Gå til innhold

Hvit, lystett rullegardin du er fornøyd med?

Ingebjørg

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny rullegardin og har lyst på hvit. Har du en å anbefale som er helt tett, og fungerer bra? Gjerne merke og modell 😊

Prøvde meg på en fra ikea for noen år siden og den bare ga jeg opp, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte nylig fra ikea og har fra uniggardin (måltilpassede) 4år gammle og er veldig fornøyd med begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fra Kid og den fungerer til sitt formål. Ulempen er at den er montert inne i karm, og ikke utenpå. Dvs at blir den slående litt og dratt litt ut når det blåser og vinduet er åpnet mer enn luftestilling. Så best med rullgardin man fester kant i kant med vinduskarm, men da må man enten bestille på mål (markisemannen o.l), eller klippe til selv. 

Anonymkode: 10633...ad7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krist1an skrev (På 15.10.2024 den 1.00):

Kjøpte nylig fra ikea og har fra uniggardin (måltilpassede) 4år gammle og er veldig fornøyd med begge.

Husker du navnet på den fra Ikea? Ser de har 3 typer, og jeg må netthandle… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 12.09):

Har fra Kid og den fungerer til sitt formål. Ulempen er at den er montert inne i karm, og ikke utenpå. Dvs at blir den slående litt og dratt litt ut når det blåser og vinduet er åpnet mer enn luftestilling. Så best med rullgardin man fester kant i kant med vinduskarm, men da må man enten bestille på mål (markisemannen o.l), eller klippe til selv. 

Det er ikke helt optimalt, nei. Om ikea funker så tror jeg at jeg tester det. Fin pris på de 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (1 minutt siden):

Det er ikke helt optimalt, nei. Om ikea funker så tror jeg at jeg tester det. Fin pris på de 😊

Kid har ofte 50%. Jeg har møbelknott festet bak på skinna, så det tar en del lyd. Men neste gang skal jeg ha måltilpasset utenpå karm, selv om innvendig er finest :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingebjørg skrev (4 timer siden):

Husker du navnet på den fra Ikea? Ser de har 3 typer, og jeg må netthandle… 

FRIDANS

Art.nr: 103.968.59

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...