Snoker45 Skrevet 27. november 2024 Forfatter #161 Del Skrevet 27. november 2024 Lawyer skrev (1 time siden): Nå ha M selv sagt at 2 hus skal selges. Han skulle gjerne sittet med huset men det blir solgt svarte han en som spurte Det må han nok ja skal han klare å betjene dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 27. november 2024 #162 Del Skrevet 27. november 2024 Lawyer skrev (2 timer siden): Nå ha M selv sagt at 2 hus skal selges. Han skulle gjerne sittet med huset men det blir solgt svarte han en som spurte Men de er ikke solgt enda, og i mellomtiden skal det betales... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 27. november 2024 #163 Del Skrevet 27. november 2024 Horselady skrev (7 minutter siden): Men de er ikke solgt enda, og i mellomtiden skal det betales... Og det er de 2 til å betale på. Ikke han alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. november 2024 #164 Del Skrevet 27. november 2024 Tråden er ryddet for spørsmål og kommentarer til moderering. Dette besvares ikke i tråder, men spørsmål kan tas opp på Ris og Ros Rampelyset eller Private Henvendelser. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. november 2024 #165 Del Skrevet 27. november 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Spørsmål til moderering må tas på Ris og Ros Rampelyset for å få svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 27. november 2024 #166 Del Skrevet 27. november 2024 😆🤣🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 27. november 2024 #167 Del Skrevet 27. november 2024 Ser ut som om det er er fint sted hun har kjøpt da. Blir spennende å se hva hun får gjort med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 27. november 2024 #168 Del Skrevet 27. november 2024 Horselady skrev (8 timer siden): Men de er ikke solgt enda, og i mellomtiden skal det betales... Helt sikkert sponsa bil. Han reklamerer jo i ett sett for de som har bygget den om å de som har «solgt» han bilen. Tipper det er en gunstig leasing avtale han har fått sånn som pilotfrue og Ulrik hadde på hongqien. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamoa Skrevet 27. november 2024 #169 Del Skrevet 27. november 2024 Begynte å følge henne ikke lenge etter at hun begynte å blogge. Har alltid likt henne, å det har vært dager der jeg har følt at å se henne på some har fått meg litt bort fra min hverdag når ting har vært vanskelig. Det tok ikke lang tid etter at hun begynte med å spille inn til programmer sammens med Mads før jeg fikk en dårlig følelse. Så kom det ut at han skulle skilles, å den ble bare enda sterkere. Hvis ryktene er sanne om de, så syns nå jeg(og ja, jeg vet at skilsmisselsr er hardt å gå gjennom) at det er dårlig gjort å gå ut som hun gjør nå med tårer osv. hvis det er hun som går fra mannen for å være med Mads... 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 27. november 2024 #170 Del Skrevet 27. november 2024 Mammamoa skrev (11 minutter siden): Begynte å følge henne ikke lenge etter at hun begynte å blogge. Har alltid likt henne, å det har vært dager der jeg har følt at å se henne på some har fått meg litt bort fra min hverdag når ting har vært vanskelig. Det tok ikke lang tid etter at hun begynte med å spille inn til programmer sammens med Mads før jeg fikk en dårlig følelse. Så kom det ut at han skulle skilles, å den ble bare enda sterkere. Hvis ryktene er sanne om de, så syns nå jeg(og ja, jeg vet at skilsmisselsr er hardt å gå gjennom) at det er dårlig gjort å gå ut som hun gjør nå med tårer osv. hvis det er hun som går fra mannen for å være med Mads... Enig. Viktig å fremstille seg selv som offeret for at dette skal se bedre ut for hennes del, skjønner du. Hun er jo tross alt avhengig av følgerne sine for å tjene penger, da har hun ikke råd til å ta seg dårlig ut med tanke på evt utroskap. Jeg synes synd i de som sitter igjen såret i denne situasjonen… Stine er ikke en av de! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. november 2024 #171 Del Skrevet 27. november 2024 Snap i går og i dag. I går tårer og alt er trist, i dag gleder seg sånn til å pusse opp nyehuset. Fra en som har vært gjennom brudd med barn involvert selv er hun veldig lett til sinns utad i dag. Virker merkelig for min del. Men det er vel en del av det å være influenser. Man må poste samme hvilken dag og situasjon man har. Men det virker snålt å gråte på video i går for så å poste dagens poster med «deilige meg» bilder og masse pepp infor oppussing av nytt hjem. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 27. november 2024 #172 Del Skrevet 27. november 2024 Molly85 skrev (8 minutter siden): Snap i går og i dag. I går tårer og alt er trist, i dag gleder seg sånn til å pusse opp nyehuset. Fra en som har vært gjennom brudd med barn involvert selv er hun veldig lett til sinns utad i dag. Virker merkelig for min del. Men det er vel en del av det å være influenser. Man må poste samme hvilken dag og situasjon man har. Men det virker snålt å gråte på video i går for så å poste dagens poster med «deilige meg» bilder og masse pepp infor oppussing av nytt hjem. Ja, veldig falskt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 27. november 2024 #173 Del Skrevet 27. november 2024 Molly85 skrev (10 minutter siden): Snap i går og i dag. I går tårer og alt er trist, i dag gleder seg sånn til å pusse opp nyehuset. Fra en som har vært gjennom brudd med barn involvert selv er hun veldig lett til sinns utad i dag. Virker merkelig for min del. Men det er vel en del av det å være influenser. Man må poste samme hvilken dag og situasjon man har. Men det virker snålt å gråte på video i går for så å poste dagens poster med «deilige meg» bilder og masse pepp infor oppussing av nytt hjem. Nå kjøpte hun hus før hun delte med verden at de skulle gå hverandre. Det tar tid. Den gråtevideoen ble lagt ut i går, men jeg forsto det sånn at den var filmet for lenge siden. Med tanke på hvor mange helger vi har fått se at hun er på hytta eller hos venner - med og uten barn - så ble det nok ikke slutt i går. Hun har hatt tid til å bearbeide det. Og så godt det må være å glede seg til å ta fatt på et nytt kapittel i livet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. november 2024 #174 Del Skrevet 27. november 2024 smurfebuss skrev (10 minutter siden): Nå kjøpte hun hus før hun delte med verden at de skulle gå hverandre. Det tar tid. Den gråtevideoen ble lagt ut i går, men jeg forsto det sånn at den var filmet for lenge siden. Med tanke på hvor mange helger vi har fått se at hun er på hytta eller hos venner - med og uten barn - så ble det nok ikke slutt i går. Hun har hatt tid til å bearbeide det. Og så godt det må være å glede seg til å ta fatt på et nytt kapittel i livet. For all del. Men situasjonen tatt i betraktning er det veldig tonedøvt å gjøre det så offentlig. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. november 2024 #175 Del Skrevet 28. november 2024 Molly85 skrev (11 timer siden): Snap i går og i dag. I går tårer og alt er trist, i dag gleder seg sånn til å pusse opp nyehuset. Fra en som har vært gjennom brudd med barn involvert selv er hun veldig lett til sinns utad i dag. Virker merkelig for min del. Men det er vel en del av det å være influenser. Man må poste samme hvilken dag og situasjon man har. Men det virker snålt å gråte på video i går for så å poste dagens poster med «deilige meg» bilder og masse pepp infor oppussing av nytt hjem. Hun har vel blandede følelser over situasjonen da. Det er lov det. Man kan veksle mellom og være i sorg og samtidig glede seg over det nye som er foran seg. Til opplysning er det også slik at det kan føles som en sorg selvom man var den som gikk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. november 2024 Forfatter #176 Del Skrevet 28. november 2024 Er nok noe rabatter ute og går her ja. Håper bare at han husker at han må skatte av den fordelen:-) Gutten har jo null impulskontroll og et ekstremt behov for å vise seg fram. Helene er den som kommer styrket ut av dette tenker jeg. Bilen er leaset og eies av en stor bank. Tipper leasingkostnaden ligger rundt 40 k pr mnd. Du skal snappe litt da for å betjene det:-) 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 28. november 2024 #177 Del Skrevet 28. november 2024 Lurer på hvor mange ganger det har vært snappet, lagt ut på Instagram og nå igjen i snapp om den leiligheten hun flippet. Gjenbruk av gammelt nytt. Er enig med de som har skrevet her tidligere. Hun virker for å være veldig fort ferdig med bruddet. Ikke så lenge siden hun og mannen var ute å jogget. Hun skrøt av hvor sprek og flink han var. Plutselig har hun kjøpt hus og vil gjerne at folk skal følge henne på snapp for å være med på hennes nye kapittel i livet. Vet selv hva et brudd innebærer, stakkars barn tenker jeg 😕 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet 28. november 2024 #178 Del Skrevet 28. november 2024 Fidoss skrev (3 timer siden): Det tror jeg alle forstår. Likevel er det dumt å høste sympati ved å legge ut gråtefilmer når man selv har ødelagt en hel familie med å være utro. Og ovenfor partneren til Mads. Da kunne hun gjerne grått utenfor sosiale medier. Ja dette var mine tanker ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. november 2024 #179 Del Skrevet 28. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 29. november 2024 #180 Del Skrevet 29. november 2024 Horselady skrev (13 timer siden): Lurer på hvor mange ganger det har vært snappet, lagt ut på Instagram og nå igjen i snapp om den leiligheten hun flippet. Gjenbruk av gammelt nytt. Er enig med de som har skrevet her tidligere. Hun virker for å være veldig fort ferdig med bruddet. Ikke så lenge siden hun og mannen var ute å jogget. Hun skrøt av hvor sprek og flink han var. Plutselig har hun kjøpt hus og vil gjerne at folk skal følge henne på snapp for å være med på hennes nye kapittel i livet. Vet selv hva et brudd innebærer, stakkars barn tenker jeg 😕 Men da følger du veldig godt med da, siden du får med deg alt av oppussing😃 For alt vi vet er det eksen som ønsker å skilles? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå