Sitron10 Skrevet 5. mai #1641 Del Skrevet 5. mai Altså, jeg ville vært helt fra meg i starten at jeg ikke kunne være med ungene mine hver dag. At jeg måtte flytte fra den nydelige gården og begynne på nytt. Meeeeen, jeg ville aldri kjøpt meg en sinnsyk dyr bil og reist til Bali og kjøpt dyre kofferter osv osv. Dette er klassiske ting man gjør for å dempe sine egne følelser. Bruke penger for å flykte fra hverdagen. Stine trenger pause. Hun trenger hverdagen, hun trives med oppussing og har et hus som venter på å bli fortryllet til noe flott. DET er den Stine som er i sitt ess. Nå har hun fått gjøre mye hun ellers aldri kunne som ung mor. Det er flott. Men det er tydelig at hun trenger litt ro og mentalt støtte. Å hoppe inn i livet til Mads og følge hannes hverdag er fint det, men da mister Stine seg litt. Og det merker hun når hun kommer hjem igjen, alene. Så til Stine: Dette klarer du Stine. Vi er kjempeglad du har funnet kjærligheten, men vi ser at den Stine som trenger omsorg blir bortglemt. Glem eksen til H. Glem dette kjøret med reising og dyre innkjøp. Fokuser på deg selv, det som gir deg energi og ha venninekvelder der DU kan bearbeide sorgen din. Du har jo et flott nettverk rundt deg. Bruk det! Tenk på deg selv nå, du har gjort mye for alle andre. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 5. mai #1642 Del Skrevet 5. mai Sitron10 skrev (1 time siden): Altså, jeg ville vært helt fra meg i starten at jeg ikke kunne være med ungene mine hver dag. At jeg måtte flytte fra den nydelige gården og begynne på nytt. Meeeeen, jeg ville aldri kjøpt meg en sinnsyk dyr bil og reist til Bali og kjøpt dyre kofferter osv osv. Dette er klassiske ting man gjør for å dempe sine egne følelser. Bruke penger for å flykte fra hverdagen. Stine trenger pause. Hun trenger hverdagen, hun trives med oppussing og har et hus som venter på å bli fortryllet til noe flott. DET er den Stine som er i sitt ess. Nå har hun fått gjøre mye hun ellers aldri kunne som ung mor. Det er flott. Men det er tydelig at hun trenger litt ro og mentalt støtte. Å hoppe inn i livet til Mads og følge hannes hverdag er fint det, men da mister Stine seg litt. Og det merker hun når hun kommer hjem igjen, alene. Så til Stine: Dette klarer du Stine. Vi er kjempeglad du har funnet kjærligheten, men vi ser at den Stine som trenger omsorg blir bortglemt. Glem eksen til H. Glem dette kjøret med reising og dyre innkjøp. Fokuser på deg selv, det som gir deg energi og ha venninekvelder der DU kan bearbeide sorgen din. Du har jo et flott nettverk rundt deg. Bruk det! Tenk på deg selv nå, du har gjort mye for alle andre. Dette, bortsett fra det uthevede… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5. mai #1643 Del Skrevet 5. mai Jeanette_HjemmetNO skrev (3 timer siden): Slike nettesteder og forum burde vært forbudt. Det snakkes så mye om mental helse både blant kvinner og menn, og istedenfor å backe hverandre og glede seg på andre sine vegne er man mer opptatt av å lete etter feil og mangler ved enhver person som igjen fører til at psyken får en knekk. Selv om man velger å være offentlig person bør man ikke godta all dritt og spekulasjoner. Man vet aldri hvordan andre har det mentalt sett, eller hva som foregår på innsiden av deres hus. Noen deler mye men samtidig ikke alt. Det ser ut til at man deler hele dagen, men egentlig er det bare en liten brøkdel som vises på sosiale medier hvor alt er klippet, limt og redigert før det postes ut. Og igjen-om man misliker det man ser så er det bedre å la vær å følge med på hva vedkommende driver med. Kjære Stine, om du leser dette her- så syns jeg du er en fantastisk person, du er en flott mamma for dine fine tre jenter, ei superfin kjæreste og ei knall god venninne♥️ Livet ditt har forandret seg etter brudd noe som er helt naturlig, og du har truffet en mann som gjør at du kanskje kan føle at du «lever» litt igjen. Og det er deg vel unt! Hva du og barnefar har av avtaler og slikt har vi følgerne ikke noe med å gjøre. Og som du har nevnt tidligere så har ingen snakket om at du plutselig har hatt jentene mer enn «vanlig». Jeg tenker at dette er noe dere holder kontroll på, det er ikke noe vi andre trenger å spekulere i☺️ Jentene dine får være med på opplevelser jeg drømmer om å gi til mitt eget barn, så de er heldige som har muligheten til å være med på det du gjør ☺️ Gjør ting som gjør deg godt Stine!! Jeg syns du er flott å følge med på, både med oppussing, reiser, barna og hva enn din hverdag innebærer! En vakker dag vil du få hvilepuls av å være hjemme i ditt hus både med og uten barna. Alt til sin tid♥️ Jeg forstår at dette kommer fra et godt, nestekjærlighet sted. Men du kan ikke være så naiv. Det er ikke synd på influencere når de møter kritikk. Det er vel kanskje en av de få mulighetene man har til å ha en viss sanksjoneringsmulighet overfor influencerbransjen. Om de skal heves over kritikk fordi de velger å utlevere seg og sine nærmeste og håver inn millioner på å gjøre det? Ja, da har vi et alvorlig problem. Personlig gir jeg beng i Stines samværsavtale med sin eks. Det er 100% uinteressant. Det er derimot mer interessant hvordan denne unormale livsstilen og dette ekstreme fokuset på materielle verdier og luksusvarer/luksusprodukter fører til en helt syk forbrukerorientert målgruppe. Disse påvirkerne appellerer først og fremst til unge mennesker i etableringsfasen. Høyst kritikkverdig. 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. mai #1644 Del Skrevet 5. mai (endret) Nok en influenser uten selvinnsikt. Deler ukritisk 24/7 til alt mulige folk, alt for å få klikk og penger inn! De vil tjene fett og leve i sus og dus...og alt må flashes...provoseres...og unger utleveres!😪 Men, tilbakemeldinger? Nei, takk du! Buhu. Endret 5. mai av Moongirl 22 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 5. mai #1645 Del Skrevet 5. mai Og så kom nedturen:/ og igjen kom sippinga og det er så synd i meg så vi drar sympatikortet når mads er borte! Som sist. Når hun satt på en stol og sippa over d samme og da å var mats borte. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 6. mai #1646 Del Skrevet 6. mai Å bli influencer er et valg. Det er ingen som tvinger noen til å bli det. Men mange lokkes nok av pengene, og mulighetene disse pengene gir. Jo mer man deler, ukritisk, jo mer klikk. Ergo mer penger. Jeg tror Stine "har mistet det" litt. Hun har hatt et solid fotfeste innenfor denne bransjen i mange år. Hun har også eksponert barna sine i ALLE år. Det var jo derfor hun ble kjent (ref. Speiltvillingene). Bransjen utvikles, dessverre i en mer og mer kynisk retning, og hun prøver å henge på. Når kjæresten lever av å eksponere penger og luksus, er det nok lett å la seg påvirke. Han er jo også en influencer (påvirker). Tårene og det siste innlegget føles mer ut som at hun vil ha noen å legge skylden på. Og da blir det "haterne". Jeg har aldri hatet Stine. Men hun har valgt å dele STORE deler av sitt liv, hun lever av å dele. Hun har valgt det helt selv. Og da må hun faktisk også tåle kritikk og tilbakemeldinger. Finn deg en helt vanlig jobb og bli anonym, sånn som meg. Så slipper du kritikken, Stine. (Ikke helt da, for jeg er jo en "hater"......) 15 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linebruker Skrevet 6. mai #1647 Del Skrevet 6. mai Tenk om en influenser måtte få seg en vanlig jobb, men arbeidstider. 8-16 Mandag til fredag... I stedet for å reklamere for ting på instagram. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 6. mai #1648 Del Skrevet 6. mai Bu hu Stine. Bli voksen. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. mai #1649 Del Skrevet 6. mai hvaduikkeser skrev (10 minutter siden): Bu hu Stine. Bli voksen. Ja, det er jo en skikkelig voksen kommentar. Til forskjell fra andre influensere deler ikke Stine alt om barna, hvordan hun skjærer frukt eller hva det er viktig at rette opp på kroppen nå. At hun er nyforelska, ganske nyskilt og sånn sett går på adrenalin (som av og til kræsjer), er menneskelig. Er det ikke det andre influensere kritiseres for? At de bare deler glansbildet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 6. mai #1650 Del Skrevet 6. mai Jeg har bare fulgt Stine det siste året, så jeg evt ikke så mye om hvordan det har vært før, men har hun kanskje vært en av de få influenserne som ikke har hatt så mange hatere? Hun har jo ikke vært det største navnet i Norge, og mange ble nok først klar over at hun eksisterte og var ei så grepa dame for 1/1,5 pr siden. Er det da mulig at stigningen i popularitet har gjort at haterne har kommet "ut av det blå" og det derfor har blitt et lite sjokk for henne. Spesielt siden hun også er i en sårbar tid? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 6. mai #1651 Del Skrevet 6. mai Jeg har likt Stine veldig godt. Har fulgt henne siden hun startet bloggen. Bortsett fra at hun har brukt barna i reklame, så har jeg synes at hun har vært utrolig flink og kjekk å følge. Har inspirert meg mye. Hun var ulike «alle» andre influensere frem til hun flyttet fokus til snap chat, som var ca samme tid som hun flyttet inn i nye huset. Det var først da hun begynte å dele «alt», og «hele» tiden. Etter hvert ble det bare fest, kliss, reiser og typisk innhold for norske influensere. Oppussing og seriøst innhold forsvant. Den stine jeg likte, forsvant også. Mads og Helene hadde jeg aldri hørt om før dette. Jeg kjøper ikke at Mads og Stine ikke ble forelsket før begge de andre forholdene tok slutt. Men det har vi ikke noe med. Sånt skjer. Det gjør nok allikevel at jeg mister en del respekt. Måten hun håndterer ny kjæreste i forhold til barna, er også noe jeg reagerer veldig på. Både i forhold til hvor fort de involverer barna (jeg sier fort, selv om det nok er lenger enn de sier - allikevel for tidlig), men også hvordan hun prioriterer/ ikke prioriterer barna. Selv om jeg, og de fleste andre her, gir noe kritikk, er jeg, og vi, ingen hater. Skal man leve et liv på Snapchat, må man tåle kritikk for det man deler. Hat er noe helt annet. Utrolig barnslig, Stine. Trodde bedre om deg. Kanskje du kommer deg over på andre siden, og blir deg selv igjen. Snakkes da. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene89 Skrevet 6. mai #1652 Del Skrevet 6. mai Både Mads og Stine har vel etter det jeg har forstått hvert sitt management. Det er merkelig hvis de ikke har søkt og fått veiledning av dem til hvordan de skal forholde seg til følgere på SoMe. Mannen i gata har vel egentlig ikke noe med hvem som har gjort slutt med hvem eller hvem som har blitt sammen, men… det er en gang slik at det finnes normer i samfunnet. Normer som at man er trofast i ekteskap er skapt over mange årtusener for at man skal føle på trygghet i de nærmeste relasjonene man har i livet. I relasjonen Helene-Mads-Stine har det flere ganger vært antydet at Mads gikk fra Helene på grunn av Stine (ref. chit chat med Helle + uttalelser Helene kom med dagen etter at M&S bekreftet i snap at de hadde en romantisk relasjon.). Når navnet til Stine blir innlemmet i hvordan Mads plutselig brøt ut av sitt ekteskap med Helene så skaper dette vemmelse i mange kvinner på grunn av at det ryster tryggheten ett ekteskap skal være og Stine ender dessverre opp med en rolle som «den andre kvinnen» og med det følger det dessverre med en del tanker om moralen til Stine. Når hun nå oppleves veldig annerledes fra ett år siden begynner nok flere også å stille spørsmål rundt verdiene hennes: barn, familie, slekt, venner, alkohol, økonomiske ressurser. For de av oss som har fulgt Stine gjennom mange år fra tvillingene var små, så er den kreative influenseren hun var borte og det som står igjen blir mest mas og fjas. 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 6. mai #1653 Del Skrevet 6. mai Jeg reagerte på mengden kritikk i begynnelsen, særlig det som gikk på å sammenlignes utseende med eksen til Mads, kritikk av håret til Stine, og den voldsomme fordømmingen av at de kanskje har fått følelser for hverandre før det ble slutt med forrige forhold (det er uggent men vi vet så lite om hva som har foregått). Men så har jeg sett litt på hvordan de oppfører seg i sosiale medier nå, og jeg forstår veldig godt hvorfor de provoserer såpass som de gjør. Å gni inn hvor stor denne kjærligheten er i forhold til alt før, og legge ut kommentar om at han ser lykkeligere ut enn med eksen, samtidig som de på ingen måte er kjærester og må presisere det helt til de to dager etter nå er kjærester. Det blir så enormt fjortis, puteflaut og ekstra dårlig gjort når begge nylig er ute av forrige forhold. Og så er det noe enormt insisterende med det voldsomme klisset og lykken i sosiale medier. Når det blir smurt så tykt på så fort så er det ikke tilfeldig at det skurrer for de fleste. Det føles som en veldig overkompensasjon for ett eller annet. Som om de skal overbevise seg selv via å overbevise andre. Litt sånn Mette Ask-vibber. Man får følelsen av at dette kommer til å krasje veldig hardt når det først faller sammen, og at det ikke er såå langt unna. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6. mai #1654 Del Skrevet 6. mai Embla82 skrev (31 minutter siden): Jeg reagerte på mengden kritikk i begynnelsen, særlig det som gikk på å sammenlignes utseende med eksen til Mads, kritikk av håret til Stine, og den voldsomme fordømmingen av at de kanskje har fått følelser for hverandre før det ble slutt med forrige forhold (det er uggent men vi vet så lite om hva som har foregått). Men så har jeg sett litt på hvordan de oppfører seg i sosiale medier nå, og jeg forstår veldig godt hvorfor de provoserer såpass som de gjør. Å gni inn hvor stor denne kjærligheten er i forhold til alt før, og legge ut kommentar om at han ser lykkeligere ut enn med eksen, samtidig som de på ingen måte er kjærester og må presisere det helt til de to dager etter nå er kjærester. Det blir så enormt fjortis, puteflaut og ekstra dårlig gjort når begge nylig er ute av forrige forhold. Og så er det noe enormt insisterende med det voldsomme klisset og lykken i sosiale medier. Når det blir smurt så tykt på så fort så er det ikke tilfeldig at det skurrer for de fleste. Det føles som en veldig overkompensasjon for ett eller annet. Som om de skal overbevise seg selv via å overbevise andre. Litt sånn Mette Ask-vibber. Man får følelsen av at dette kommer til å krasje veldig hardt når det først faller sammen, og at det ikke er såå langt unna. Dette er jeg helt enig i. Nå vet vi ingenting om hva eksene føler og mener da, men når Stine fikk spørsmål om hvordan det var å bli forelska på nytt etter ett så langt forhold så svarte hun noe i duren om at det var første gang hun var forelska nå. Det ER kleint for ungene at de holder på sånn, noe annet vil jeg tro er veldig rart. Hun yngste er jo i en alder hvor normalt sett alt er flaut, og at moren deiger seg rundt i stringbikini på stranda kan ikke være gøy for dem For all del, vi har ingenting med hvem som ble forelska først og de skylder ikke verden å forklare noe som helst, men de kan beherske seg litt. Det blir for flaut 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. mai #1655 Del Skrevet 6. mai Stein-saks-papir skrev (2 timer siden): Jeg har likt Stine veldig godt. Har fulgt henne siden hun startet bloggen. Bortsett fra at hun har brukt barna i reklame, så har jeg synes at hun har vært utrolig flink og kjekk å følge. Har inspirert meg mye. Hun var ulike «alle» andre influensere frem til hun flyttet fokus til snap chat, som var ca samme tid som hun flyttet inn i nye huset. Det var først da hun begynte å dele «alt», og «hele» tiden. Etter hvert ble det bare fest, kliss, reiser og typisk innhold for norske influensere. Oppussing og seriøst innhold forsvant. Den stine jeg likte, forsvant også. Mads og Helene hadde jeg aldri hørt om før dette. Jeg kjøper ikke at Mads og Stine ikke ble forelsket før begge de andre forholdene tok slutt. Men det har vi ikke noe med. Sånt skjer. Det gjør nok allikevel at jeg mister en del respekt. Måten hun håndterer ny kjæreste i forhold til barna, er også noe jeg reagerer veldig på. Både i forhold til hvor fort de involverer barna (jeg sier fort, selv om det nok er lenger enn de sier - allikevel for tidlig), men også hvordan hun prioriterer/ ikke prioriterer barna. Selv om jeg, og de fleste andre her, gir noe kritikk, er jeg, og vi, ingen hater. Skal man leve et liv på Snapchat, må man tåle kritikk for det man deler. Hat er noe helt annet. Utrolig barnslig, Stine. Trodde bedre om deg. Kanskje du kommer deg over på andre siden, og blir deg selv igjen. Snakkes da. Denne snapchatbetalingen er egentlig en forbannelse for influenserne. Ja de tjener penger men selger sjela. Håper folk våkner opp og dropper å støtte denne bransjen lenger. Jeg leser nesten kun her inne, jodel og D for tiden. Følger noen få som jeg opplever har føttene på jordet enn så lenge… 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. mai #1656 Del Skrevet 6. mai Eyr skrev (11 minutter siden): Denne snapchatbetalingen er egentlig en forbannelse for influenserne. Ja de tjener penger men selger sjela. Håper folk våkner opp og dropper å støtte denne bransjen lenger. Jeg leser nesten kun her inne, jodel og D for tiden. Følger noen få som jeg opplever har føttene på jordet enn så lenge… Du er inne på noe helt essensielt her tror jeg; det handler jo nesten alltid om penger, men som du sier så selger de samtidig noe så sårbart som sjela si samtidig. ALT skal snakkes om og dokumenteres, mange har mistet helt grensene mellom det som burde holdes privat og ikke. Lite refleksjon om hvordan det påvirker andre rundt deg, men også deg selv. Man blir jo utrolig sårbar på så private ting som det SS går gjennom nå. Jeg tror mange har hatt noen rundt seg som har opplevd den samme situasjonen som SS der man har hatt et langt forhold og skal starte på nytt på godt og vondt. Noen skal kanskje ta igjen det de føler de har mistet også er man samtidig i en sorg selv om man var den som ville ut. Man kan gjøre mange dumme valg i den situasjonen, utfordringen er da når alt blir delt med en haug med mennesker med ulike intensjoner. Jeg tror det er svært få som hater, men problemet er at når du legger dette ut så ukritisk vil folk fortelle hva de mener på både gode og mindre gode måter. Det er utrolig tøft å stå i spesielt når man er så sårbar, og da må man vurdere om det er verdt det. Jeg håper SS ikke bare skyver dette over på «hatere», men at hun også reflekterer hva hun kan gjøre annerledes for å beskytte seg selv og de nærmeste. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. mai #1657 Del Skrevet 6. mai Jobbermedbarn skrev (11 minutter siden): Du er inne på noe helt essensielt her tror jeg; det handler jo nesten alltid om penger, men som du sier så selger de samtidig noe så sårbart som sjela si samtidig. ALT skal snakkes om og dokumenteres, mange har mistet helt grensene mellom det som burde holdes privat og ikke. Lite refleksjon om hvordan det påvirker andre rundt deg, men også deg selv. Man blir jo utrolig sårbar på så private ting som det SS går gjennom nå. Jeg tror mange har hatt noen rundt seg som har opplevd den samme situasjonen som SS der man har hatt et langt forhold og skal starte på nytt på godt og vondt. Noen skal kanskje ta igjen det de føler de har mistet også er man samtidig i en sorg selv om man var den som ville ut. Man kan gjøre mange dumme valg i den situasjonen, utfordringen er da når alt blir delt med en haug med mennesker med ulike intensjoner. Jeg tror det er svært få som hater, men problemet er at når du legger dette ut så ukritisk vil folk fortelle hva de mener på både gode og mindre gode måter. Det er utrolig tøft å stå i spesielt når man er så sårbar, og da må man vurdere om det er verdt det. Jeg håper SS ikke bare skyver dette over på «hatere», men at hun også reflekterer hva hun kan gjøre annerledes for å beskytte seg selv og de nærmeste. Jeg er helt enig. Men lurer på om det ikke er noen i hennes omgangskrets som kan prøve å realitetsorientere henne litt? Er det verdt det? Hadde ønsket at mine venner hadde dratt meg til siden og stilt litt kritiske spørsmål i en slik situasjon ihvertfall. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. mai #1658 Del Skrevet 6. mai Eyr skrev (16 minutter siden): Jeg er helt enig. Men lurer på om det ikke er noen i hennes omgangskrets som kan prøve å realitetsorientere henne litt? Er det verdt det? Hadde ønsket at mine venner hadde dratt meg til siden og stilt litt kritiske spørsmål i en slik situasjon ihvertfall. Nettopp det jeg tenker. De virkelig gode vennene gjør det i slike situasjoner. Håper hun i så fall lytter, aller mest for sin egen del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 6. mai #1659 Del Skrevet 6. mai (endret) Malene89 skrev (3 timer siden): Når hun nå oppleves veldig annerledes fra ett år siden begynner nok flere også å stille spørsmål rundt verdiene hennes: barn, familie, slekt, venner, alkohol, økonomiske ressurser. For de av oss som har fulgt Stine gjennom mange år fra tvillingene var små, så er den kreative influenseren hun var borte og det som står igjen blir mest mas og fjas. Enig i dette. Før var «produktet» influenserbedriften hennes tilbød syprosjekter og DIY prosjekter, og hun fikk mange følgere. Siden i fjor høst har «produktet» Stine AS selger blitt henne selv og det romantiske forholdet. Skjønner at det må være vanskelig å henge med i hvordan Snapchat har blitt - man kan jo ikke ha DIY-prosjekter og oppussing hver bidige dag, og de er nødt til å pushe ut stories konstant for å tjene penger. Men når produktet blir en selv, følger det med både gode og dårlige «anmeldelser» på produktet, og det skjønner jeg godt er vanskelig når det da går på egen person og valg man har gjort som man velger å eksponere for å tjene penger. Samtidig er det forvirrende den med «det sitter faktisk en person i den andre enden» - men hun er ikke «kun» en person. Hun er en bedrift med samarbeidsavtaler og spons som tjener enormt mye penger på at publikum «kjøper produktet» hennes og ser på. Dersom noen kritiserer min arbeidsplass tar jeg meg ikke personlig nær av det, men influensere ER jo bedriften og produktet sitt, så skjønner godt at det må være vanskelig å ta i mot kritikk og negative tilbakemeldinger. Utrolig synd, jeg har fulgt Stine siden de spede bloggdagene, og syntes det var gøy med inspo om håndtverk, se hvordan hun lagde kaningården, blomsterbed, oppussing. De siste månedene har det vært lite innhold av substans, og desto mer drama og overfladiskhet. For meg blir det rett og slett uinteressant. Det føles litt som når en TV-serie har «jumped the shark» – altså når et kreativt verk har beveget seg bort fra sin opprinnelige hensikt og begynner å ty til overdrevne eller malplasserte elementer som ikke lenger stemmer med det det en gang var. Dette er ikke hat, bare betraktninger på slik jeg synes at Stine Skoli AS har utviklet seg. Håper hun finner tilbake til det hun først ble kjent for, og at det går seg til etter hvert. Endret 6. mai av BuffaloDuck 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 6. mai #1660 Del Skrevet 6. mai Syns ikke synd på henne i det hele tatt. Blottlegger man hele livet sitt for penger så vil folk ha meninger. Narrativet velger hun selv. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå