Tiara07 Skrevet 4 timer siden #1521 Del Skrevet 4 timer siden Nillani skrev (21 minutter siden): Ganske trist å være ei mor som ikke ha tid til sine egne barn da. Å så mye har ikke endra seg. Hun har samme jobben nå som da, og hun har flere ganger delt at de har ungene annenhver uke. Det var vel først da det ble offentlig med M at hun ble så veldig travel. Enig! Spesielt av en mamma å velge å være så fraværende etter at barna har fått omstilt livene sine med brudd. Plutselig har mor ikke tid til å være med dem + gått hastig seriøst inn i et nytt forhold til en som hun tilbringer mye mer tid med enn barna, og for å gjøre HANS ting… 😢 I stedet for å prøve å lage et hjem for barna, for det klarer hun ikke for livet er så kaotisk. Føler hun flykter med Mads og blander det med forelskelse…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 3 timer siden #1522 Del Skrevet 3 timer siden Nillani skrev (47 minutter siden): Ganske trist å være ei mor som ikke ha tid til sine egne barn da. Å så mye har ikke endra seg. Hun har samme jobben nå som da, og hun har flere ganger delt at de har ungene annenhver uke. Det var vel først da det ble offentlig med M at hun ble så veldig travel. Virker ikke som hun bryr seg iallfall. Hun lever livet akkurat som det passer henne akkurat nå. Så ser hun barna innimellom. Mulig hun ser dem mye …. Bare at hun ikke viser de frem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet 1 time siden #1523 Del Skrevet 1 time siden Tiara07 skrev (2 timer siden): Enig! Spesielt av en mamma å velge å være så fraværende etter at barna har fått omstilt livene sine med brudd. Plutselig har mor ikke tid til å være med dem + gått hastig seriøst inn i et nytt forhold til en som hun tilbringer mye mer tid med enn barna, og for å gjøre HANS ting… 😢 I stedet for å prøve å lage et hjem for barna, for det klarer hun ikke for livet er så kaotisk. Føler hun flykter med Mads og blander det med forelskelse…. Trenger jo tydeligvis hjelp av Mads til å lage ett hjem for de også, for han kom jo med flere forslag, om ikke jeg husker helt feil, for hvordan hun kunne løse utbygging osv.. Virker som hun har blitt hjelpesløs etter bruddet og alt henger over/faller på Mads og deres liv sammen og hennes liv med barna.. Nytter ikke å flykte fra virkeligheten og skyve alt fra seg, det løser ingenting, spesielt ikke med barn i bildet.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 1 time siden #1524 Del Skrevet 1 time siden (endret) Aldri sett det programmet de lager,men sett klipp her og der av dem... En ting er sikkert,han der Mads er iallefall ikke noe drømmemann. En forvokst gutt der hobbyer er biler og " guttestreker". Dama er voksen med 3 barn? Hun er garantert blindt forelsket i ungkaren Mads, og etter årevis i et sikkert stabilt ,men forhold preget av kids og hverdag er det nok den blinde forelskelsen som flykter i vei til spenning , flørt og ungkarslivet 😆🙈 Ser ikke for meg han der som en rolig bonuspappa som er klar for et familieliv....Mitt inntrykk. Glemte en ting,hun virker veldig fjollete og litt sånn naiv, tror virkelig hun er skikkelig fjortiss forelsket, hun virker mer forelsket enn han gjør i henne. Endret 1 time siden av M.H85 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 1 time siden #1525 Del Skrevet 1 time siden Kjøpt seg koffert hun også nå, så kan de kjøre rundt på flyplassen sammen....🤦🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1 time siden #1526 Del Skrevet 1 time siden Melvina123 skrev (Akkurat nå): Kjøpt seg koffert hun også nå, så kan de kjøre rundt på flyplassen sammen....🤦🏼♀️ 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1 time siden #1527 Del Skrevet 1 time siden Halloalle skrev (12 minutter siden): Trenger jo tydeligvis hjelp av Mads til å lage ett hjem for de også, for han kom jo med flere forslag, om ikke jeg husker helt feil, for hvordan hun kunne løse utbygging osv.. Virker som hun har blitt hjelpesløs etter bruddet og alt henger over/faller på Mads og deres liv sammen og hennes liv med barna.. Nytter ikke å flykte fra virkeligheten og skyve alt fra seg, det løser ingenting, spesielt ikke med barn i bildet.. