Snoker45 Skrevet 13. november 2024 Forfatter #121 Del Skrevet 13. november 2024 Nå har han leaset firmabil til 3,5 mill. Så lenge det ser fint ut utenfra så... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 13. november 2024 #122 Del Skrevet 13. november 2024 Lawyer skrev (På 9.11.2024 den 17.40): Ser at H har sluttet å følge henne på insta nå så da har vi nok vært inne på noe ja. Sett det samme. Er også mange uker/mnd siden hun likte noe på Stines insta. Har heller ikke sett noe til mannen til Stine på hennes some på lenge. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 13. november 2024 #123 Del Skrevet 13. november 2024 Men er ikke dette ganske typisk menn etter et brudd. Mens damer er tydelig lei seg, sørger og gråter så skal menn late som de ikke bryr seg og aldri har hatt det bedre. Går tilsynelatende fort videre. Når eksen er ferdig sørget og ferdig bearbeidet og finner kjærligheten på nytt, da kicker realiteten inn for han og smellen kommer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosesandpeonies Skrevet 13. november 2024 #124 Del Skrevet 13. november 2024 Mio-lio skrev (8 timer siden): Sett det samme. Er også mange uker/mnd siden hun likte noe på Stines insta. Har heller ikke sett noe til mannen til Stine på hennes some på lenge. Har han egentlig vært så mye på hennes some tidligere? Jeg har ikke fulgt henne "slavisk," men kan ikke huske å ha sett han så veldig mye der opp gjennom årene. Håper virkelig ikke det er brudd der, virker som et så fint par 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 13. november 2024 #125 Del Skrevet 13. november 2024 Mio-lio skrev (8 timer siden): Sett det samme. Er også mange uker/mnd siden hun likte noe på Stines insta. Har heller ikke sett noe til mannen til Stine på hennes some på lenge. Mannen hennes var med og hjalp til på innspilling i oktober. Det har både M og S lagt ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 13. november 2024 #126 Del Skrevet 13. november 2024 rosesandpeonies skrev (2 timer siden): Har han egentlig vært så mye på hennes some tidligere? Jeg har ikke fulgt henne "slavisk," men kan ikke huske å ha sett han så veldig mye der opp gjennom årene. Håper virkelig ikke det er brudd der, virker som et så fint par 😔 Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der. Hun har vært uvanlig mye på hytten! Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syra Skrevet 13. november 2024 #127 Del Skrevet 13. november 2024 Moongirl skrev (1 minutt siden): Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der. Hun har vært uvanlig mye på hytten! Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting.. Ja det tenker jeg også, hadde villet vert der for min partner ved en stor lansering som dette. I tillegg er stine mye med Tonje og Lene om dagen..ikke at det har noe med saken å gjøre, men virker som det sosiale livet har skiftet litt..tidligere har hun vist mye av familier med barn der de sikkert er felles venner.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magetaske Skrevet 14. november 2024 #128 Del Skrevet 14. november 2024 Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. november 2024 #129 Del Skrevet 14. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 14. november 2024 #130 Del Skrevet 14. november 2024 Magetaske skrev (3 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Syns hu har hatt en glow up. Kan jo være derfor😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 15. november 2024 #131 Del Skrevet 15. november 2024 Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syra Skrevet 15. november 2024 #132 Del Skrevet 15. november 2024 Lawyer skrev (1 time siden): Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. Han kan jo bare vaske da🤪 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 15. november 2024 #133 Del Skrevet 15. november 2024 syra skrev (1 time siden): Han kan jo bare vaske da🤪 Ja tenkte jeg og. Mista sansen for han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 15. november 2024 #134 Del Skrevet 15. november 2024 Magetaske skrev (23 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Jepp.. Det sees i sammenheng med mye av ryktene som går 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. november 2024 #135 Del Skrevet 15. november 2024 Magetaske skrev (23 timer siden): Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 15. november 2024 #136 Del Skrevet 15. november 2024 elskersommer skrev (10 minutter siden): Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen Uten tvil. De fleste influensere som startet opp som fine folk med beina godt planta på jorda, ender ofte opp som det motsatte da. 💰 Dessverre! Reklamerer for alt mulig rart bare det gir penger i kassa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 15. november 2024 #137 Del Skrevet 15. november 2024 Lawyer skrev (5 timer siden): Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. Gjør han?! Det er veldig spesielt. Virker som han mangler kontakt med virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15. november 2024 #138 Del Skrevet 15. november 2024 Lawyer skrev (6 timer siden): Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. Lawyer skrev (3 timer siden): Ja tenkte jeg og. Mista sansen for han. Herregud! Hjelpe meg. Det er slett ikke sikkert at han sender stikk til henne! Nå dikter dere vilt! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. november 2024 #139 Del Skrevet 15. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. november 2024 #140 Del Skrevet 16. november 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå