Kvinne31 Skrevet 24. april #1521 Del Skrevet 24. april M.H85 skrev (12 timer siden): Aldri sett det programmet de lager,men sett klipp her og der av dem... En ting er sikkert,han der Mads er iallefall ikke noe drømmemann. En forvokst gutt der hobbyer er biler og " guttestreker". Dama er voksen med 3 barn? Hun er garantert blindt forelsket i ungkaren Mads, og etter årevis i et sikkert stabilt ,men forhold preget av kids og hverdag er det nok den blinde forelskelsen som flykter i vei til spenning , flørt og ungkarslivet 😆🙈 Ser ikke for meg han der som en rolig bonuspappa som er klar for et familieliv....Mitt inntrykk. Glemte en ting,hun virker veldig fjollete og litt sånn naiv, tror virkelig hun er skikkelig fjortiss forelsket, hun virker mer forelsket enn han gjør i henne. Helt enig med deg. Har sett flere kvinner gå I denne "fella" før. Så sitter de igjen med "skjegget i postkassa" når mannen/gutten er lei og går videre. Jeg for min del ser ikke for meg at jeg totalt hadde forandret livsstil hvis jeg ble skilt. Jeg har selv barn, og er veldig involvert i deres aktiviteter o.l. Jeg hadde ikke sluttet med dette selvom jeg ble skilt, og det hadde ikke vært gjennomførbart å bare stille opp annenhver uke.. Man skiller seg fra partneren sin, ikke fra barna og deres hverdag.. Men vi er vel alle forskjellige 😅 8 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. april #1522 Del Skrevet 24. april Kvinne31 skrev (1 time siden): Helt enig med deg. Har sett flere kvinner gå I denne "fella" før. Så sitter de igjen med "skjegget i postkassa" når mannen/gutten er lei og går videre. Jeg for min del ser ikke for meg at jeg totalt hadde forandret livsstil hvis jeg ble skilt. Jeg har selv barn, og er veldig involvert i deres aktiviteter o.l. Jeg hadde ikke sluttet med dette selvom jeg ble skilt, og det hadde ikke vært gjennomførbart å bare stille opp annenhver uke.. Man skiller seg fra partneren sin, ikke fra barna og deres hverdag.. Men vi er vel alle forskjellige 😅 Hun har nok en god barnefar og tenker at han kan ta det meste. Sånn sett er hun jo heldig, ikke alle har det slik. Mulig eksen har beina litt mer plantet og prioriterer kidsa og stabilitet nå i starten før forelskelse og sommerfugler🙈 Det er nok av damer som hun ja,som tar litt av etter et langt forhold, blir litt fjortis og finner seg en ungkars kjekkas, problemet er at det kan like fort gå nedover som det gikk oppover ja..... Hun ser ikke det selv der hun nå svever på en sky 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. april #1523 Del Skrevet 24. april M.H85 skrev (11 minutter siden): Hun har nok en god barnefar og tenker at han kan ta det meste. Sånn sett er hun jo heldig, ikke alle har det slik. Mulig eksen har beina litt mer plantet og prioriterer kidsa og stabilitet nå i starten før forelskelse og sommerfugler🙈 Det er nok av damer som hun ja,som tar litt av etter et langt forhold, blir litt fjortis og finner seg en ungkars kjekkas, problemet er at det kan like fort gå nedover som det gikk oppover ja..... Hun ser ikke det selv der hun nå svever på en sky Enig. Men jeg synes det er så trist 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 24. april #1524 Del Skrevet 24. april Vanilje70 skrev (9 timer siden): Hva syns dere om gjert og gauda eller hva det var? De har jo ikke humor, blir bare kleint. Dummeste jeg har sett Det er vondt å se på rett og slett. Ordentlig pute-tv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 24. april #1525 Del Skrevet 24. april Men er hun seriøs når hun sier at de ble fratatt koffertene på flyplassen fordi hun kjørte på en gammel dame?? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 24. april #1526 Del Skrevet 24. april plomman skrev (1 time siden): Men er hun seriøs når hun sier at de ble fratatt koffertene på flyplassen fordi hun kjørte på en gammel dame?? 😳 Det er så mye clickbait hos de der to for tiden at det er umulig å vite noe som helst. Og ja, jeg har hevet blokkeringen- ble for nysgjerrig på galskapen … 😓😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 24. april #1527 Del Skrevet 24. april plomman skrev (1 time siden): Men er hun seriøs når hun sier at de ble fratatt koffertene på flyplassen fordi hun kjørte på en gammel dame?? 😳 Eller så er det en clickbait. Men forbauser meg ikke når hun kjører som en tosk, for alt skal jo snappes, mennesker rundt er det ikke så nøye med.... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 24. april #1528 Del Skrevet 24. april sitry skrev (1 time siden): Eller så er det en clickbait. Men forbauser meg ikke når hun kjører som en tosk, for alt skal jo snappes, mennesker rundt er det ikke så nøye med.... RandiO skrev (1 time siden): Det er så mye clickbait hos de der to for tiden at det er umulig å vite noe som helst. Og ja, jeg har hevet blokkeringen- ble for nysgjerrig på galskapen … 😓😓 Det kan jo hende, men de tusla hvertfall rundt på flyplassen i Dubai uten disse harry koffertene. Hvis hun har kjørt på en gammel dame OG kjørt for fort så de ble konfiskert.... da veit jeg ikke helt hva jeg skal si. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. april #1529 Del Skrevet 24. april plomman skrev (1 minutt siden): Det kan jo hende, men de tusla hvertfall rundt på flyplassen i Dubai uten disse harry koffertene. Hvis hun har kjørt på en gammel dame OG kjørt for fort så de ble konfiskert.... da veit jeg ikke helt hva jeg skal si. Det sto på snappen til en av de at de hadde fått pose i bytte mot koffert eller noe sånn. Så kan jo tenkes at de faktisk ble fratatt koffertene. Det hadde vært gøy. Er jo noe barnslig over å kjøre rundt inne på taxfree med en koffert liksom 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. april #1530 Del Skrevet 24. april Men, ny reise, denne gang på 10 dager? Hvorfor trenger de så ofte ferie fra en jobb de ikke gjør?! Hvorfor reiser hun så mye i stedet for å lande et nytt hjem? Nå vet ikke Mads (nå vet han det sikkert…) hvor de skal, men på forslag fra folk, så er det bare sånn; «Nei, hva skal jeg i det landet å gjøre?? Hva er vits med å reise dit?» osv. Hva da om han tenker det samme om stedet S har valgt ut? Hvorfor skal et være mer interessant å reise til enn andre steder? Nei, synes bare alt er merkelig, jeg. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 24. april #1531 Del Skrevet 24. april (endret) Palmemor skrev (2 timer siden): Det sto på snappen til en av de at de hadde fått pose i bytte mot koffert eller noe sånn. Så kan jo tenkes at de faktisk ble fratatt koffertene. Det hadde vært gøy. Er jo noe barnslig over å kjøre rundt inne på taxfree med en koffert liksom Altså, hvis de har blitt fratatt koffertene pga idioti, så blir jeg oppriktig flau på deres vegne! Det var jo Harry i utgangspunktet, men her har de betalt 10000,-ish hver for disse koffertene, også bare ler de det i så fall bort?! Flaut 🙈 Endret 24. april av Tiara07 Autokorreksjon som ble rettet opp…. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 24. april #1532 Del Skrevet 24. april Tiara07 skrev (1 time siden): Altså, hvis de har blitt festet koffertene pga idiotisk, så blir jeg oppriktig flau på deres vegne! Det var jo Harry i utgangspunktet, men her har de betalt 10000,-ish hver for disse koffertene, også bare ler de det i så fall bort?! Flaut 🙈 Hu hadde den vel i 15 min før den ble tatt 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 24. april #1533 Del Skrevet 24. april Noen oppfører seg som unger og har for mye penger...🙄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 24. april #1534 Del Skrevet 24. april I en reportasje i Nettavisen i påsken så innrømte de(du verden)at de var mer enn venner ,men at de ikke definerte hverandre som kjærester enda.Her er jeg blitt for gammel kjenner jeg.Hvordan kan et par være sammen,i et forhold,men ikke kjærester?Det betyr ingenting for meg personlig,bare stusser. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 24. april #1535 Del Skrevet 24. april Sk57 skrev (12 minutter siden): I en reportasje i Nettavisen i påsken så innrømte de(du verden)at de var mer enn venner ,men at de ikke definerte hverandre som kjærester enda.Her er jeg blitt for gammel kjenner jeg.Hvordan kan et par være sammen,i et forhold,men ikke kjærester?Det betyr ingenting for meg personlig,bare stusser. I mitt hode så er de kjærester når de reiser bort sammen såpass mye. I perioden før man er kjærester prøver man å finne ut om dette er en person man kan være sammen med hele tiden uten å bli oppgitt over at den andre vil bruke tid med en 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 24. april #1536 Del Skrevet 24. april Ungene ble tidlig introdusert for han, de har alle 5 vært på tur, hun har vært på ferie med hele hans familie, de deler alt om hverandre, masse kliss og intime ting i monitor..men, er ikke kjærester?!🤣🤣🤣 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 24. april #1537 Del Skrevet 24. april plomman skrev (6 timer siden): Det er vondt å se på rett og slett. Ordentlig pute-tv. Ja!! Det er skikkelig kleint å se på 🙈🙈 jeg orker ikke se på dem mer, begynte å se litt når det var masse spekulasjoner om dem- pga nysgjerrighet 😅🤭🫣 men, det er kleint - og veldig kjedelig på begge sine snapper synes jeg…. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. april #1538 Del Skrevet 24. april Er hun kronisk tett i nesa, eller har hun sånn stemme? De er sykt kleine begge to. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. april #1539 Del Skrevet 24. april Tiara07 skrev (10 timer siden): Enig. Men jeg synes det er så trist 😕 Tja, en god foreldre kan fint være nok trygghet...Men det er klart at hun burde jo muligens prioritert litt annerledes ja🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 24. april #1540 Del Skrevet 24. april sitry skrev (11 timer siden): Eller så er det en clickbait. Men forbauser meg ikke når hun kjører som en tosk, for alt skal jo snappes, mennesker rundt er det ikke så nøye med.... Lenge siden jeg har reist internasjonalt, men har security telefonnr til reisende? Er det ikke kanskje mer vanlig å rope de opp eller ta kontakt ved boarding? Ser for meg hun faktisk kjørt inn i noen særlig når det var mye "jeg fikk overtenning, du kjenner vel meg". Og dermed ble koffertene konfiskert...ville vært mer troverdig at security undersøkt der og da? Vet ikke, men de er jo barnslig så tror mer på at hun kjørt inn i noen/lage litt kaos en plass og ble fratatt enn at de ringte henne mange ganger for å få de til å komme tilbake. Ser ikke for meg at de har tid til det når det er lettere å snakke til de i gaten når de har allerede passert security. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå