Ingar-André Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Er oppriktig nyfiken på dem som skriver som AB. Hvorfor? Er ingen som kan spore hvem dere faktisk er her i væla? Noen med svar? Skrive polisen kan legga seg for i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Bruk søkefunksjonen. Dukker opp et slikt spm som du stiller støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 14. oktober Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober Lykkedykker skrev (Akkurat nå): Bruk søkefunksjonen. Dukker opp et slikt spm som du stiller støtt og stadig. 😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #4 Del Skrevet 15. oktober Hva betyr irdet væla? Anonymkode: fde29...dd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 15. oktober #5 Del Skrevet 15. oktober Det burde ikke være så vanskelig å skjønne at det må opprettes haugevis med tråder med spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #6 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 12.50): Hva betyr irdet væla? Anonymkode: fde29...dd5 Hva betyr irdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #7 Del Skrevet 16. oktober Hvorfor vil du vite hvem vi er? Er du klar for å vite sannheten? Anonymkode: f2202...995 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #8 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor vil du vite hvem vi er? Er du klar for å vite sannheten? Anonymkode: f2202...995 Har ikke nevnt noe som tilsier at jeg vil vite hvem dere er. Jeg spørte hvorfor dere skriver som Ab. Er ikke veldig gira på hvem dere er i det virkelige liv da jeg visstnok har flere bekjente jeg fan ikke visste om her inne. Veit hvem dem er med brukernavn. Så nei, trenger virkelig ikke vite hvem flere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #9 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor vil du vite hvem vi er? Er du klar for å vite sannheten? Anonymkode: f2202...995 Klar for å se deg selv i speilet? Anonymkode: ae936...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #10 Del Skrevet 16. oktober Donald Duck skrev (4 minutter siden): Har ikke nevnt noe som tilsier at jeg vil vite hvem dere er. Jeg spørte hvorfor dere skriver som Ab. Er ikke veldig gira på hvem dere er i det virkelige liv da jeg visstnok har flere bekjente jeg fan ikke visste om her inne. Veit hvem dem er med brukernavn. Så nei, trenger virkelig ikke vite hvem flere er. Så hvorfor spørre, når spørsmålet er KGs mest besvarte? Hvorfor skriver du som Donald Duck, og ikke deg selv? Anonymkode: 54a55...298 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #11 Del Skrevet 16. oktober Jeg har en eks som følger med her. Joda, jeg vet han ikke er god. Noen ord i den tråden og så den. Små puslespillbiter blir til noe mer. Anonymkode: 78822...294 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #12 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor spørre, når spørsmålet er KGs mest besvarte? Hvorfor skriver du som Donald Duck, og ikke deg selv? Anonymkode: 54a55...298 Fordi du skal ha noe du kan lure på. Skriver iallfall ikke som Ab. Du har med andre ord ikke noe svar? Gjemmer deg bak Ab i stede for å vise brukernavnet ditt? Vrir du, vrir jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #13 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en eks som følger med her. Joda, jeg vet han ikke er god. Noen ord i den tråden og så den. Små puslespillbiter blir til noe mer. Anonymkode: 78822...294 Det har jeg også, men det shiter jeg i for å være helt ærlig🫠 Hu veit godt hvem jeg er her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #14 Del Skrevet 16. oktober Donald Duck skrev (2 minutter siden): Fordi du skal ha noe du kan lure på. Skriver iallfall ikke som Ab. Du har med andre ord ikke noe svar? Gjemmer deg bak Ab i stede for å vise brukernavnet ditt? Vrir du, vrir jeg. Du gjemmer deg bak Donald. Og det er fysisk umulig å ha så mange innlegg uten å ha sett spørsmålet besvart tusen ganger før. Er det en slags sammensvergelse mellom brukere at de må dra dette opp minst annenhver dag? Anonymkode: 54a55...298 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #15 Del Skrevet 16. oktober Donald Duck skrev (På 14.10.2024 den 23.47): Er oppriktig nyfiken på dem som skriver som AB. Hvorfor? Er ingen som kan spore hvem dere faktisk er her i væla? Noen med svar? Skrive polisen kan legga seg for i kveld. På norsk, er du snill?? Anonymkode: 17cdb...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #16 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klar for å se deg selv i speilet? Anonymkode: ae936...fc4 Nei. Det har jeg ikke gjort på 14 år. Anonymkode: f2202...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #17 Del Skrevet 16. oktober Donald Duck skrev (14 minutter siden): Har ikke nevnt noe som tilsier at jeg vil vite hvem dere er. Jeg spørte hvorfor dere skriver som Ab. Er ikke veldig gira på hvem dere er i det virkelige liv da jeg visstnok har flere bekjente jeg fan ikke visste om her inne. Veit hvem dem er med brukernavn. Så nei, trenger virkelig ikke vite hvem flere er. Men hva om noen av oss er ekte sukkerklumper? Anonymkode: f2202...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #18 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjemmer deg bak Donald. Og det er fysisk umulig å ha så mange innlegg uten å ha sett spørsmålet besvart tusen ganger før. Er det en slags sammensvergelse mellom brukere at de må dra dette opp minst annenhver dag? Anonymkode: 54a55...298 Ingar André her. Noe mer? Bor i Lom btw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober Forfatter #19 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På norsk, er du snill?? Anonymkode: 17cdb...581 Hvis du ser etter så la jeg ut et bilde med detaljerte ord og forklaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #20 Del Skrevet 16. oktober Donald Duck skrev (4 minutter siden): Hvis du ser etter så la jeg ut et bilde med detaljerte ord og forklaringer. Jag tykker inte om dej....... Anonymkode: 17cdb...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå