har et godt forhold til mine pupper, men det er faktisk ikke bra å dele det til disse som leser her inne. Vi må seriøst slutte å svare blindt på alle spørsmål. Kan være noen på 13. Vil du beskrive puppekaing til 13 åringer? 

Det vil ikke jeg. 

Anonymkode: a1bc4...eb4

Skrevet

Ryddet for avsporinger og spekulasjoner. 

Christina82, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor i all verden skal man gjøre det? 😅 Like teit som å sitte å konstant kna på rumpa si, bare fordi en kan.. 

Anonymkode: feaad...140

Man sitter som regel på rumpa så den er ikke like praktisk å kna. 

Anonymkode: d3ef6...2b7

• Liker 1
Skrevet

Ukentlig, for å kjenne etter kuler eller forandringer. 

Anonymkode: 2a7fd...95c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...