cerruti Skrevet fredag kl 05:22 #1541 Del Skrevet fredag kl 05:22 Får de igjen koffertene og hva skjedde med innholdet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet fredag kl 05:49 #1542 Del Skrevet fredag kl 05:49 https://www.seher.no/kjendis/det-er-misforstatt/82983807?fbclid=IwY2xjawJ4ALBleHRuA2FlbQIxMQABHpt4_2Q5ebaQirOFOUA8x253iXl1sSGP5mAGHLr0ujzJR1YcyTQt2KB3WM2Y_aem_VSx7dt_ml2H_5GEtkB-1_w Føler jo jeg traff litt spikeren her da ,og det vi diskuterer her stemmer 🤣 Her sier Mads selv at barn skal han ikke ha,og sin rolle med en partner med barn må diskuteres🙈 En trebarnsmor burde jo allerede her sett litt røde flagg.... Det viktigste burde være finne en som 100% vil være en bonuspappa på sikt,barna er jo viktigst. Høres ut som årets flørt dette her,men muligens ikke neste års flørt😅 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 06:10 #1543 Del Skrevet fredag kl 06:10 cerruti skrev (47 minutter siden): Får de igjen koffertene og hva skjedde med innholdet ? De får igjen koffertene og innholdet fikk de med seg i noen bærenettaktige poser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet fredag kl 06:31 #1544 Del Skrevet fredag kl 06:31 Palmemor skrev (20 minutter siden): De får igjen koffertene og innholdet fikk de med seg i noen bærenettaktige poser Handlenett fra Emirates Business Class vel og merke🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet fredag kl 07:29 #1545 Del Skrevet fredag kl 07:29 Må være noe av det barnsligste jeg har sett. Som to tenåringer! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 07:33 #1546 Del Skrevet fredag kl 07:33 Halloalle skrev (1 time siden): Handlenett fra Emirates Business Class vel og merke🤣 Ja, sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet fredag kl 07:43 #1547 Del Skrevet fredag kl 07:43 Sophie1988 skrev (13 minutter siden): Må være noe av det barnsligste jeg har sett. Som to tenåringer! Sånn likte mine barn sitte også,da de gikk i barnehagen🥰 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet fredag kl 07:46 #1548 Del Skrevet fredag kl 07:46 M.H85 skrev (2 minutter siden): Sånn likte mine barn sitte også,da de gikk i barnehagen🥰 Ikke sant. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet fredag kl 07:53 #1549 Del Skrevet fredag kl 07:53 Don't drink and drive... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet fredag kl 10:58 #1550 Del Skrevet fredag kl 10:58 M.H85 skrev (5 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/det-er-misforstatt/82983807?fbclid=IwY2xjawJ4ALBleHRuA2FlbQIxMQABHpt4_2Q5ebaQirOFOUA8x253iXl1sSGP5mAGHLr0ujzJR1YcyTQt2KB3WM2Y_aem_VSx7dt_ml2H_5GEtkB-1_w Føler jo jeg traff litt spikeren her da ,og det vi diskuterer her stemmer 🤣 Her sier Mads selv at barn skal han ikke ha,og sin rolle med en partner med barn må diskuteres🙈 En trebarnsmor burde jo allerede her sett litt røde flagg.... Det viktigste burde være finne en som 100% vil være en bonuspappa på sikt,barna er jo viktigst. Høres ut som årets flørt dette her,men muligens ikke neste års flørt😅 Skal ikke se bort ifra at hun velger bort barna. Har de mindre og mindre pga Mads. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet fredag kl 11:44 #1551 Del Skrevet fredag kl 11:44 Var rimelig hesblesende den fortellingen om hvordan de mistet koffertene synes jeg. Hun prøver så hardt å være kul og morsom nå at det bare er kleint å se på. Kan ikke huske at hun var sånn før? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 12:34 #1552 Del Skrevet fredag kl 12:34 Kanskje vanskelig og se for seg han som stabil bonusfar all den tid hun selv ikke akkura virker til og ha et stabilt familieliv med barna. Har de litt her og litt der og er mest opptatt av jobb og reising. Må passe seg så hun ikke blir en sirkusmamma. Skjønner heller ikke argumentet med at det hadde vært annerledes om barna var små. De er fremdeles barn og trenger en stabil hverdag med stabile familieforhold i mange år enda. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet fredag kl 12:48 #1553 Del Skrevet fredag kl 12:48 (endret) Fulgte med på bloggen hennes "før i tiden", og jeg synes alltid hun har virket som en rastløs sjel. En som alltid trenger ett "prosjekt". Og Mads er vel kanskje nettopp det, ett prosjekt? Husker hun skrev før bryllupet sitt: noe som "Forstår ikke hva jeg skal bedrive tiden med når planleggingen av dette er ferdig". Ut i fra det lille jeg vet, ser hun ut som en som aldri klarer å lande skikkelig kanskje.. og finne roen i seg selv. Endret fredag kl 12:49 av Kvinne31 Skrivefeil 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet fredag kl 12:51 #1554 Del Skrevet fredag kl 12:51 Altså, nå er det nesten pute-tv, det de driver på med. Noe så fjollete og helt annerledes S har blitt etter at hun traff M. Veldig tiltaksløs også, mtp oppussing av hus. Nesten rart å tenke på hvor stort pågangsmot hun hadde da de bygde huset på gården. Var det kanskje eksmannen som bidro mye med pågangsmot og tiltak der, kanskje? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet fredag kl 14:06 #1555 Del Skrevet fredag kl 14:06 Skjønner godt at ikke Mads ser for seg bonus-far-opplegget. De kan selvsagt omgås osv, men barna har begge foreldrene sine som vanlig, selv om de ikke bor sammen mer. Jeg hadde vært lite interessert i noen bonus-foreldre når tenårene nærmet seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet fredag kl 15:54 #1556 Del Skrevet fredag kl 15:54 Skjønner ikke at hun prioriterer å fjase rundt med han derre fyren i mange dager! De har vært på mange turer ++ på kort tid...ingen tvil om hvem.hun prioriterer!!😪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillelila Skrevet fredag kl 21:05 #1557 Del Skrevet fredag kl 21:05 plomman skrev (9 timer siden): Var rimelig hesblesende den fortellingen om hvordan de mistet koffertene synes jeg. Hun prøver så hardt å være kul og morsom nå at det bare er kleint å se på. Kan ikke huske at hun var sånn før? Nei, hun var ikke sånn før🙄 gjør seg til. Jeg måtte klikke forbi den historien🤦♀️ Synes det er så trist å se. Føler at hun burde stoppe litt opp og finne seg selv igjen. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 00:24 #1558 Del Skrevet i går, 00:24 Spent på om Mads orker 1 uke ved bassenget. Han hater jo solferie. Eller han hatet det da han var på ferie med eksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 23 timer siden #1559 Del Skrevet 23 timer siden Lawyer skrev (5 timer siden): Spent på om Mads orker 1 uke ved bassenget. Han hater jo solferie. Eller han hatet det da han var på ferie med eksen Jeg tenkte det samme. Akkurat som om jeg er «redd» for at M snart begynner å kjede seg og surner til etterhvert, men…. Eller at S blir skuffet fordi hun hadde andre forventninger til en romantisk tur, kanskje? Vet jo ikke, de kan jo overraske meg på denne turen, men vil uansett tro på sikt at de ikke er «så like» som de vil ha det til…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå