Ingar-André Skrevet 17. oktober Forfatter #41 Del Skrevet 17. oktober Svarer dere begge i en smell @Perine og @Diskulis da multiquote ikke har stått opp for dagen enda. Det at folk blir angrepet fordi dem skriver noe eller sier noe feil sier jo sitt om nivået på dem som henger her inne. Spesielt om det er for noe gammelt uten betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #42 Del Skrevet 17. oktober Mardina skrev (10 timer siden): Selvfølgelig. Men i et par diskusjoner er det faktisk helt unødvendig å bruke Anonym bruker funksjonen 😊 Men det bestemmer ikke du, så enkelt er det. Anonymkode: 54a55...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. oktober #43 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men det bestemmer ikke du, så enkelt er det. Anonymkode: 54a55...298 Det er greit, men jeg har fortsatt lov å si min mening om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #44 Del Skrevet 17. oktober Mardina skrev (13 minutter siden): Det er greit, men jeg har fortsatt lov å si min mening om saken. Jada, helt klart, men så fortsetter vi andre å velge selv. Akkurat som du selv gjør når du velger å poste med nick. Det virker kanskje litt som om noen tror at bare det blir mange nok tråder om saken så kommer folk til å endre mening. Anonymkode: 54a55...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. oktober #45 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jada, helt klart, men så fortsetter vi andre å velge selv. Akkurat som du selv gjør når du velger å poste med nick. Det virker kanskje litt som om noen tror at bare det blir mange nok tråder om saken så kommer folk til å endre mening. Anonymkode: 54a55...298 Ja, disse trådene dukker jo opp med jevne mellomrom... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå