Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lawyer skrev (På 9.11.2024 den 17.40):

Ser at H har sluttet å følge henne på insta nå så da har vi nok vært inne på noe ja. 

Sett det samme. Er også mange uker/mnd siden hun likte noe på Stines insta.  Har heller ikke sett noe til mannen til Stine på hennes some på lenge.   

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette ganske typisk menn etter et brudd. Mens damer er tydelig lei seg, sørger og gråter så skal menn late som de ikke bryr seg og aldri har hatt det bedre. Går tilsynelatende fort videre. Når eksen er ferdig sørget og ferdig bearbeidet og finner kjærligheten på nytt, da kicker realiteten inn for han og smellen kommer.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (8 timer siden):

Sett det samme. Er også mange uker/mnd siden hun likte noe på Stines insta.  Har heller ikke sett noe til mannen til Stine på hennes some på lenge.   

Har han egentlig vært så mye på hennes some tidligere? Jeg har ikke fulgt henne "slavisk," men kan ikke huske å ha sett han så veldig mye der opp gjennom årene. Håper virkelig ikke det er brudd der, virker som et så fint par 😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (8 timer siden):

Mannen hennes var med og hjalp til på innspilling i oktober. Det har både M og S lagt ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosesandpeonies skrev (2 timer siden):

Har han egentlig vært så mye på hennes some tidligere? Jeg har ikke fulgt henne "slavisk," men kan ikke huske å ha sett han så veldig mye der opp gjennom årene. Håper virkelig ikke det er brudd der, virker som et så fint par 😔

Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der.

Hun har vært uvanlig mye på hytten!  Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (1 minutt siden):

Han var ikke med på lanseringen hennes nettopp! Meeget spesielt å ikke være med noe så stort for henne! Alle andre var jo der.

Hun har vært uvanlig mye på hytten!  Og ingenting av mannen i hennes kanaler..hadde alt vært bra, så hadde han syntes litt...for å vise at ting er bra..og han har som sagt skiftet bilder...så..ja..her skjer det ting..

Ja det tenker jeg også, hadde villet vert der for min partner ved en stor lansering som dette. I tillegg er stine mye med Tonje og Lene om dagen..ikke at det har noe med saken å gjøre, men virker som det sosiale livet har skiftet litt..tidligere har hun vist mye av familier med barn der de sikkert er felles venner..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetaske skrev (3 timer siden):

Har alltid likt Stine, men siste året føler jeg hun har endret seg. Føler at hun har blitt litt «høy» på seg selv. 

Syns hu har hatt en glow up. Kan jo være derfor😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 time siden):

Og nå disser han manglende speilvasking hjemme🤯 det kan han spare seg for. H har vel hatt nok med å eksistere de siste mndene. 

Han kan jo bare vaske da🤪

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magetaske skrev (23 timer siden):

Jepp.. Det sees i sammenheng med mye av ryktene som går 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetaske skrev (23 timer siden):

Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Så fort det er mer penger d er snakk om så forandrer de seg alle sammen 

Uten tvil. De fleste influensere som startet opp som fine folk med beina godt planta på jorda, ender ofte opp som det motsatte da. 💰 Dessverre! Reklamerer for alt mulig rart bare det gir penger i kassa.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyer skrev (5 timer siden):

Gjør han?! Det er veldig spesielt. Virker som han mangler kontakt med virkeligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (6 timer siden):

Lawyer skrev (3 timer siden):

Ja tenkte jeg og. Mista sansen for han. 

Herregud! Hjelpe meg. Det er slett ikke sikkert at han sender stikk til henne! Nå dikter dere vilt! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...