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 1 time siden #1528 Del Skrevet 1 time siden Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette men: dere som mener det er synd på barna fordi hun er så mye borte, mener dere at barna ikke har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 1 time siden #1529 Del Skrevet 1 time siden slipperyslope skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette men: dere som mener det er synd på barna fordi hun er så mye borte, mener dere at barna ikke har det bra? Jeg mener at barna sikkert foretrekker å være mye hos far, siden moren deres hver dag trøkker den nye forelskelsen såpass mye oppi trynet på alle rundt. Det blir drøyt mye vel, spesielt for barna. Det kan jo hende det er roligere tilstander hos far, hvem vet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1 time siden #1530 Del Skrevet 1 time siden slipperyslope skrev (8 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette men: dere som mener det er synd på barna fordi hun er så mye borte, mener dere at barna ikke har det bra? Nei, ikke nødvendigvis, men når barna nettopp har gått gjennom en livsomveltning og mamma i tillegg har endret seg og fått ny kjæreste som hun er så forelsket i at hun nesten går inn i ham, kan det for veldig mange barn gi en følelse av utrygghet og på sikt gi angst og ulykkelige barn. Bare å tenke på savnet etter mamma Mange foreldre (sier ikke at Stine gjør det), skjuler dette bak at så lenge jeg er lykkelig, blir barna lykkelige også 😕 At en mamma til 3 barn i den alderen de er, da de forstår mye, men overhodet ikke alt, velger å prioritere å være med ny kjæreste mesteparten av tiden i stedet for å lande ett nytt og trygt hjem for barna, er for meg 100 prosent uforståelig! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1 time siden #1531 Del Skrevet 1 time siden Sophie1988 skrev (6 minutter siden): Jeg mener at barna sikkert foretrekker å være mye hos far, siden moren deres hver dag trøkker den nye forelskelsen såpass mye oppi trynet på alle rundt. Det blir drøyt mye vel, spesielt for barna. Det kan jo hende det er roligere tilstander hos far, hvem vet? Får håpe det, at han har det stabilt og trygt nå når Stine er på vei til tydeligvis «å finne seg selv….» 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 35 minutter siden #1532 Del Skrevet 35 minutter siden Tiara07 skrev (29 minutter siden): Nei, ikke nødvendigvis, men når barna nettopp har gått gjennom en livsomveltning og mamma i tillegg har endret seg og fått ny kjæreste som hun er så forelsket i at hun nesten går inn i ham, kan det for veldig mange barn gi en følelse av utrygghet og på sikt gi angst og ulykkelige barn. Bare å tenke på savnet etter mamma Mange foreldre (sier ikke at Stine gjør det), skjuler dette bak at så lenge jeg er lykkelig, blir barna lykkelige også 😕 At en mamma til 3 barn i den alderen de er, da de forstår mye, men overhodet ikke alt, velger å prioritere å være med ny kjæreste mesteparten av tiden i stedet for å lande ett nytt og trygt hjem for barna, er for meg 100 prosent uforståelig! Hva med hun selv da? Kan det være at hu selv ikke har bra og dermed tilbringer mindre tid med barna.. hun har jo gått igjennom en livsomveltning hun også? Hun har jo selv sagt at det ikke går så bra for tiden, kanskje enklere å være med en som har gått igjennom det samme isteden for å holde opp en fasade for barna. Det som blir lagt ut er jo bare glansbilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet 29 minutter siden #1533 Del Skrevet 29 minutter siden slipperyslope skrev (44 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette men: dere som mener det er synd på barna fordi hun er så mye borte, mener dere at barna ikke har det bra? Ikke nødvendig vis direkte at det er synd i barna og at de ikke har det bra, men å tydelig velge vekk den dyrebare tiden, som hun selv uttrykker og sier, med barna virker lite modent.. Hun sier selv hun er i en fase og ting i livet ikke er på stell, teoretisk sett er hun og M fortsatt i en «datingfase» så vidt jeg har fått med meg. Hvis de ikke har planer å bo med hverandre eller at M skal inn i bildet som en «bonus eller stepappa», så synes jeg det er vel merkelig å ikke date og prøve seg fram i livet som par, i sånn livet kommer til å bli. De er lite sammen hjemme hos hverandre i ett «hverdagsliv», masse turer kun de to eller i jobbsammenheng, dermed vet de ikke hvordan ett eventuelt forhold kommer til å fungere i hverdagen? Stiller bare spørsmålstegn ved den rosa skyen de virker til å sveve på, spesielt henne, i forhold til at det tydeligvis er så mye på hjemmebane som ikke er på plass, som hus, ny hverdag osv.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå