firetoen Skrevet i går, 09:57 #281 Del Skrevet i går, 09:57 Gipetto skrev (Akkurat nå): Men hvem passer kidsa når hun er ute på natterstid for å hente M? Hos faren, har besøk, ungene er på overnatting. Gidd dårlig skjult mom shaming da 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 10:06 #282 Del Skrevet i går, 10:06 Gipetto skrev (9 minutter siden): Men hvem passer kidsa når hun er ute på natterstid for å hente M? De er vel hos pappaen da? Nå har de jo dratt på hotell i Oslo så det er nok ikke sånn at hun kjørte ens ærend for å hente han. De skal jo på premierefest i dag. Nærliggende å tro at de blir i Oslo frem til i morgen og da har jo ungene uansett hatt behov for barnevakt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet i går, 11:09 #283 Del Skrevet i går, 11:09 firetoen skrev (1 time siden): Hos faren, har besøk, ungene er på overnatting. Gidd dårlig skjult mom shaming da Nei altså, ingen mom shaming. Jeg trodde bare, helt oppriktig, hun hadde ungene nå 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet i går, 11:13 #284 Del Skrevet i går, 11:13 Gipetto skrev (3 minutter siden): Nei altså, ingen mom shaming. Jeg trodde bare, helt oppriktig, hun hadde ungene nå 🤷♀️ Selvfølgelig er det mom shaming når du skriver som du gjør! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet i går, 11:16 #285 Del Skrevet i går, 11:16 Gipetto skrev (6 minutter siden): Nei altså, ingen mom shaming. Jeg trodde bare, helt oppriktig, hun hadde ungene nå 🤷♀️ Ja, det stemmer, de kom til henne på mandag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet i går, 11:16 #286 Del Skrevet i går, 11:16 firetoen skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er det mom shaming når du skriver som du gjør! Hæ? Hvordan skriver jeg mener du? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 11:34 #287 Del Skrevet i går, 11:34 Fenomen skrev (18 minutter siden): Ja, det stemmer, de kom til henne på mandag. Og det er premierefest i Oslo idag, så det er jo helt naturlig at ungene ikke er hos henne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 23 timer siden #288 Del Skrevet 23 timer siden Gipetto skrev (2 timer siden): Men hvem passer kidsa når hun er ute på natterstid for å hente M? Hu sa vel hu hadde spist middag på gården? Sikkert hos pappaen sin de da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23 timer siden #289 Del Skrevet 23 timer siden De fleste foreldre som har gått fra hverandre er fleksible og stiller opp for hverandre hvis en av de har noe viktig som krever barnevakt den uka vedkommende har barna/samværsuke. Premierefest for eget TV-program anser i allefall jeg som viktig at man deltar på.. Jeg kjenner mange som har avtale, og nedfelt i samværsavtalen, at behøver man barnevakt under samværsuke så skal man høre med barnas far/mor først om han/hun kan ha barna før man evt spør familie eller om man har en ungdom som man kjenner godt og som bruker å være fast barnevakt hvis ingen andre kan. Er det Stine si uke med barna så er det vel nærliggende å tenke at barna er hos sin far, eller f.eks. besteforeldre. (tvillingene begynner også å bli så gamle nå at de kan være barnevakt for lillesøsteren: ikke over natta såklart, men på ettermiddag/kveld……jeg passet både min 3 år yngre bror fra etter skoletid og til kl 22.30 da mamma jobbet seinvakt+jeg tjente gode penger på å være barnevakt i helgene for barn i nabolaget når foreldrene skulle i festlige lag fra jeg var 14 år…og jeg flyttet på hybel i nærmeste by for å gå på Vgs etter ungdomsskolen) Stine er ei oppegående dame; å sette spørsmålstegn ved «og hva med barna» pga det er hennes uke til å ha barna virker på meg som et forsøk på å fremstille henne som ei uansvarlig mor. Selvfølgelig er ikke 3 barn som ikke er gammel nok til det alene hjemme i over et døgn…..eller midt på natta. Det er faktisk mom- shaming. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 22 timer siden #290 Del Skrevet 22 timer siden Jeg tror poenget til vedkommende var at hun prioriterer eventer, Mads osv. hver eneste uka barna er hos henne, og har mer barnevakt enn hun er sammen med dem. Forrige uke (eller uken før) de var hos henne var hun borte hele helgen. Uansvarlig er det vel ikke, men det er jo en rar prioritering. Synes jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 22 timer siden #291 Del Skrevet 22 timer siden Fenomen skrev (1 minutt siden): Jeg tror poenget til vedkommende var at hun prioriterer eventer, Mads osv. hver eneste uka barna er hos henne, og har mer barnevakt enn hun er sammen med dem. Forrige uke (eller uken før) de var hos henne var hun borte hele helgen. Uansvarlig er det vel ikke, men det er jo en rar prioritering. Synes jeg. Dette er premieren til en TV-serie hvor hun er én av to "hovedpersoner", så jeg synes ikke det er en så merkelig prioritering. Jeg er sammen med barnas far, men hos meg er det også sånn at det i en periode kan være mye jobb-greier som gjør at jeg er borte ettermiddager, kvelder eller helger. Sånn er det jo bare i blant. Har ikke oversikt over når hun har barna, men synes jeg i det siste har sett at hun har vært på hyttetur med dem og hatt de med på oppussingen i Gol. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 22 timer siden #292 Del Skrevet 22 timer siden Skjønner ikke helt hvorfor hun stresser sånn med kjole når hun åpenbart har så mange fine? Blir litt for dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 20 timer siden #293 Del Skrevet 20 timer siden Det må da være noe love in the air mellom de to 🥰 hørtes ut som hun gråt når han kom susende på kofferten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 20 timer siden #294 Del Skrevet 20 timer siden Sitron10 skrev (7 minutter siden): Det må da være noe love in the air mellom de to 🥰 hørtes ut som hun gråt når han kom susende på kofferten Så ut som han skulle reise seg for å kysse henne da han kom susende på den kofferten. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 19 timer siden #295 Del Skrevet 19 timer siden Det er 100% sikkert noe på gang mellom de, skjønner ikke at de tror de klarer å skjule det. Måten de snakker på, toneleie, alltid på flørteren… og de skylder jo ingen å bekrefte det sånn sett. Håper bare begge var ute av sine forhold før det begynte. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 17 timer siden #296 Del Skrevet 17 timer siden RandiO skrev (1 time siden): Det er 100% sikkert noe på gang mellom de, skjønner ikke at de tror de klarer å skjule det. Måten de snakker på, toneleie, alltid på flørteren… og de skylder jo ingen å bekrefte det sånn sett. Håper bare begge var ute av sine forhold før det begynte. Ja, det er akkurat det jeg håper óg. Men når venninnene flokka rundt henne etter at hun flyttet inn i nyhuset så får jeg følelsen at det var ikke hennes skyld hun og BT slo opp. Og heller ikke hannes når de er gode venner. Kan bare være at nok var nok og sånn ble det. Mads on the other hand. Vet ikke helt med han. Men uansett, skjønner hun ikke vil si noe da alt dette skjedde og mange har sine teorier. Jeg ville heller ikke kommet ut med grunnen da det er ingen sin sak å vite. Men håper virkelig hvis de blir et par at det fungerer og alle har det bra. Aldri artig med slike store livsendringer og igjen bli knust av et forhold som ikke går. Venter bare på en tydelig snap at de er kjærester 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 16 timer siden #297 Del Skrevet 16 timer siden Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden, og må si jeg er ikke er overrasket over tonen her, men skuffet over at kvinner nok en gang drar ned andre kvinner som gjør noe bra. Når det kommer til bruddet mellom S og BT, har tanken streifet dere at det kan være andre veien? Eller at ingen har vært utro? Se for dere scenario, bondegutt blir sammen med flittig, flink og stigende influencer. Hun jobber, klarer kanskje ikke si nei til nye prosjekter, legger sjela si i det, det blir mindre tid til familie, mindre tid til samliv. De har vært sammen i 15 (!) år. Det er enkel matte, og ofte ender det i skilsmisse når forholdet ikke prioriteres pga alt annet som skjer i livet. Det kan jo like godt være han som har vært ensom, lei og på jakt etter bekreftelse. Bare fordi Stine er en type b-kjendis, gjør ikke det henne til noe dårligere menneske som skal få skylden for bruddet. Det kan være så enkelt som at de har vokst fra hverandre, og at BT kanskje tok den store endelige avgjørelsen. At hun har sovet borte skjønner jeg kjempegodt! Uansett om man skilles som venner, kan det være for tøft å dele hus mens man venter på å finne et nytt hjem. Bare tenk den sorgen hun sitter med ved å flytte fra alt hun har skapt. Når det kommer til barna, så mangler de nok ingen ting. De har to foreldre som elsker dem, de har et fantastisk nettverk, og om det kanskje stormer nå, og mamma har mye å gjøre, så kommer nok ikke det til å vare i evigheter. Stine har prioritert barna, hun har vært mye med dem gjennom hele oppveksten, mye mer enn kanskje andre som har 8-16 jobb. Det bare ser annerledes ut! Og om hun kanskje har blitt litt bitt av "kjendisstatusen", så tror jeg hun kommer ned på jorda igjen. Tenk, hun må jo finne seg selv på nytt! 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 15 timer siden #298 Del Skrevet 15 timer siden Mlk301 skrev (6 timer siden): Dette er premieren til en TV-serie hvor hun er én av to "hovedpersoner", så jeg synes ikke det er en så merkelig prioritering. Jeg er sammen med barnas far, men hos meg er det også sånn at det i en periode kan være mye jobb-greier som gjør at jeg er borte ettermiddager, kvelder eller helger. Sånn er det jo bare i blant. Har ikke oversikt over når hun har barna, men synes jeg i det siste har sett at hun har vært på hyttetur med dem og hatt de med på oppussingen i Gol. Helt enig, synes det ble mye momshaming i tråden over. Sist uke Stine hadde barna, kom de på søndag for det passer best for BT, og var helt til onsdag eller torsdag i uke etter (altså 10/11 dager) pga vinterferie og at hun kan tilpasse å ha fri sammen med barna mens barnefar har annet arbeid. Og da tenker jeg å tro at de hadde en avtale om det denne uke, for i går var BT på besøk hos Stine da hun vasket bilen, og hun var hos han og barna og spiste middag før hun dro og hentet Mads. Så her virker det som om ungene har det veldig bra, og ikke minst foreldre som klarer å samarbeide. Dersom det stemmer at det er noe mellom Stine og Mads håper jeg de får det bra 🥰 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 20 minutter siden #299 Del Skrevet 20 minutter siden (endret) Selvfølgelig skal hun delta på egen premiere selv om det er hennes uke med barn. «Prioriterer events foran barna». For noe vissvass Endret 20 minutter siden av Fredrik29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19 minutter siden #300 Del Skrevet 19 minutter siden (endret) Fredrik29 skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig skal hun delta på egen premiere selv om det er hennes uke med barn. «Prioriterer events foran barna». For noe vissvass Er helt enig med deg! Endret 19 minutter siden av Tiara07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå