Tiara07 Skrevet 20. mai #1741 Skrevet 20. mai (endret) Tiara07 skrev (57 minutter siden): Helt enig! Harry og meget unødvendig når Stine har barn som får med seg ting! Ingen andre «vanlige» folk legger ut slike bilder på face, snap eller insta….. Utenom meget spesielle personer da…. Stine tror hun har funnet en flott mann, men har funnet en stoooooor guttebaby! 🙈 Når jeg skrev dette, hadde ikke jeg sett siste snap. Trodde «lår-kosen» var på et bilde fra helgen, da han også gjorde det da. Ser nå at det ble lårkos når hun hentet ham i narkose-ørsken. Ikke noe bedre det heller da…. Men - hva er greien med å filme/snappe absolutt alt? Endret 20. mai av Tiara07 1 3
StriLenke Skrevet 20. mai #1742 Skrevet 20. mai Likte Stine for lenge-lenge siden, har syntes hun ble ganske cringe lenge før bruddet - og ny type - men dette tar altså kaka. Hun er et kroneksempel på influenserne som ble kjent i bloggertida- og som nå er kjent for å bare være kjent, men som burde tatt en lang pause. Laaaaang. For å finne bakken igjen, skape ny kontakt med den osv, og ikke minst finne seg selv... 12 4
Vintermåne Skrevet 20. mai #1743 Skrevet 20. mai Tiara07 skrev (3 timer siden): Når jeg skrev dette, hadde ikke jeg sett siste snap. Trodde «lår-kosen» var på et bilde fra helgen, da han også gjorde det da. Ser nå at det ble lårkos når hun hentet ham i narkose-ørsken. Ikke noe bedre det heller da…. Men - hva er greien med å filme/snappe absolutt alt? Ja, virkelig ALT legger de ut….. det er så sykt å se på at hun har satt opp mobilen og trykt på «record» for så å gå bort å koseprate på sengekanten med han som driver og våkner fra narkose 😳😳 altså - WHAT?? WHY?? og han som har lagt ut seg sjøl i narkose-ørske……. Herregud!! 18 4
Kvinne31 Skrevet 21. mai #1744 Skrevet 21. mai Vintermåne skrev (7 timer siden): Ja, virkelig ALT legger de ut….. det er så sykt å se på at hun har satt opp mobilen og trykt på «record» for så å gå bort å koseprate på sengekanten med han som driver og våkner fra narkose 😳😳 altså - WHAT?? WHY?? og han som har lagt ut seg sjøl i narkose-ørske……. Herregud!! Blir så utrolig glad for at jeg lever i den virkelige verden og ikke influenser helvete 🥹😂 Ikke minst pga barna mine. 9 1 4
Moongirl Skrevet 21. mai #1745 Skrevet 21. mai Unger som vokser til synes jo at foreldre skal være usynlige....alt er flaut...så, tenk å ha foreldre som legger ut det meste til spott og spe på nettet!!🙉🙉 7
RandiO Skrevet 21. mai #1746 Skrevet 21. mai Har blokkert Stine. Orker ikke å bli fristet til å gi hennes intetsigende innhold mynt i kassa. Mads derimot, han legger jo også ut mye interessant for oss som liker å se på folk som jobber. 8
Vålull Skrevet 21. mai #1747 Skrevet 21. mai Men startet Stine helle «karrieren» sin som en liten influenser også plutselig bare eksploderte på insta?
Dupers Skrevet 21. mai #1748 Skrevet 21. mai Vålull skrev (11 minutter siden): Men startet Stine helle «karrieren» sin som en liten influenser også plutselig bare eksploderte på insta? Jeg vet ikke noe om hun eksploderte på insta, men jeg fant ut at hun eksisterer først for to(?) År siden da hun bygde den bua terassen og lagde hekk av noen gamle Lind-trær de hugga ned. Om hun har eksplodert så må det ha vært før den tid, for hun har hatt ganske stabile tall etter det. Sånn helt til Mads da. Eller helt til hun var med i homefix eller hva han kalte den snap- serien sin
Danseskjørt Skrevet 22. mai #1749 Skrevet 22. mai Rart å se hvordan en voksen og fornuftig kvinne plutselig har blitt helt fjortis. Kanskje det er forelskelsen som gjør det, men likte bedre sånn hun var før. 12 2
Fenomen Skrevet 22. mai #1750 Skrevet 22. mai Vålull skrev (14 timer siden): Men startet Stine helle «karrieren» sin som en liten influenser også plutselig bare eksploderte på insta? Hun startet med blogg, og hadde masse lesere.
Dupers Skrevet 22. mai #1751 Skrevet 22. mai O store allvitende folk i kvinneguiden. Virker det som at de tingene Mads nå MÅ få gjort hjemme er ting som klargjører en del for salg? 1 1
Vintermåne Skrevet 22. mai #1752 Skrevet 22. mai Legge ut bilder av barn i bikini 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 8 1
Vintermåne Skrevet 23. mai #1753 Skrevet 23. mai Altså seriøst- hva er det med følgere?? Skriver lange meldinger om at de gråter/feller tårer pga Stine (eller andre influenceres) lykke?? 🤡 gjør folk seriøst det tro? Jeg håper jo at det bare er noe de skriver, at de ikke fsktisk sitter og ser på folk som bretter ut privatlivet til seg og familien sin og faktisk GRÅTER på deres vegne 😵💫 da er det på tide å legge vekk tlf altså!! og like ille- influencerne deler da disse meldingene og bare «🥺🥺 tuuuuusen takk! Jeg er så takknemlig for mld som dette- dere gjør dagen min bedre❤️❤️❤️❤️» osv osv - herregud!!! Koko!! 8 2 17
Moongirl Skrevet 23. mai #1754 Skrevet 23. mai Vintermåne skrev (1 time siden): Altså seriøst- hva er det med følgere?? Skriver lange meldinger om at de gråter/feller tårer pga Stine (eller andre influenceres) lykke?? 🤡 gjør folk seriøst det tro? Jeg håper jo at det bare er noe de skriver, at de ikke fsktisk sitter og ser på folk som bretter ut privatlivet til seg og familien sin og faktisk GRÅTER på deres vegne 😵💫 da er det på tide å legge vekk tlf altså!! og like ille- influencerne deler da disse meldingene og bare «🥺🥺 tuuuuusen takk! Jeg er så takknemlig for mld som dette- dere gjør dagen min bedre❤️❤️❤️❤️» osv osv - herregud!!! Koko!! Galskap, ja!! 8
Tiara07 Skrevet 23. mai #1755 Skrevet 23. mai Vintermåne skrev (1 time siden): Altså seriøst- hva er det med følgere?? Skriver lange meldinger om at de gråter/feller tårer pga Stine (eller andre influenceres) lykke?? 🤡 gjør folk seriøst det tro? Jeg håper jo at det bare er noe de skriver, at de ikke fsktisk sitter og ser på folk som bretter ut privatlivet til seg og familien sin og faktisk GRÅTER på deres vegne 😵💫 da er det på tide å legge vekk tlf altså!! og like ille- influencerne deler da disse meldingene og bare «🥺🥺 tuuuuusen takk! Jeg er så takknemlig for mld som dette- dere gjør dagen min bedre❤️❤️❤️❤️» osv osv - herregud!!! Koko!! Enig! Det er faktisk ganske sykt! 7 1
skruf Skrevet 23. mai #1756 Skrevet 23. mai Potetjinta skrev (På 16.5.2025 den 18.28): De var i et forhold i veldig mange år, det er ikke snakk om en liten flørt. Synes S er voksen nok til å skulle tåle det! Håper Stine og Mads kommer seg videre, for de virker jo litt opphengt i Helene. Virker som Helene har et annet fokus: heale etter et usunt forhold(ikke fokus på Mads, men at ho ble dårlig behandla). Blir så glad når hun snapper om hvor godt han nye behandler henne! Jeg er uenig i at Stine, eller noen andre, skal måtte tåle netthets pga eksen til kjæresten din ikke blir ferdig med å melke bruddet i sosiale medier Helene tjener jo både mere penger, og sikkert flere følgere, ved å gjentatte ganger snakke om eksen. Det er alltid flere sider av en sak, her er det bare Helene som utleverer bruddet. Hverken Mads eller Stine har lange ranter om sine ekser Det begynner å bli ei stund siden det ble slutt mellom Stine og eksen; hun har fortalt minimalt om bruddet, bare at det skjedde lenge før det ble offisielt. Hun bodde ei god stund på gården etter at det ble slutt, og fortalte ikke om bruddet før hun viste frem det nye huset og at hun var singel. Ikke har hun fortalt om det var hun eller eksen som gjorde det slutt heller (men her på forumet så har det blitt en «sannhet» at Mads og Stine møttes under innspillingen av Kan vi hjelpe, ble forelska og løp hjem til sine respektive og gjorde det slutt🙄) Stine har ikke nevnt noe negativt om eksen, eneste hun er åpen om er at overgangen fra å bo på gården, i et hus hun har tegnet, designet løsninger, lagt ned mye fysisk jobbing (husker på bloggen fra den tiden at de fikk hjelp til å sette opp selve skallet av huset, elektrisk arbeid og rørarbeid; alt av rominndeling/vegger innvendig, isolering….alt som gjør et hus til et hus, utførte hun og eksen selv, noe de sparte over 1mill på) Forstår veldig godt at det å flytte fra et hus og en hage man har tegnet selv ned til den minste detalj med smarte løsninger og helt etter egen smak + lagt ned ukjent antall dagsverk i å bygge; et hjem hun selv har skapt og nå har flyttet i fra utløser en sorg (heldigvis er det odel på gården, så etterhvert vil ei av døtrene overta livsverket hennes). Å være åpen om at hun fortsatt ikke trives i det huset hun har kjøpt når man ser hva hun har flyttet i fra, er en ærlig sak (for Stines del så hadde det nok vært bedre å kjøpe ei tomt og sette opp et nytt hus mye bedre) Likedan at det er en sorg og at det er vanskelig å gå fra å være med barna sine 24/7 til å nå være sammen med de halve året; den forstår jeg også godt. Likevel har hun ikke sagt noe negativt om eksen (tvert i mot så har hun sagt at det er godt å vite at barna har det bra også i sitt andre hjem), ikke noe om bruddet (bortsett fra at hun ble singel lenge før Mads gjorde det slutt med Helene), og som sagt; heller ingenting om det var hun eller eksen som gjorde det slutt. Har heller ikke hørt henne si noe negativt om Helene. Ang Mads så har jeg heller ikke fått med meg at han sitter på snap og utleverer hverken bruddet eller Helene. Bortsett fra at det var han som gjorde det slutt (og det var vel heller ikke første gang det har vært slutt mellom de) Forstår godt at han blir lei av at Helene gjentatte ganger drar frem bruddet. Av 4 involverte så er hun den eneste som melker bruddet lenge etter. Nå fikk jeg ikke med meg snappen der han fjernet bokstaven hennes, men kanskje nok var nok for han? Å se kjæresten sin bli såret av netthets pga eksen får nok frem beskytterinstinktet ovenfor Stine. Så nei; Stine skal ikke måtte tåle netthets pga den ene partens fremstilling er det eneste som kommer frem, og pga folk har gjort seg opp ei «sannhet» om bruddet basert på hva Helene sier og egne antagelser. Hva om det var eksen til Stine som gjorde det slutt? Og igjen; det var slutt mellom Stine og eksen lenge før Mads og Helene. Ikke alle, dvs Stine, bretter ut alt privat på sosiale medier og løper til media straks bruddet er et faktum. Ang en tidligere kommentar om at Stine er prototypen på pick- me girl, som liksom ikke var ment negativt (pick-me girl er negativ betegnelse om ei jente/kvinne, er det noe Stine ikke er så er det pick- me. Hun står på egne bein, og har alltid gjort det, hun er nevenyttig og både snekrer, bygger og syr. Ikke redd for ei utfordring og ikke avhengig av en mann. Det at hun er forelsket gjør henne ikke til en pick-me girl. Hun farger håret selv, bruker ikke blytunge løsvipper, ikke brun året rundt pga selvbruning, ikke noe fillers og store lepper eller hairextentions, ikke redd for å ta i et tak og ordner ut det meste selv Jeg har fulgt henne siden hun gikk gravid med tvillingene; var mye alene pga jobben til mannen, men likevel så fikset og ordner hun det første huset på gården sånn at det var levelig der med to nyfødte. Hun ble i hovedsak kjent da hun begynte å sy klær til barna pga de var ikke akkurat stinn av penger. Hadde et talent for å sy og har etterhvert gitt ut flere sy-bøker Tviler på at en typ pick-me girl kvelden før Vixen hadde farget etterveksten sin selv og sydd ferdig kjolen hun skulle bruke på Vixen. Eller at ei pick-me girl hadde gått løs med ei tung slegge på en murvegg i kjelleren for å sjekke muligheten for å bygge ekstra soverom ved å rive murveggen. Eller hatt et avslappet forhold til hun glemte igjen kofferten sin til en utenlandstur og det var ikke tid til å reise hjem å hente den. Pick- me girls er heller ikke typen som helst vil gjøre det meste selv uten å be om hjelp.. Ingen fortjener netthets og «haters» over to oppløste ekteskap når man ikke vet noe om hvordan ting skjedde, der det er ulike sider av samme sak, men en av fire sitter gang på gang og forteller sin side av det. Må være ekstra vondt for Stine hvis det var eksen som gjorde det slutt, måtte flytte ut av hjemmet sitt som hun hadde bygget selv, og ikke minst: gå fra å være fulltidsmamma og til å bare være med barna 50% av året. Selv om hun har blitt sammen med Mads så er likevel savnet etter barna og sitt tidligere hjem der. Som hun selv sa; særlig kritikk som går på henne som mamma er virkelig vond. Det vil jeg tro at de fleste mødre forstår. Men Stine skal liksom tåle det, og fortjener det ifg enkelte, pga hva Helene sier (og at Mads sin handling ved å fjerne bokstaven til Helene gjør at Stine i allefall fortjener netthets…) For enkelte her er alt Stine ( og Mads) gjør og sier galt og «sikkert rettet mot Helene»…..bare noe så banalt at Stine går i tights, noe hun alltid har gjort, ble t.o.m vridd til at det var for å etterligne Helene 🙄 Eller at Stine trener; sikkert pga Helene det også… Stine og Mads viser derimot respekt ovenfor sine ekser ved å ikke sitte å snakke om de på Snap. 5 4 19
Dupers Skrevet 23. mai #1757 Skrevet 23. mai skruf skrev (2 timer siden): Jeg er uenig i at Stine, eller noen andre, skal måtte tåle netthets pga eksen til kjæresten din ikke blir ferdig med å melke bruddet i sosiale medier Helene tjener jo både mere penger, og sikkert flere følgere, ved å gjentatte ganger snakke om eksen. Det er alltid flere sider av en sak, her er det bare Helene som utleverer bruddet. Hverken Mads eller Stine har lange ranter om sine ekser Det begynner å bli ei stund siden det ble slutt mellom Stine og eksen; hun har fortalt minimalt om bruddet, bare at det skjedde lenge før det ble offisielt. Hun bodde ei god stund på gården etter at det ble slutt, og fortalte ikke om bruddet før hun viste frem det nye huset og at hun var singel. Ikke har hun fortalt om det var hun eller eksen som gjorde det slutt heller (men her på forumet så har det blitt en «sannhet» at Mads og Stine møttes under innspillingen av Kan vi hjelpe, ble forelska og løp hjem til sine respektive og gjorde det slutt🙄) Stine har ikke nevnt noe negativt om eksen, eneste hun er åpen om er at overgangen fra å bo på gården, i et hus hun har tegnet, designet løsninger, lagt ned mye fysisk jobbing (husker på bloggen fra den tiden at de fikk hjelp til å sette opp selve skallet av huset, elektrisk arbeid og rørarbeid; alt av rominndeling/vegger innvendig, isolering….alt som gjør et hus til et hus, utførte hun og eksen selv, noe de sparte over 1mill på) Forstår veldig godt at det å flytte fra et hus og en hage man har tegnet selv ned til den minste detalj med smarte løsninger og helt etter egen smak + lagt ned ukjent antall dagsverk i å bygge; et hjem hun selv har skapt og nå har flyttet i fra utløser en sorg (heldigvis er det odel på gården, så etterhvert vil ei av døtrene overta livsverket hennes). Å være åpen om at hun fortsatt ikke trives i det huset hun har kjøpt når man ser hva hun har flyttet i fra, er en ærlig sak (for Stines del så hadde det nok vært bedre å kjøpe ei tomt og sette opp et nytt hus mye bedre) Likedan at det er en sorg og at det er vanskelig å gå fra å være med barna sine 24/7 til å nå være sammen med de halve året; den forstår jeg også godt. Likevel har hun ikke sagt noe negativt om eksen (tvert i mot så har hun sagt at det er godt å vite at barna har det bra også i sitt andre hjem), ikke noe om bruddet (bortsett fra at hun ble singel lenge før Mads gjorde det slutt med Helene), og som sagt; heller ingenting om det var hun eller eksen som gjorde det slutt. Har heller ikke hørt henne si noe negativt om Helene. Ang Mads så har jeg heller ikke fått med meg at han sitter på snap og utleverer hverken bruddet eller Helene. Bortsett fra at det var han som gjorde det slutt (og det var vel heller ikke første gang det har vært slutt mellom de) Forstår godt at han blir lei av at Helene gjentatte ganger drar frem bruddet. Av 4 involverte så er hun den eneste som melker bruddet lenge etter. Nå fikk jeg ikke med meg snappen der han fjernet bokstaven hennes, men kanskje nok var nok for han? Å se kjæresten sin bli såret av netthets pga eksen får nok frem beskytterinstinktet ovenfor Stine. Så nei; Stine skal ikke måtte tåle netthets pga den ene partens fremstilling er det eneste som kommer frem, og pga folk har gjort seg opp ei «sannhet» om bruddet basert på hva Helene sier og egne antagelser. Hva om det var eksen til Stine som gjorde det slutt? Og igjen; det var slutt mellom Stine og eksen lenge før Mads og Helene. Ikke alle, dvs Stine, bretter ut alt privat på sosiale medier og løper til media straks bruddet er et faktum. Ang en tidligere kommentar om at Stine er prototypen på pick- me girl, som liksom ikke var ment negativt (pick-me girl er negativ betegnelse om ei jente/kvinne, er det noe Stine ikke er så er det pick- me. Hun står på egne bein, og har alltid gjort det, hun er nevenyttig og både snekrer, bygger og syr. Ikke redd for ei utfordring og ikke avhengig av en mann. Det at hun er forelsket gjør henne ikke til en pick-me girl. Hun farger håret selv, bruker ikke blytunge løsvipper, ikke brun året rundt pga selvbruning, ikke noe fillers og store lepper eller hairextentions, ikke redd for å ta i et tak og ordner ut det meste selv Jeg har fulgt henne siden hun gikk gravid med tvillingene; var mye alene pga jobben til mannen, men likevel så fikset og ordner hun det første huset på gården sånn at det var levelig der med to nyfødte. Hun ble i hovedsak kjent da hun begynte å sy klær til barna pga de var ikke akkurat stinn av penger. Hadde et talent for å sy og har etterhvert gitt ut flere sy-bøker Tviler på at en typ pick-me girl kvelden før Vixen hadde farget etterveksten sin selv og sydd ferdig kjolen hun skulle bruke på Vixen. Eller at ei pick-me girl hadde gått løs med ei tung slegge på en murvegg i kjelleren for å sjekke muligheten for å bygge ekstra soverom ved å rive murveggen. Eller hatt et avslappet forhold til hun glemte igjen kofferten sin til en utenlandstur og det var ikke tid til å reise hjem å hente den. Pick- me girls er heller ikke typen som helst vil gjøre det meste selv uten å be om hjelp.. Ingen fortjener netthets og «haters» over to oppløste ekteskap når man ikke vet noe om hvordan ting skjedde, der det er ulike sider av samme sak, men en av fire sitter gang på gang og forteller sin side av det. Må være ekstra vondt for Stine hvis det var eksen som gjorde det slutt, måtte flytte ut av hjemmet sitt som hun hadde bygget selv, og ikke minst: gå fra å være fulltidsmamma og til å bare være med barna 50% av året. Selv om hun har blitt sammen med Mads så er likevel savnet etter barna og sitt tidligere hjem der. Som hun selv sa; særlig kritikk som går på henne som mamma er virkelig vond. Det vil jeg tro at de fleste mødre forstår. Men Stine skal liksom tåle det, og fortjener det ifg enkelte, pga hva Helene sier (og at Mads sin handling ved å fjerne bokstaven til Helene gjør at Stine i allefall fortjener netthets…) For enkelte her er alt Stine ( og Mads) gjør og sier galt og «sikkert rettet mot Helene»…..bare noe så banalt at Stine går i tights, noe hun alltid har gjort, ble t.o.m vridd til at det var for å etterligne Helene 🙄 Eller at Stine trener; sikkert pga Helene det også… Stine og Mads viser derimot respekt ovenfor sine ekser ved å ikke sitte å snakke om de på Snap. Jeg trodde pick-me var de jentene som oppfører seg for "gode" til å være girls girl. Type legge ut video av at hun farger ettervekst rett før et arrangement fordi "jeg er ikke som andre jenter" droppe sitt eget liv for å passe bedre inn i en romantisk interesses liv etc. Men igjen så er jeg en som fortsatt tror pick me er inspirert av grey's anatomy da. 4 1 3
binders11 Skrevet 23. mai #1758 Skrevet 23. mai Dupers skrev (1 minutt siden): Jeg trodde pick-me var de jentene som oppfører seg for "gode" til å være girls girl. Type legge ut video av at hun farger ettervekst rett før et arrangement fordi "jeg er ikke som andre jenter" droppe sitt eget liv for å passe bedre inn i en romantisk interesses liv etc. Men igjen så er jeg en som fortsatt tror pick me er inspirert av grey's anatomy da. Hvordan da? Spør fordi jeg vet heller ikke hva det betyr.
Palmemor Skrevet 23. mai #1759 Skrevet 23. mai binders11 skrev (21 minutter siden): Hvordan da? Spør fordi jeg vet heller ikke hva det betyr. Det er fra den episoden hvor Meredith sier «pick me, chose me, love me” til Derek. Fra da han fortsatt var gift med Addison 3
fusetufs Skrevet 24. mai #1760 Skrevet 24. mai skruf skrev (18 timer siden): Jeg er uenig i at Stine, eller noen andre, skal måtte tåle netthets pga eksen til kjæresten din ikke blir ferdig med å melke bruddet i sosiale medier Helene tjener jo både mere penger, og sikkert flere følgere, ved å gjentatte ganger snakke om eksen. Det er alltid flere sider av en sak, her er det bare Helene som utleverer bruddet. Hverken Mads eller Stine har lange ranter om sine ekser Det begynner å bli ei stund siden det ble slutt mellom Stine og eksen; hun har fortalt minimalt om bruddet, bare at det skjedde lenge før det ble offisielt. Hun bodde ei god stund på gården etter at det ble slutt, og fortalte ikke om bruddet før hun viste frem det nye huset og at hun var singel. Ikke har hun fortalt om det var hun eller eksen som gjorde det slutt heller (men her på forumet så har det blitt en «sannhet» at Mads og Stine møttes under innspillingen av Kan vi hjelpe, ble forelska og løp hjem til sine respektive og gjorde det slutt🙄) Stine har ikke nevnt noe negativt om eksen, eneste hun er åpen om er at overgangen fra å bo på gården, i et hus hun har tegnet, designet løsninger, lagt ned mye fysisk jobbing (husker på bloggen fra den tiden at de fikk hjelp til å sette opp selve skallet av huset, elektrisk arbeid og rørarbeid; alt av rominndeling/vegger innvendig, isolering….alt som gjør et hus til et hus, utførte hun og eksen selv, noe de sparte over 1mill på) Forstår veldig godt at det å flytte fra et hus og en hage man har tegnet selv ned til den minste detalj med smarte løsninger og helt etter egen smak + lagt ned ukjent antall dagsverk i å bygge; et hjem hun selv har skapt og nå har flyttet i fra utløser en sorg (heldigvis er det odel på gården, så etterhvert vil ei av døtrene overta livsverket hennes). Å være åpen om at hun fortsatt ikke trives i det huset hun har kjøpt når man ser hva hun har flyttet i fra, er en ærlig sak (for Stines del så hadde det nok vært bedre å kjøpe ei tomt og sette opp et nytt hus mye bedre) Likedan at det er en sorg og at det er vanskelig å gå fra å være med barna sine 24/7 til å nå være sammen med de halve året; den forstår jeg også godt. Likevel har hun ikke sagt noe negativt om eksen (tvert i mot så har hun sagt at det er godt å vite at barna har det bra også i sitt andre hjem), ikke noe om bruddet (bortsett fra at hun ble singel lenge før Mads gjorde det slutt med Helene), og som sagt; heller ingenting om det var hun eller eksen som gjorde det slutt. Har heller ikke hørt henne si noe negativt om Helene. Ang Mads så har jeg heller ikke fått med meg at han sitter på snap og utleverer hverken bruddet eller Helene. Bortsett fra at det var han som gjorde det slutt (og det var vel heller ikke første gang det har vært slutt mellom de) Forstår godt at han blir lei av at Helene gjentatte ganger drar frem bruddet. Av 4 involverte så er hun den eneste som melker bruddet lenge etter. Nå fikk jeg ikke med meg snappen der han fjernet bokstaven hennes, men kanskje nok var nok for han? Å se kjæresten sin bli såret av netthets pga eksen får nok frem beskytterinstinktet ovenfor Stine. Så nei; Stine skal ikke måtte tåle netthets pga den ene partens fremstilling er det eneste som kommer frem, og pga folk har gjort seg opp ei «sannhet» om bruddet basert på hva Helene sier og egne antagelser. Hva om det var eksen til Stine som gjorde det slutt? Og igjen; det var slutt mellom Stine og eksen lenge før Mads og Helene. Ikke alle, dvs Stine, bretter ut alt privat på sosiale medier og løper til media straks bruddet er et faktum. Ang en tidligere kommentar om at Stine er prototypen på pick- me girl, som liksom ikke var ment negativt (pick-me girl er negativ betegnelse om ei jente/kvinne, er det noe Stine ikke er så er det pick- me. Hun står på egne bein, og har alltid gjort det, hun er nevenyttig og både snekrer, bygger og syr. Ikke redd for ei utfordring og ikke avhengig av en mann. Det at hun er forelsket gjør henne ikke til en pick-me girl. Hun farger håret selv, bruker ikke blytunge løsvipper, ikke brun året rundt pga selvbruning, ikke noe fillers og store lepper eller hairextentions, ikke redd for å ta i et tak og ordner ut det meste selv Jeg har fulgt henne siden hun gikk gravid med tvillingene; var mye alene pga jobben til mannen, men likevel så fikset og ordner hun det første huset på gården sånn at det var levelig der med to nyfødte. Hun ble i hovedsak kjent da hun begynte å sy klær til barna pga de var ikke akkurat stinn av penger. Hadde et talent for å sy og har etterhvert gitt ut flere sy-bøker Tviler på at en typ pick-me girl kvelden før Vixen hadde farget etterveksten sin selv og sydd ferdig kjolen hun skulle bruke på Vixen. Eller at ei pick-me girl hadde gått løs med ei tung slegge på en murvegg i kjelleren for å sjekke muligheten for å bygge ekstra soverom ved å rive murveggen. Eller hatt et avslappet forhold til hun glemte igjen kofferten sin til en utenlandstur og det var ikke tid til å reise hjem å hente den. Pick- me girls er heller ikke typen som helst vil gjøre det meste selv uten å be om hjelp.. Ingen fortjener netthets og «haters» over to oppløste ekteskap når man ikke vet noe om hvordan ting skjedde, der det er ulike sider av samme sak, men en av fire sitter gang på gang og forteller sin side av det. Må være ekstra vondt for Stine hvis det var eksen som gjorde det slutt, måtte flytte ut av hjemmet sitt som hun hadde bygget selv, og ikke minst: gå fra å være fulltidsmamma og til å bare være med barna 50% av året. Selv om hun har blitt sammen med Mads så er likevel savnet etter barna og sitt tidligere hjem der. Som hun selv sa; særlig kritikk som går på henne som mamma er virkelig vond. Det vil jeg tro at de fleste mødre forstår. Men Stine skal liksom tåle det, og fortjener det ifg enkelte, pga hva Helene sier (og at Mads sin handling ved å fjerne bokstaven til Helene gjør at Stine i allefall fortjener netthets…) For enkelte her er alt Stine ( og Mads) gjør og sier galt og «sikkert rettet mot Helene»…..bare noe så banalt at Stine går i tights, noe hun alltid har gjort, ble t.o.m vridd til at det var for å etterligne Helene 🙄 Eller at Stine trener; sikkert pga Helene det også… Stine og Mads viser derimot respekt ovenfor sine ekser ved å ikke sitte å snakke om de på Snap. Respekt? Det eneste de gjør er å pisse på sine ekser... Vi får se da når en viss en er gått lei 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå