Lawyer Skrevet lørdag kl 16:09 #1481 Del Skrevet lørdag kl 16:09 Palmemor skrev (3 minutter siden): Bare jeg som reagerte på at M kanskje så litt beklemt ut på siste snap nå? Han har sagt flere ganger at han trenger egentid også. Han skjønner ikke at hun orker å reise på ferie til Spania med en haug med andre folk f.eks. Så å være på en hytte med andre folk i flere dager er nok mer enn nok. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 16:46 #1482 Del Skrevet lørdag kl 16:46 Lawyer skrev (35 minutter siden): Han har sagt flere ganger at han trenger egentid også. Han skjønner ikke at hun orker å reise på ferie til Spania med en haug med andre folk f.eks. Så å være på en hytte med andre folk i flere dager er nok mer enn nok. Det så ut som han syns det var i overkant intenst å ha hu oppi seg på den måten ja. Det kan jeg jo forstå 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet lørdag kl 17:46 #1483 Del Skrevet lørdag kl 17:46 Palmemor skrev (56 minutter siden): Det så ut som han syns det var i overkant intenst å ha hu oppi seg at den måten ja. Det kan jeg jo forstå Jeg begriper ikke at hun velger å dele all den klenginga jeg. En ting er at de er i et forhold, det er greit. Men av hensyn til barn og øvrige familie kunne hun fint latt være å dele dette til gud og hvermann. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 18:11 #1484 Del Skrevet lørdag kl 18:11 Lawyer skrev (2 timer siden): Han har sagt flere ganger at han trenger egentid også. Han skjønner ikke at hun orker å reise på ferie til Spania med en haug med andre folk f.eks. Så å være på en hytte med andre folk i flere dager er nok mer enn nok. Virker som en ganske intens gjeng også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet lørdag kl 18:14 #1485 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Så puteflaut og dulle med håret hans foran alle sånn. Han er en voksen mann, ikke en jentunge på 3. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet lørdag kl 18:16 #1486 Del Skrevet lørdag kl 18:16 Poly skrev (Akkurat nå): Så puteflaut og dulle med håret hans foran alle sånn. Han er en voksen mann, ikke en jentunge på 3. Hun føler tydeligvis på behovet for å bevise noe for gud og enhver mann. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullebudeia Skrevet lørdag kl 18:18 #1487 Del Skrevet lørdag kl 18:18 Poly skrev (3 minutter siden): Så puteflaut og dulle med håret hans foran alle sånn. Han er en voksen mann, ikke en jentunge på 3. så forbanna enig 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 18:18 #1488 Del Skrevet lørdag kl 18:18 Nillani skrev (31 minutter siden): Jeg begriper ikke at hun velger å dele all den klenginga jeg. En ting er at de er i et forhold, det er greit. Men av hensyn til barn og øvrige familie kunne hun fint latt være å dele dette til gud og hvermann. Jeg tenker generelt av hensyn til alle. Det må gå an å ikke være all over hverandre konstant eller…? 😩 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet lørdag kl 19:17 #1489 Del Skrevet lørdag kl 19:17 Jeg tror han blir fort lei. Han slår meg ikke som en fyr som orker alt for mye fysisk kontakt 24/7. 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet lørdag kl 19:23 #1490 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Lykkelinn skrev (2 minutter siden): Jeg tror han blir fort lei. Han slår meg ikke som en fyr som orker alt for mye fysisk kontakt 24/7. Ja, tror han trenger litt space og ikke takler ha folk rundt seg hele tiden. Det har han uttrykt flere ganger i mange settinger. Det er nok noen av vennene han takler bedre som Andreas og Jack, men ser slik som Marius kan jeg føle han blir fort litt irritert på 😅 Skjønner han godt, jeg er slik selv. Veldig sosial av meg, men må ha litt tid til å hente meg inn igjen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl 19:31 #1491 Del Skrevet lørdag kl 19:31 Palmemor skrev (3 timer siden): Bare jeg som reagerte på at M kanskje så litt beklemt ut på siste snap nå? Jeg tenkte akkurat det samme. Synes forholdet virker litt intenst og krampaktig nå. SS utrykte jo for bare kort tid siden at hun ikke har det så bra. Tror dette har gått altfor fort og at hun ikke har fått bearbeidet alle forandringene. Håper hun har gode mennesker rundt seg som ser dette og er der for henne når hun trenger det, kommer nok flere reaksjoner etterhvert. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet lørdag kl 20:15 #1492 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Fikk litt vondt av Stine her om kvelden da hun postet om oppussing og at hun ikke kom i gang helt. Tror dere hun tok vann over hodet med oppussingen? Tenker spesielt på kjelleren, kanskje den ikke trengte rives helt. Bra hun ikke har revet badet som er der, det ser jo ganske bra ut, skulle tro det var mulig få inn en do så lenge det er vann 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet lørdag kl 20:16 #1493 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Jobbermedbarn skrev (44 minutter siden): Jeg tenkte akkurat det samme. Synes forholdet virker litt intenst og krampaktig nå. SS utrykte jo for bare kort tid siden at hun ikke har det så bra. Tror dette har gått altfor fort og at hun ikke har fått bearbeidet alle forandringene. Håper hun har gode mennesker rundt seg som ser dette og er der for henne når hun trenger det, kommer nok flere reaksjoner etterhvert. Absolutt dette! Og i tillegg delt så mye av det offentlig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet lørdag kl 20:27 #1494 Del Skrevet lørdag kl 20:27 Mamma-3 skrev (7 minutter siden): Fikk litt vondt av Stine her om kvelden da hun postet om oppussing og at hun ikke kom i gang helt. Tror dere hun tok vann over hodet med oppussingen? Tenker spesielt på kjelleren, kanskje den ikke trengte rives helt. Bra hun ikke har revet badet som er der, det ser jo ganske bra ut, skulle tro det var mulig få inn en do så lenge det er vann 😊 Tror ikke hun har tatt seg vann over hodet, tror heller hun bør roe ned å få bearbeidet ting. Når ting roer seg og kanskje faller litt på plass så kommer også fokuset og energien tilbake. Da blir det enklere å ta tak å få startet på. Nå virker det som om det er mye viktigere å henge med Mads, venner og levet livet enn hus og barn. Alt virker så hektisk og krampaktig. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet lørdag kl 20:33 #1495 Del Skrevet lørdag kl 20:33 Horselady skrev (2 minutter siden): Tror ikke hun har tatt seg vann over hodet, tror heller hun bør roe ned å få bearbeidet ting. Når ting roer seg og kanskje faller litt på plass så kommer også fokuset og energien tilbake. Da blir det enklere å ta tak å få startet på. Nå virker det som om det er mye viktigere å henge med Mads, venner og levet livet enn hus og barn. Alt virker så hektisk og krampaktig. Ja, det er kanskje sant som du sier. Vet det er lett å miste seg selv litt ved en skilsmisse, og noen av mine venner som har vært gjennom det samme sier at ukene uten barn er så vonde at de flykter litt bort. Skjønner jo på mange måter at de vil gjøre ting sammen og at det gir mye, samtidig så er det sikkert godt å få landet og roa ned. Hørte Mads sa at de hadde fått flere tilbakemeldinger på dette, og at de kom til å hjelpe hverandre mer med oppussing. Sikkert lurt, de har jo forskjellig kompetense og er jo et dreamteam på oppussing med veldig ulike hoder. Det jeg har sett med mine skilte venner, er at det ofte er lurt å være litt mere med familie, ikke bare barna, men foreldre/svigerforeldre/søsken, det gir nok en annen form for trygghet også. Håper det ordner seg for henne 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet lørdag kl 21:49 #1496 Del Skrevet lørdag kl 21:49 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet lørdag kl 22:14 #1497 Del Skrevet lørdag kl 22:14 Lawyer skrev (6 timer siden): Han har sagt flere ganger at han trenger egentid også. Han skjønner ikke at hun orker å reise på ferie til Spania med en haug med andre folk f.eks. Så å være på en hytte med andre folk i flere dager er nok mer enn nok. Ja han går jo først til sengs hver kveld halv ellve, så må nok være utrolig kjedelig. Han sov jo 13 timer for første gang på gud vet hvor lenge. Kjeder seg sikkert når det ikke er tjo og hei og guttastemning, men bare tre voksne i voksenselskao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet lørdag kl 22:16 #1498 Del Skrevet lørdag kl 22:16 Nillani skrev (4 timer siden): Jeg begriper ikke at hun velger å dele all den klenginga jeg. En ting er at de er i et forhold, det er greit. Men av hensyn til barn og øvrige familie kunne hun fint latt være å dele dette til gud og hvermann. Hun er dødsforelska 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet lørdag kl 22:18 #1499 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Sophie1988 skrev (4 timer siden): Hun føler tydeligvis på behovet for å bevise noe for gud og enhver mann. Jepp! DET ee d ingen tvil om 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet søndag kl 07:27 #1500 Del Skrevet søndag kl 07:27 Når de har "gått så hardt ut", og føler fallhøyden er så høy, så kommer de til å "holde ut" sammen mye lenger enn de egentlig kanskje hadde gjort- for å ikke tape ansikt. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå