Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var det faktisk mulig å titte innom snappen igjen! Liker når hun deler det kreative/prosessen med hage og alt. Håper så inderlig at hun kommer i gang med prosjekter igjen, det er det som er gøy å følge med på 🤩

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Marlenene skrev (1 time siden):

Nå var det faktisk mulig å titte innom snappen igjen! Liker når hun deler det kreative/prosessen med hage og alt. Håper så inderlig at hun kommer i gang med prosjekter igjen, det er det som er gøy å følge med på 🤩

Ja, siste dagers snap har vært gøy å følge med på 😊 Håper det blir mer slik fremover 😃

• Liker 2
  • Nyttig 1
Marlenene skrev (1 time siden):

Måtte inn å titte og der var gode gamle Stine tilbake 😃 så mye roligere og gøy å se hvilke planer hun har. Håper hun klarer å være hjemme når barna ikke er der og får gjort litt etterhvert 🙂

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Annonse

oss-to skrev (9 timer siden):

Trist å sjå at influensaren ikkje er sitt ansvar bevist når det gjeld påverknad og trafikktryggleik. 

Ja, herlighet. Filmet han virkelig at han kjørte i over 300 km/t på en vei i Ungarn?! Hvor tankeløs og fullstendig blottet for fornuft er det mulig å være? 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Kålrota skrev (8 minutter siden):

Ja, herlighet. Filmet han virkelig at han kjørte i over 300 km/t på en vei i Ungarn?! Hvor tankeløs og fullstendig blottet for fornuft er det mulig å være? 

Ååå , den har eg gått glipp av. Eg tenkte på Stina og filming mens ho kjøyre. Ein uting av influensarar. Det kan skape farlige situasjonar når ein er meir opptatt av filming en av trafikkbilete.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Kålrota skrev (48 minutter siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/mads-clemmetsen-kjorte-i-317-km-t-naf-reagerer/s/5-95-2417111

Helt hårreisende. 180 km/t OVER fartsgrensen? Null konsekvenstenkning der i gården. Kun egotripp. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Pressesjef i Naf, Ingunn Handagard, bekrefter også fartsgrensen i Ungarn overfor Nettavisen.

Handagard er imidlertid sjokkert over at Clemmetsen har kjørt i 317 kilometer i timen – og i tillegg delt det med sine 130.000 følgere på Snapchat:

– Det er fullstendig galskap å kjøre så fort, og i tillegg dele dette på sosiale medier, sier Handagard og fortsetter:

– Det er veldig uansvarlig. Dette er en stor profil i sosiale medier med mange følgere. Når man kjører på den måten tar man en enorm risiko, men man tar også en enorm risiko på vegne av andre på veien. Andre bilister er kanskje vant til at folk kjører i fartsgrensen, men en bil i 317 kilometer i timen kan gi stor risiko.

Men siden råkjøringen fant sted utenfor landegrensen, kan ikke Clemmetsen bli straffet for hendelsen i Norge:

– Han kan ikke bli straffet for dette i Norge i og med at dette er i Ungarn, men hvis ungarske myndigheter fanger opp bildene og bestemmer seg for å etterforske, så kan det føre til straff, forteller hun.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Jeanette_HjemmetNO skrev (På 5.5.2025 den 17.31):

Slike nettesteder og forum burde vært forbudt. Det snakkes så mye om  og menn, og istedenfor å backe hverandre og glede seg på andre sine vegne er man mer opptatt av å lete etter feil og mangler ved enhver person som igjen fører til at psyken får en knekk. Selv om man velger å være offentlig person bør man ikke godta all dritt og spekulasjoner. Man vet aldri hvordan andre har det mentalt sett, eller hva som foregår på innsiden av deres hus. Noen deler mye men samtidig ikke alt. Det ser ut til at man deler hele dagen, men egentlig er det bare en liten brøkdel som vises på sosiale medier hvor alt er klippet, limt og redigert før det postes ut. Og igjen-om man misliker det man ser så er det bedre å la vær å følge med på hva vedkommende driver med. 

Kjære Stine, om du leser dette her- så syns jeg du er en fantastisk person, du er en flott mamma for dine fine tre jenter, ei superfin kjæreste og ei knall god venninne♥️ Livet ditt har forandret seg etter brudd noe som er helt naturlig, og du har truffet en mann som gjør at du kanskje kan føle at du «lever» litt igjen. Og det er deg vel unt! Hva du og barnefar har av avtaler og slikt har vi følgerne ikke noe med å gjøre. Og som du har nevnt tidligere så har ingen snakket om at du plutselig har hatt jentene mer enn «vanlig». Jeg tenker at dette er noe dere holder kontroll på, det er ikke noe vi andre trenger å spekulere i☺️ Jentene dine får være med på opplevelser jeg drømmer om å gi til mitt eget barn, så de er heldige som har muligheten til å være med på det du gjør ☺️ ♥️♥️

Annonse

Annonse
Katinkalille skrev (1 minutt siden):

Dette gjelder flere influensere,Stina Bakken er kron eksempel på dette vet du😉

oss-to skrev (23 timer siden):

Trist å sjå at influensaren ikkje er sitt ansvar bevist når det gjeld påverknad og trafikktryggleik. 

oss-to skrev (13 timer siden):

Ååå , den har eg gått glipp av. Eg tenkte på Stina og filming mens ho kjøyre. Ein uting av influensarar. Det kan skape farlige situasjonar når ein er meir opptatt av filming en av trafikkbilete.

Jepp 👍. Det har eg også kommentert på på hennar tråd😉.

• Liker 3
Kålrota skrev (22 timer siden):

Fy f… for en idiot! Direkte uforsvarlig!

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...