Molly85 Skrevet 29. november 2024 #41 Del Skrevet 29. november 2024 Odine skrev (3 timer siden): Men da følger du veldig godt med da, siden du får med deg alt av oppussing😃 For alt vi vet er det eksen som ønsker å skilles? Ja, ikke utenkelig det. Men jammen meg nedrig å legge ut masse om hvor gøøøøøy hun har det med årsaken til skilsmissen da. Det er lov å utvise respekt. Selv i 2024. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 29. november 2024 #42 Del Skrevet 29. november 2024 Odine skrev (3 timer siden): Men da følger du veldig godt med da, siden du får med deg alt av oppussing😃 For alt vi vet er det eksen som ønsker å skilles? Følger ikke godt med, har henne på insta. Snapp dukker opp av og til. Har allikevel sett myyye av den leiligheten! Mulig det er han som vil skilles, men uansett virker hun for å allerede ha kommet langt over bruddet. Når hun i tillegg reklamere for at nå må vi følge henne for å være med på hennes nye kapittel i livet, så får jeg litt dårlige vibber av henne. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. november 2024 #43 Del Skrevet 29. november 2024 Horselady skrev (4 timer siden): Følger ikke godt med, har henne på insta. Snapp dukker opp av og til. Har allikevel sett myyye av den leiligheten! Mulig det er han som vil skilles, men uansett virker hun for å allerede ha kommet langt over bruddet. Når hun i tillegg reklamere for at nå må vi følge henne for å være med på hennes nye kapittel i livet, så får jeg litt dårlige vibber av henne. Hvorfor det? Hvordan hun takler et brudd trenger ikke offentligheten vite, hun deler det nok med de nærmeste 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. november 2024 #44 Del Skrevet 29. november 2024 Horselady skrev (5 timer siden): Følger ikke godt med, har henne på insta. Snapp dukker opp av og til. Har allikevel sett myyye av den leiligheten! Mulig det er han som vil skilles, men uansett virker hun for å allerede ha kommet langt over bruddet. Når hun i tillegg reklamere for at nå må vi følge henne for å være med på hennes nye kapittel i livet, så får jeg litt dårlige vibber av henne. SoMe og oppussing er jo jobben hennes. Det er helt naturlig at hun skriver det, selv om det er brudd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 29. november 2024 #45 Del Skrevet 29. november 2024 Siste snapen hennes nå🫣 Få som tror på det 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 29. november 2024 #46 Del Skrevet 29. november 2024 Lawyer skrev (25 minutter siden): Siste snapen hennes nå🫣 Få som tror på det Vell. Tiden vill vise. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 29. november 2024 #47 Del Skrevet 29. november 2024 oss-to skrev (3 minutter siden): Vell. Tiden vill vise. H sluttet nok å følge henne av en grunn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. november 2024 #48 Del Skrevet 30. november 2024 Hvorfor sprer dere rykter egentlig? Tenker dere ikke på barna oppi dette her? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 30. november 2024 #49 Del Skrevet 30. november 2024 Lawyer skrev (12 timer siden): H sluttet nok å følge henne av en grunn Jeg hadde nok heller ikke giddet å følge noen som postet masse filmer og bilder av eksen min, selv om de bare er kollegaer. Vil jo ikke ha han i fleisen hele tida. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 30. november 2024 #50 Del Skrevet 30. november 2024 Lawyer skrev (14 timer siden): Siste snapen hennes nå🫣 Få som tror på det Og nå er den slettet faktisk 🤔 om man er så lei av ryktene, så bør den værtfall ligge ute i di 24 timene haha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 30. november 2024 #51 Del Skrevet 30. november 2024 Spiller vel ingen rolle for dere om noen har vært utro eller ikke hun skylder ingen på snap noen forklaring på noe, ett brudd har alltid flere sider og årsaker. Dere vet at folk også kan gå fra hverandre uten at noen er utro? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 30. november 2024 #52 Del Skrevet 30. november 2024 GlitterGuri skrev (2 timer siden): Og nå er den slettet faktisk 🤔 om man er så lei av ryktene, så bør den værtfall ligge ute i di 24 timene haha Jeg kan ikke se at noe er slettet. Jeg får opp der hvor hun kommenterer ryktene og en snap senere med «tror vi på rykter». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 30. november 2024 #53 Del Skrevet 30. november 2024 Tiara07 skrev (24 minutter siden): Jeg kan ikke se at noe er slettet. Jeg får opp der hvor hun kommenterer ryktene og en snap senere med «tror vi på rykter». Åja, den ble borte hos meg, kikka igjennom flere ganger tilogmed 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 30. november 2024 #54 Del Skrevet 30. november 2024 GlitterGuri skrev (22 minutter siden): Åja, den ble borte hos meg, kikka igjennom flere ganger tilogmed 😳 Har vært og sett gjennom flere ganger og de er der, så da vet jeg ikke hvordan det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 30. november 2024 #55 Del Skrevet 30. november 2024 Dette gir klikk og pengene ruller inn ;o) 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 30. november 2024 #56 Del Skrevet 30. november 2024 Det burde hun ha gjort selv.... for lenge siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 30. november 2024 #57 Del Skrevet 30. november 2024 Orly skrev (9 timer siden): Hvorfor sprer dere rykter egentlig? Tenker dere ikke på barna oppi dette her? Nei - det gjør hun jo ikke selv heller. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 30. november 2024 #58 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Cumberbitch skrev (9 timer siden): Jeg hadde nok heller ikke giddet å følge noen som postet masse filmer og bilder av eksen min, selv om de bare er kollegaer. Vil jo ikke ha han i fleisen hele tida. Hvis det var tilfelle så hadde nok H sluttet å følge han og på some. Endret 30. november 2024 av Lawyer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1. desember 2024 #59 Del Skrevet 1. desember 2024 M sa på snap at han og S begynte å jobbe sammen en uke før det ble slutt mellom han og H. Han fremstilte det som at de ikke kjente hverandre før det. Men i mai var han hjemme hos S og mannen med sitt eget Home Fix program. Så de har kjent hverandre en stund ja. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1. desember 2024 #60 Del Skrevet 1. desember 2024 Lawyer skrev (56 minutter siden): M sa på snap at han og S begynte å jobbe sammen en uke før det ble slutt mellom han og H. Han fremstilte det som at de ikke kjente hverandre før det. Men i mai var han hjemme hos S og mannen med sitt eget Home Fix program. Så de har kjent hverandre en stund ja. Han sa han ikke kjente henne så godt på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå