Gå til innhold

Grunn nok til å droppe fyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en tur date. Ca 30 m tur. Midt i turen kommer han i prat med 2 andre jenter. Dette var ikke flørtende av han, og jeg er ikke sjalu, men det hele ble litt rart. Jeg ble stående på siden i 20 min… Jeg kunne kommet inn i samtalen deres, men jeg tenkte først han bare skulle prate 1 min, typ random hyggelig prat man gjør om man møter noen på en sti. Jo lenger tiden gikk, jo rarere ble det. Det ble mer unormalt at jeg plutselig skulle hoppe inn i samtalen, og jeg la merke til på jentene at de skjønte det var en date, og de ble litt kleine de også. Så der står jeg som en nåldus og jentene får ikke helt til å si hade, for han tar ikke hintet. Jentene ente med å gå fra benken de satt på og gikk andre veien, da fortsatte vi vår tur i vår retning.

Kanskje en feil av meg å ikke si ifra, men igjen, litt rart også at han ikke merket den rare stemningen fra alle kanter her? Ville aldri bedt noen ikke snakke til andre på tur (uansett kjønn) og jeg syntes også det er hyggelig med småprat. Men dette ble bare rart… 

Anonymkode: 11434...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å overse den man er på date med i tjue minutter er jo ufint. Han var ikke særlig oppmerksom og høflig overfor deg, nei.

Du får kjenne på magefølelsen, om dette er en du kunne tenke deg å gi en ny sjanse, eller om det bare er å droppe. Kanskje han har for vane å overse folk...

Anonymkode: 8ba24...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er "grunn nok" dersom du føler for det. dette handler om hvilke mennesker du vil bruke tid på. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enig i at dette var merkelig og litt sosialt uintelligent av daten din 😅 Han burde vært mer oppmerksom på deg og i grunn de andre jentene som også viste at de syntes hele situasjonen ble klein. Enten bryr han seg ikke så veldig om deg/daten, eller så er han fryktelig distré og blir lett distrahert. 

Anonymkode: bdfd6...77a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg leste «grunn nok til å drepe fyr»!! 😂

Anonymkode: f34d8...293

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres rart ut. Var dette totalt ukjente jenter, eller kjente han dem?

Hvis han ikke kjente dem, kunne det jo være at han på en eller annen forskrudd måte ville vise deg hvor omgjengelig han er og hvor lett han kommer i kontakt med folk. 

Jeg hadde nok ikke dumpet ham kun pga. dette hvis han ellers er ok, men heller ha det i bakhodet og se hvordan det går videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var barndomsvenner han ikke har sett på 20 år og han sa det til deg og inkluderte deg i samtalen.. kanskje innafor. Slik du beskriver det? Utrolig dårlige sosiale antenner. Jeg hadde droppa tror jeg, det er noe med å få ick på noen så tidlig inn i en greie. Finnes fisk i havet som skjønner at et enkelt hei og noen fraser er nok :D

Anonymkode: 9dbe4...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet en slik fyr. Om han ikke klarer å holde fokuset på deg på første date så vil det nok neppe bli noe bedre framover. Det der er uhøflig og viser dårlig sosial kompetanse, og det ville jeg nok sagt som grunn for å ikke møte han igjen.  Har han spurt om å møtes igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville vært dealbreaker for meg. Jeg foretrekker menn med sosiale antenner 

Anonymkode: 0dfbf...9b3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...