Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Poly skrev (1 time siden):

Provoserende når hun syter i det hun kommer inn døren og må være litt alene, men fortsetter og bare rømme problemet med reising og fest. 

Akkurat som mange andre også gjør en stund etter brudd,  man takler det forskjellig og det er ikke noe rett og galt på hvordan man takler det

• Liker 8
Skrevet
Orly skrev (6 timer siden):

Akkurat som mange andre også gjør en stund etter brudd,  man takler det forskjellig og det er ikke noe rett og galt på hvordan man takler det

Ser hun skriver på Instagram at hun har reist til New York for hun vil og kan…. Asså noe annet hadde jo vært veldig rart🙏🏻

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Mads er i bryllup og Stine er ikke med for innbydelsen kom før de var et par. Er det ikke litt rart da at Helene er i samme bryllup med sin nye flamme? De ble vel ikke offentlige før forrige helg. 

• Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Mads er i bryllup og Stine er ikke med for innbydelsen kom før de var et par. Er det ikke litt rart da at Helene er i samme bryllup med sin nye flamme? De ble vel ikke offentlige før forrige helg. 

Var ikke Helene i 30års lag?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Dupers skrev (18 minutter siden):

Var ikke Helene i 30års lag?

Jo hun var i 30 års lag

Men S og M har jo vært sammen såpass lenge at de kunne vel ha invitert henne også. Kanskje hun var det - men at det ikke passet😊 

Skrevet
Livetskjer skrev (8 minutter siden):

Jo hun var i 30 års lag

Men S og M har jo vært sammen såpass lenge at de kunne vel ha invitert henne også. Kanskje hun var det - men at det ikke passet😊 

Mads sa hun ikke var invitert for invitasjonen kom før de var et par. Mulig jeg har blingset, men jeg mener å ha sett Helene og typen på snap i det bryllupet. Legger meg langflat om jeg tar feil. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (6 timer siden):

Mads sa hun ikke var invitert for invitasjonen kom før de var et par. Mulig jeg har blingset, men jeg mener å ha sett Helene og typen på snap i det bryllupet. Legger meg langflat om jeg tar feil. 

H var i 30 års lag 😊

Skrevet
Lawyer skrev (2 timer siden):

H var i 30 års lag 😊

Ok, jeg har nok sett feil. Beklager. 

Skrevet

Mye mer interessant innhold fra Stine de siste dagene med enkel oppussing av kjøkkenet. Håper det fortsetter sånn

• Liker 19
Skrevet
Diamant20 skrev (8 timer siden):

Mye mer interessant innhold fra Stine de siste dagene med enkel oppussing av kjøkkenet. Håper det fortsetter sånn

Ja!! Håper det fortsetter sånn! 😊🤗

• Nyttig 1
Skrevet

Ser M skrev på snap at varmtvannstanken til S skulle stå i garasjen i 1 halvt år. Det betyr vel at det blir mye oppussingsinnhold de neste 6 mnd. Hurra!

• Liker 3
Skrevet

Liker de godt som par. Men for et kjør hele tiden.. det er i seng langt etter midnatt og oppe før 06. De må vel bli utslitt snart begge 2. men for et liv å ha oppussing av eget hjem som jobb, noe vi andre gjør etter 8-16 jobben. 

• Liker 7
Skrevet
Mellion skrev (22 minutter siden):

Liker de godt som par. Men for et kjør hele tiden.. det er i seng langt etter midnatt og oppe før 06. De må vel bli utslitt snart begge 2. men for et liv å ha oppussing av eget hjem som jobb, noe vi andre gjør etter 8-16 jobben. 

Enig! Jeg synes det blir litt overdrevent! 
Jeg synes imidlertid det er kjempegøy å ha sett snap til Stine siste uken 🤗 Men, dette livet de lever, er jo bare opp til dem selv å roes ned…. 

• Liker 1
Skrevet

Det har vært så gøy å følge henne siste uken med oppussing av lekehytte og snart start på kjeller! Elsker det! Det jeg dog ikke synes så mye om, er all eksponeringen av barna, og det at de legger ut alt som viser hvor «perfekt» M er med barna. Det virker nesten som om det er om å gjøre å vise hvor god stepappa han er…. Blir litt krampaktig… Sånn de holder på nå, så blir det nesten som at når de er med mamma, da er alt så kult fordi M er såååå kul med dem…både med opplevelser og gaver. Når de er hos mor, får de ta del i et liv de aldri før har fått være med på,….. I tillegg la jo S ut et bilde der de ligger «inni hverandre» med tekst ala «Hadde aldri trodd at det gikk an  å finne en som går an å ligge sånn med hele natten…..»  Lurer på om far til barna synes det er like kult? Jaja, bare mine tanker, men igjen - elsker det vi har sett av oppussing siste uken. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tenk at Stine legge ut snap fra bursdagsfest der han viser reels til ei jente, der ei anna prøver å få kontakt med med han og sitter etterpå å der dritsur ut. ser nesten ut som hun himler med øynene over han
jeg hadde vært kjempesur om noen la ut det av meg for «hele norge», hun har garantert ikke spurt om å dele det😂

Endret av Visla
  • Liker 4
Skrevet

Synes kanskje det er mest kleint at hun legger ut så mye fjas fra disse festene.. Er ikke interessant for noen andre enn de som er på festen 😌 Virker heller ikke som om alle der er komfortable med å bli delt på den måten..

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Rockefot99 skrev (1 time siden):

Synes kanskje det er mest kleint at hun legger ut så mye fjas fra disse festene.. Er ikke interessant for noen andre enn de som er på festen 😌 Virker heller ikke som om alle der er komfortable med å bli delt på den måten..

Må husk at Stine lever sine 20årene nå. Vært lite festing som ung mamma og da må hun også vise frem at hun óg er på fest! Feilen er bare at hun er voksen nå, med store barn. Så da reagerer en del på disse "barnslige" episodene. Heia det glade livet sier jeg bare. Så lenge det ikke går utover barna. Og de virker fornøyde? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Sitron10 skrev (1 time siden):

Må husk at Stine lever sine 20årene nå. Vært lite festing som ung mamma og da må hun også vise frem at hun óg er på fest! Feilen er bare at hun er voksen nå, med store barn. Så da reagerer en del på disse "barnslige" episodene. Heia det glade livet sier jeg bare. Så lenge det ikke går utover barna. Og de virker fornøyde? 

Det går garantert utover barna når mor kysser, ligger «naken» i senga sammenflettet med  kjæresten og føler ting hun ALDRI har følt før med noen andre…. I tillegg til å feste som en fjortis på snap…. Sånn krampaktig måte å vise om hvor bra hun har det, som om det er noen hun skal overbevise. Kjenner mange som ble unge mødre, skilt osv uten å miste bakkekontakt! Og alt trenger ikke deles med offentligheten! 

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet

Syntes det blir litt mye fyllevideoer 🫩

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tiara07 skrev (29 minutter siden):

Det går garantert utover barna når mor kysser, ligger «naken» i senga sammenflettet med  kjæresten og føler ting hun ALDRI har følt før med noen andre…. I tillegg til å feste som en fjortis på snap…. Sånn krampaktig måte å vise om hvor bra hun har det, som om det er noen hun skal overbevise. Kjenner mange som ble unge mødre, skilt osv uten å miste bakkekontakt! Og alt trenger ikke deles med offentligheten! 

Hvordan går det utover barna ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...