Ingebjørg Skrevet 14. oktober 2024 #1 Skrevet 14. oktober 2024 Jeg trenger ny rullegardin og har lyst på hvit. Har du en å anbefale som er helt tett, og fungerer bra? Gjerne merke og modell 😊 Prøvde meg på en fra ikea for noen år siden og den bare ga jeg opp,
Krist1an Skrevet 14. oktober 2024 #2 Skrevet 14. oktober 2024 Kjøpte nylig fra ikea og har fra uniggardin (måltilpassede) 4år gammle og er veldig fornøyd med begge.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Skrevet 15. oktober 2024 Har fra Kid og den fungerer til sitt formål. Ulempen er at den er montert inne i karm, og ikke utenpå. Dvs at blir den slående litt og dratt litt ut når det blåser og vinduet er åpnet mer enn luftestilling. Så best med rullgardin man fester kant i kant med vinduskarm, men da må man enten bestille på mål (markisemannen o.l), eller klippe til selv. Anonymkode: 10633...ad7 1
Ingebjørg Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2024 Krist1an skrev (På 15.10.2024 den 1.00): Kjøpte nylig fra ikea og har fra uniggardin (måltilpassede) 4år gammle og er veldig fornøyd med begge. Husker du navnet på den fra Ikea? Ser de har 3 typer, og jeg må netthandle…
Ingebjørg Skrevet 16. oktober 2024 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 12.09): Har fra Kid og den fungerer til sitt formål. Ulempen er at den er montert inne i karm, og ikke utenpå. Dvs at blir den slående litt og dratt litt ut når det blåser og vinduet er åpnet mer enn luftestilling. Så best med rullgardin man fester kant i kant med vinduskarm, men da må man enten bestille på mål (markisemannen o.l), eller klippe til selv. Anonymkode: 10633...ad7 Det er ikke helt optimalt, nei. Om ikea funker så tror jeg at jeg tester det. Fin pris på de 😊
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #6 Skrevet 16. oktober 2024 Ingebjørg skrev (1 minutt siden): Det er ikke helt optimalt, nei. Om ikea funker så tror jeg at jeg tester det. Fin pris på de 😊 Kid har ofte 50%. Jeg har møbelknott festet bak på skinna, så det tar en del lyd. Men neste gang skal jeg ha måltilpasset utenpå karm, selv om innvendig er finest Anonymkode: 10633...ad7 1
Krist1an Skrevet 16. oktober 2024 #7 Skrevet 16. oktober 2024 Ingebjørg skrev (4 timer siden): Husker du navnet på den fra Ikea? Ser de har 3 typer, og jeg må netthandle… FRIDANS Art.nr: 103.968.59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå