AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Far har ikke hatt kontakt og samvær med barnet sitt etter eget ønske på mange mnd. Har i ettertid fått vite at han venter barn med samboeren sin. Vårt felles barn vet ikke at det skal få et nytt søsken og vi vet ikke når far plutselig finner ut at han ønsker samvær igjen. Er det ikke litt dårlig å ikke fortelle barnet at det skal få et søsken? De vet kjønn og termin er nok i starten av 2025. Jeg syns de burde forberedt barnet som allerede eksisterer på at det skal få søsken.. Burde jeg bare vente å se om far plutselig ønsker samvær igjen etter mange mnd uten noe som helst kontakt? Samarbeidet går ikke pga samboeren ikke takler at han har barn med noen andre enn hun, ser for meg at årene fremover vil bli vanskelige med tanke på å skaffe pass og diverse ting far må samtykke til. Skulle ønske vi ikke hadde delt foreldrerett når han ikke tar foreldrerollen på alvor. 😔 Anonymkode: 32a22...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Ta kontakt med han og spør om han er interessert i å frasi seg foreldreansvaret. Så kan dere få han ut av livet en gang for alle. Makan til fjott. Anonymkode: 9e2ba...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ta kontakt med han og spør om han er interessert i å frasi seg foreldreansvaret. Så kan dere få han ut av livet en gang for alle. Makan til fjott. Anonymkode: 9e2ba...527 Det er det som frister siden han uansett kun er far når han selv ønsker og det passer inn i livet hans. Jeg er lei av å forholde meg til en så umoden og ustabil person og vil tro han får mer enn nok å holde styr på med baby i hus og i tillegg skulle gjøre samboer fornøyd. Far tør ikke motsi samboer og dialogen det siste året har gått via hans telefonnummer, men det er hun som skriver meldinger og/eller dikterer hva han skal skrive. Dette merkes godt på måten ting er skrevet da jeg kjenner skrivemåten til far godt. ts Anonymkode: 32a22...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå