Kassiopeia8 Skrevet 5. mai #1621 Del Skrevet 5. mai Nå har hun delt en vond og vanskelig video med syns-synd-på-meg-mentalitet. Og jeg skjønner jo at det må være tøft med mye kritikk fra omverden. Samtidig føler jeg at mye som skrives her inne ikke er urimelig kritikk. Det er ingen som hater deg, Stine. Men man ser at du har endret deg veldig. At du er i en krise akkurat nå. Og at du nedprioriterer barn og hus som du tidligere elsket å drive med. Hvordan kan man vite dette? Jo fordi du deler hele livet ditt på sosiale medier. Det er et valg du selv har tatt, og må leve med. Når du reiser på ferieturer med din nye kjæreste mer enn halvparten av dagene i en måned, så sier det seg selv at du ikke har barna dine halvparten av tiden. Tenker i stedet for å gråte på kamera og få folk til å synes synd på deg, så kan du ta til deg tilbakemeldinger og kanskje prøve å stå i den sorgen du er i nå, heller enn å bare flykte. Også vi her inne vil deg godt, men akkurat nå tar du mange dårlige valg. 17 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5. mai #1622 Del Skrevet 5. mai Hva slags negative ting har blitt sagt om utseende til S egentlig? Jeg har sagt hun har et naturlig babyface, men det er ikke negativt. Har fått med meg at mange sammenligner S og H, men de fleste jeg har lest er større fans av S enn H. Litt usikker på hva ille man egentlig kan finne på å si om ei så pen dame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffitut Skrevet 5. mai #1623 Del Skrevet 5. mai Kassiopeia8 skrev (30 minutter siden): Nå har hun delt en vond og vanskelig video med syns-synd-på-meg-mentalitet. Og jeg skjønner jo at det må være tøft med mye kritikk fra omverden. Samtidig føler jeg at mye som skrives her inne ikke er urimelig kritikk. Det er ingen som hater deg, Stine. Men man ser at du har endret deg veldig. At du er i en krise akkurat nå. Og at du nedprioriterer barn og hus som du tidligere elsket å drive med. Hvordan kan man vite dette? Jo fordi du deler hele livet ditt på sosiale medier. Det er et valg du selv har tatt, og må leve med. Når du reiser på ferieturer med din nye kjæreste mer enn halvparten av dagene i en måned, så sier det seg selv at du ikke har barna dine halvparten av tiden. Tenker i stedet for å gråte på kamera og få folk til å synes synd på deg, så kan du ta til deg tilbakemeldinger og kanskje prøve å stå i den sorgen du er i nå, heller enn å bare flykte. Også vi her inne vil deg godt, men akkurat nå tar du mange dårlige valg. Hvem er du, som kan sitte og mene at noen andre tar dårlige valg? Om noen du overhode ikke kjenner? Veldig spesielt😒 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 5. mai #1624 Del Skrevet 5. mai Nå må du gi deg Stine. Folk reagerer over hvordan du oppfører deg (på SoMe) og kjenner du deg ikke igjen? (det er DU selv som utleverer deg og dette nye livet ditt…. Ingen andre). Du får ingen sympati over den gråtingen din (den kan du legge bort). Stå for det du gjør og hvordan du oppfører deg og ignorer eventuelt hva som skrives her hvis du ikke er enig. Du kommer rett fra en glamorøs ferie(r) og lever livet også vips er det snørr og tårer så fort du kommer deg hjem. Du må snakke med noen tror jeg!!! 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 5. mai #1625 Del Skrevet 5. mai Fluffitut skrev (6 minutter siden): Hvem er du, som kan sitte og mene at noen andre tar dårlige valg? Om noen du overhode ikke kjenner? Veldig spesielt😒 Er det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopyjenta Skrevet 5. mai #1626 Del Skrevet 5. mai Føler det er mye sjalusi ute å farer jeg.. Tåler dere ikke at Stine har funnet kjærligheten på ny? Tåler dere ikke at hu er nyforelsket og kjenner på en ekstra gnist i livet? Er dere klar over at hun og barnefar sikkert har sin samværsplan som de har satt opp og blitt enige om? Ene påsken med far og den andre med mor? Ene julen hos mor og så hos far? Er det så ille at de samarbeider godt og deler barna sånn det passer de best? Jeg skjønner Stine godt jeg!! Det livet hun så for seg ble ikke sånn som planlagt. Hu har flyttet til ett nytt hus og ser ikke barna like ofte som før! Hadde dere takler det bedre?! Kjære vene så latterlig der er og se at folk sitter her og rakker ned på den ene influenseren etter den andre.. Håper det sitter noen her som rakker ned på dere også! Som om dere er perfekte?? Det finnes influensere jeg ikke liker også, men det skal jeg holde meg til god for og legge ut her.. Sånn er jeg ikke! For dere som slenger "Du er jo her selv", så kan jeg si at der man ser mitt brukernavn, der finnes det ingen kritikk til personen som blir snakket om, men kritikk mot de som ikke har bedre og gjøre enn å sitte her! Get a life, og tenk på om DERE hadde gjort det bedre! Noe jeg tviler på! Kutt ut sjalusien og vær glad på andres vegne! For ja, det er sjalusien det bunner i... 8 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøk1a Skrevet 5. mai #1627 Del Skrevet 5. mai Snoopyjenta skrev (12 minutter siden): Føler det er mye sjalusi ute å farer jeg.. Tåler dere ikke at Stine har funnet kjærligheten på ny? Tåler dere ikke at hu er nyforelsket og kjenner på en ekstra gnist i livet? Er dere klar over at hun og barnefar sikkert har sin samværsplan som de har satt opp og blitt enige om? Ene påsken med far og den andre med mor? Ene julen hos mor og så hos far? Er det så ille at de samarbeider godt og deler barna sånn det passer de best? Jeg skjønner Stine godt jeg!! Det livet hun så for seg ble ikke sånn som planlagt. Hu har flyttet til ett nytt hus og ser ikke barna like ofte som før! Hadde dere takler det bedre?! Kjære vene så latterlig der er og se at folk sitter her og rakker ned på den ene influenseren etter den andre.. Håper det sitter noen her som rakker ned på dere også! Som om dere er perfekte?? Det finnes influensere jeg ikke liker også, men det skal jeg holde meg til god for og legge ut her.. Sånn er jeg ikke! For dere som slenger "Du er jo her selv", så kan jeg si at der man ser mitt brukernavn, der finnes det ingen kritikk til personen som blir snakket om, men kritikk mot de som ikke har bedre og gjøre enn å sitte her! Get a life, og tenk på om DERE hadde gjort det bedre! Noe jeg tviler på! Kutt ut sjalusien og vær glad på andres vegne! For ja, det er sjalusien det bunner i... AMEN! Er så glad enig med deg! Har prøvd å sagt det samme som deg men har bare fått beskjed om at misunnelseskortet er oppbrukt og utdatert! Synes det er trist at det har blitt sånn, og jeg er såååå enig med deg! Mange besserwissere her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 5. mai #1628 Del Skrevet 5. mai Snoopyjenta skrev (42 minutter siden): Føler det er mye sjalusi ute å farer jeg.. Tåler dere ikke at Stine har funnet kjærligheten på ny? Tåler dere ikke at hu er nyforelsket og kjenner på en ekstra gnist i livet? Er dere klar over at hun og barnefar sikkert har sin samværsplan som de har satt opp og blitt enige om? Ene påsken med far og den andre med mor? Ene julen hos mor og så hos far? Er det så ille at de samarbeider godt og deler barna sånn det passer de best? Jeg skjønner Stine godt jeg!! Det livet hun så for seg ble ikke sånn som planlagt. Hu har flyttet til ett nytt hus og ser ikke barna like ofte som før! Hadde dere takler det bedre?! Kjære vene så latterlig der er og se at folk sitter her og rakker ned på den ene influenseren etter den andre.. Håper det sitter noen her som rakker ned på dere også! Som om dere er perfekte?? Det finnes influensere jeg ikke liker også, men det skal jeg holde meg til god for og legge ut her.. Sånn er jeg ikke! For dere som slenger "Du er jo her selv", så kan jeg si at der man ser mitt brukernavn, der finnes det ingen kritikk til personen som blir snakket om, men kritikk mot de som ikke har bedre og gjøre enn å sitte her! Get a life, og tenk på om DERE hadde gjort det bedre! Noe jeg tviler på! Kutt ut sjalusien og vær glad på andres vegne! For ja, det er sjalusien det bunner i... Tenkjer å låse seg til sjalusi er dårleg strategi. Det å være influensar og dele om livet sitt gjer jo at ein stillar seg i glasshus. Ein veit ikkje kva folk som ser på ,og evt kva folk gjer med den informasjonen. Likavell delar influensarar om privatlivet sitt og om barna. Til stor glede for dei som ynskjer å nytte seg av dette. På godt og vondt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5. mai #1629 Del Skrevet 5. mai Jeg gidder ikke kritisere morsrollen eller kjæresteforholdet. Det er ikke vår sak og vi ser kun det de vil vise. Men det er så kjedelig content for tiden! Jeg er lei av reising og ubrukelig dyre biler. Jeg tror at den livsstilen de lever der fjerner disse påvirkerne fra følgerne. Det er uoppnåelig for de aller fleste å leve slik. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. mai #1630 Del Skrevet 5. mai Det jeg tenker er at jeg håper Stine har gode mennesker rundt seg som tar vare på henne for det er jo veldig tydelig at hun har det tøft nå, hun har jo også sagt dette selv flere ganger. Jeg håper de hjelper henne å ta et skritt tilbake og puste litt og tenke hva som er best for henne og barna nå og hvordan hun skal forholde seg til SoMe, hva/hvor mye hun skal legge ut for folk kommer alltid til å ha meninger og hun er jo i en utrolig sårbar tid nå, så da ville jeg tatt i mot råd fra de som kjenner henne og ser det litt mer utenfra. Mobbing og hets er aldri greit, men å kalle en hel gruppe mennesker for hatere er det heller ikke. Konstruktiv kritikk kan også komme når man bryr seg, ikke bare for å kritisere. Noen ganger er de beste vennene de som gjør deg oppmerksom på at du kanskje bør stoppe opp litt og tenke deg om. 15 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 5. mai #1631 Del Skrevet 5. mai En ting jeg tenker på av og til er disse kompisene til Mads. De fleste av dem er jo vanlige håndverkere. De tjener ikke voldsomt mye. Så hvordan finansierer de det kjøret han viser på snap?? Mulig luksusfellen aldri blir lagt ned, for disse påvirkerne forer folks stormannsgalskap. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5. mai #1632 Del Skrevet 5. mai HMK skrev (7 minutter siden): En ting jeg tenker på av og til er disse kompisene til Mads. De fleste av dem er jo vanlige håndverkere. De tjener ikke voldsomt mye. Så hvordan finansierer de det kjøret han viser på snap?? Mulig luksusfellen aldri blir lagt ned, for disse påvirkerne forer folks stormannsgalskap. Jeg slutta å følge Mads like etter det hotellrommet på Gol, men fikk nå opp på snap at han skulle spørre kompisgjengen hva de drev med for å ha råd til denne livsstilen. Den første jeg så var trafikklærer. "Du er ikke bare trafikklærer da" svarte Mads. Og nei fyren eide kjøreskolen, men er ikke Mads klar over at trafikklærere har ei utdanning og ganske grei grunnlønn? Han som alltid er så nøye med at man ikke kan være "bare håndtverker" brukte plutselig ordet bare om et annet yrke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spesialpedagogen89 Skrevet 5. mai #1633 Del Skrevet 5. mai (endret) Jeg fant veien inn hit, etter at jeg tippet hvilket forum Stine henviste til i dagens snapstory. Jeg gikk også så "langt" at eg opprettet en profil for å svare alt det jeg har lest her. Etter jeg har lest det som blir postet her av anonyme brukere poster, mister jeg nesten pusten. Jeg jobber daglig for å lære barn og ungdom å anerkjenne, respektere og behandle andre godt. Det er lite av det jeg leser som handler om respekt for medmennesker, iallefall. Ytringsfriheten strekker seg selvsagt langt, men det er lov å ta en ekstra runde med seg selv, om hva som greit og skrive og ikke om andre mennesker. Vist dere ikke tørr å bruke egne navn, så er det gjerne greitt å droppe å skrive, vel? Kom igjen damer, vi kan bedre enn dette! Håper dere bruker tiden her inne på å støtte noen som står dere nær, som trenger det, finner på noe kjekt med venner, barn, ektefelle eller lignende. Jeg har brukt 5 minutter av mitt liv på å kommentere, og det blir den første og siste gangen. Håper samtlige dropper denne tråden, for sånn kan man ikke behandle andre Endret 5. mai av spesialpedagogen89 Skrivefeil 7 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 5. mai #1634 Del Skrevet 5. mai Dupers skrev (2 timer siden): Hva slags negative ting har blitt sagt om utseende til S egentlig? Jeg har sagt hun har et naturlig babyface, men det er ikke negativt. Har fått med meg at mange sammenligner S og H, men de fleste jeg har lest er større fans av S enn H. Litt usikker på hva ille man egentlig kan finne på å si om ei så pen dame Er ganske mye stygt som har blitt skrevet på Jodel, og da ikke kun saklig kritikk. Men mye unødvendig og stygge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 5. mai #1635 Del Skrevet 5. mai Slike nettesteder og forum burde vært forbudt. Det snakkes så mye om mental helse både blant kvinner og menn, og istedenfor å backe hverandre og glede seg på andre sine vegne er man mer opptatt av å lete etter feil og mangler ved enhver person som igjen fører til at psyken får en knekk. Selv om man velger å være offentlig person bør man ikke godta all dritt og spekulasjoner. Man vet aldri hvordan andre har det mentalt sett, eller hva som foregår på innsiden av deres hus. Noen deler mye men samtidig ikke alt. Det ser ut til at man deler hele dagen, men egentlig er det bare en liten brøkdel som vises på sosiale medier hvor alt er klippet, limt og redigert før det postes ut. Og igjen-om man misliker det man ser så er det bedre å la vær å følge med på hva vedkommende driver med. Kjære Stine, om du leser dette her- så syns jeg du er en fantastisk person, du er en flott mamma for dine fine tre jenter, ei superfin kjæreste og ei knall god venninne♥️ Livet ditt har forandret seg etter brudd noe som er helt naturlig, og du har truffet en mann som gjør at du kanskje kan føle at du «lever» litt igjen. Og det er deg vel unt! Hva du og barnefar har av avtaler og slikt har vi følgerne ikke noe med å gjøre. Og som du har nevnt tidligere så har ingen snakket om at du plutselig har hatt jentene mer enn «vanlig». Jeg tenker at dette er noe dere holder kontroll på, det er ikke noe vi andre trenger å spekulere i☺️ Jentene dine får være med på opplevelser jeg drømmer om å gi til mitt eget barn, så de er heldige som har muligheten til å være med på det du gjør ☺️ Gjør ting som gjør deg godt Stine!! Jeg syns du er flott å følge med på, både med oppussing, reiser, barna og hva enn din hverdag innebærer! En vakker dag vil du få hvilepuls av å være hjemme i ditt hus både med og uten barna. Alt til sin tid♥️ 4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 5. mai #1636 Del Skrevet 5. mai Fluffitut skrev (2 timer siden): Hvem er du, som kan sitte og mene at noen andre tar dårlige valg? Om noen du overhode ikke kjenner? Veldig spesielt😒 Det er vel ganske ukontroversielt å mene ting om folk som blottlegger livet sitt for "verden". Det er jo det de jobber med. At man bare skal like alt som skjer kan ikke forventes. Jeg er imidlertid veldig for saklig kritikk, og selvsagt skal ingen mobbes for utseende og lignende, men jeg har ikke lest det her inne. Jeg har selvsagt ingenting i mot kjærlighetslivet hennes, og unner henne all lykke, men jeg synes de tar dårlige valg hva gjelder måten de deler ting på media, og hvordan hun virker å ha mistet seg selv i dette. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 5. mai #1637 Del Skrevet 5. mai Bare lurer på hva man forventer av tilbakemelding/snakk fra andre når man offentliggjør et forhold som det har vært så mange spekulasjoner rundt helt siden skilsmissen til de begge.. Ikke at jeg sitter på fasiten på hva som har skjedd /ikke skjedd, eller er enig i alt av kritikk, men synes det er rart at hun blir overrasket over responsen.. . De kunne ha trukket seg helt tilbake fra SM etter skilsmissen , så hadde de sluppet mye spekulasjoner og meninger fra folk rundt. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 5. mai #1638 Del Skrevet 5. mai Prelunia skrev (1 minutt siden): Bare lurer på hva man forventer av tilbakemelding/snakk fra andre når man offentliggjør et forhold som det har vært så mange spekulasjoner rundt helt siden skilsmissen til de begge.. Ikke at jeg sitter på fasiten på hva som har skjedd /ikke skjedd, eller er enig i alt av kritikk, men synes det er rart at hun blir overrasket over responsen.. . De kunne ha trukket seg helt tilbake fra SM etter skilsmissen , så hadde de sluppet mye spekulasjoner og meninger fra folk rundt. Men kanskje man skal holde seg for god til å spekulere? Hvis de ønsker når det har gått nok tid, så kommer de til å fortelle.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holyban Skrevet 5. mai #1639 Del Skrevet 5. mai Dupers skrev (4 timer siden): Hva slags negative ting har blitt sagt om utseende til S egentlig? Jeg har sagt hun har et naturlig babyface, men det er ikke negativt. Har fått med meg at mange sammenligner S og H, men de fleste jeg har lest er større fans av S enn H. Litt usikker på hva ille man egentlig kan finne på å si om ei så pen dame Det har vært en god del tåpelig kritikk faktisk. Følger ingen av de to, fordi jeg liker de ikke spesielt godt, men ramla inn i en tråd om henne tidligere, og der sitter det voksne folk og gneller om bruken av tights for å leke deilig blant annet. Samt sammenligninger mellom henne og exen til Mads, og andre merkelige ting. Det er en del ting hun gjør for tiden som jeg tenker er feil. Feil for meg. Blant annet alkoholbruken blant barn. Derfor valgte jeg å avfølge henne. Det burde faktisk være en enkel sak for voksne mennesker som åpenbart ikke tåler trynet på a. 💁🏻♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 5. mai #1640 Del Skrevet 5. mai Prelunia skrev (42 minutter siden): Bare lurer på hva man forventer av tilbakemelding/snakk fra andre når man offentliggjør et forhold som det har vært så mange spekulasjoner rundt helt siden skilsmissen til de begge.. Ikke at jeg sitter på fasiten på hva som har skjedd /ikke skjedd, eller er enig i alt av kritikk, men synes det er rart at hun blir overrasket over responsen.. . De kunne ha trukket seg helt tilbake fra SM etter skilsmissen , så hadde de sluppet mye spekulasjoner og meninger fra folk rundt. Enig! Og fortsette å vise oppussing i kanalen som en pleier. Jeg deler ikke hele privatlivet med mine kunder. Da tror jeg at jeg hadde mistet dem hele gjengen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå