Eyr Skrevet mandag kl 09:23 #1441 Del Skrevet mandag kl 09:23 Tiara07 skrev (30 minutter siden): Vi er forskjellige og noen tar ting annerledes enn andre. At Mads ikke bryr seg, kan betyr at han er annerledes enn H og tar sånne ting lettere enn henne, eller at han prøver å bagatellisere det for å forsvare at han ikke gav henne en liten advarsel. Nå var jo H den som ble sviktet, og det var kanskje mer følelser inni bildet når hun plutselig ble oppringt av journalister osv. Mads var den som gikk, og har derfor kanskje ikke så mange tanker mot H. Jeg selv tror jeg hadde reagert på samme måte som H hvis jeg uten videre plutselig ble nedringt av journalister osv uten forvarsel. Vi er forskjellige. Var ikke han som fikk bomba i fanget heller. Tenk å gifte seg og så bare nei det her funker ikke lenger. Ga an opp på impuls eller hadde han tenkt op det lenge? Normale folk prøver å jobbe med forholdet og prate om ting før de tar steget å avslutter. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet mandag kl 10:39 #1442 Del Skrevet mandag kl 10:39 Eyr skrev (1 time siden): Var ikke han som fikk bomba i fanget heller. Tenk å gifte seg og så bare nei det her funker ikke lenger. Ga an opp på impuls eller hadde han tenkt op det lenge? Normale folk prøver å jobbe med forholdet og prate om ting før de tar steget å avslutter. Ja, det er jeg helt enig i! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet mandag kl 10:53 #1443 Del Skrevet mandag kl 10:53 Tiara07 skrev (13 minutter siden): Ja, det er jeg helt enig i! Helt enig🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet mandag kl 12:45 #1444 Del Skrevet mandag kl 12:45 (endret) Jobbermedbarn skrev (5 timer siden): Hun sa vel ikke noe om at det gikk for fort? Hun sa at hun gjerne skulle visst når de bekreftet det siden hun ble kontaktet av journalister siden de er offentlige personer? Hun har vel visst om det forholdet siden det startet og det sa hun vel også. Sånn utenfra tenker jeg også det har mye å si om det er barn med i situasjonen eller ikke. https://www.seher.no/kjendis/sa-den-ikke-komme/82780759 Endret mandag kl 12:46 av SeBraHaHa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet mandag kl 12:48 #1445 Del Skrevet mandag kl 12:48 Hun sier fortsatt ikke at det gikk for fort:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet mandag kl 21:59 #1446 Del Skrevet mandag kl 21:59 Bare meg, eller ett stort red flag at han ikke vil ha en «bonuspapparolle» eller type stefar, kun «kjæresten til mamma»? Hva er signalene det sender til jentene og hva de tenker… Virker veldig simpelt at han kun skal ha ett forhold til moren og ikke «hele pakka»🫣 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 14 timer siden #1447 Del Skrevet 14 timer siden Halloalle skrev (12 timer siden): Bare meg, eller ett stort red flag at han ikke vil ha en «bonuspapparolle» eller type stefar, kun «kjæresten til mamma»? Hva er signalene det sender til jentene og hva de tenker… Virker veldig simpelt at han kun skal ha ett forhold til moren og ikke «hele pakka»🫣 Enig!! hadde aaaaldri satser på en mann med disse holdningene som utgangspunkt😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 14 timer siden #1448 Del Skrevet 14 timer siden (endret) ⬇️⬇️⬇️ Endret 14 timer siden av SeBraHaHa Sitering ble ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 14 timer siden #1449 Del Skrevet 14 timer siden Halloalle skrev (12 timer siden): Bare meg, eller ett stort red flag at han ikke vil ha en «bonuspapparolle» eller type stefar, kun «kjæresten til mamma»? Hva er signalene det sender til jentene og hva de tenker… Virker veldig simpelt at han kun skal ha ett forhold til moren og ikke «hele pakka»🫣 Nei, det er overhode ikke rart..herlighet. De har vært sammen et kvarter.. Må folk roe ned! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 14 timer siden #1450 Del Skrevet 14 timer siden Her må jeg si meg enig med Stine og Mads. Dersom barna hadde vært mindre og de bodde ilag - da er jeg enig i at Mads ville blitt stefar. Men når barna er såpass store som de er nå, og at de ikke skal bo sammen med det første, tenker jeg også at han blir "mammas kjæreste". Jeg har en stefar, som har vært i mitt liv siden jeg var fire, mens min pappa har en kjæreste som jeg ikke anses som stefar - nettopp fordi hun kom såpass sent inn i livet og at jeg ikke har bodd sammen med henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 13 timer siden #1451 Del Skrevet 13 timer siden Gipetto skrev (46 minutter siden): Her må jeg si meg enig med Stine og Mads. Dersom barna hadde vært mindre og de bodde ilag - da er jeg enig i at Mads ville blitt stefar. Men når barna er såpass store som de er nå, og at de ikke skal bo sammen med det første, tenker jeg også at han blir "mammas kjæreste". Jeg har en stefar, som har vært i mitt liv siden jeg var fire, mens min pappa har en kjæreste som jeg ikke anses som stefar - nettopp fordi hun kom såpass sent inn i livet og at jeg ikke har bodd sammen med henne. Men er dette noe de snakker om på kanalene sine? Om barna og hva de skal «kalle» han??…. Skal alt deles nå da? Altså jeg skjønner dem… de får jo bare mer penger så for dem er dette en gullgruve… men er dette så intr for noen andre? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 13 timer siden #1452 Del Skrevet 13 timer siden Livetskjer skrev (2 minutter siden): Men er dette noe de snakker om på kanalene sine? Om barna og hva de skal «kalle» han??…. Skal alt deles nå da? Altså jeg skjønner dem… de får jo bare mer penger så for dem er dette en gullgruve… men er dette så intr for noen andre? Nja, det snakkes vell om fordi Mads får spørsmål rundt dette. Hvor følgere påstår han automatisk blir stefar nå siden Stine har barn, men så svart-hvitt er det jo ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 13 timer siden #1453 Del Skrevet 13 timer siden Gipetto skrev (4 minutter siden): Nja, det snakkes vell om fordi Mads får spørsmål rundt dette. Hvor følgere påstår han automatisk blir stefar nå siden Stine har barn, men så svart-hvitt er det jo ikke. Ååååå ja de finner vel ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 13 timer siden #1454 Del Skrevet 13 timer siden SeBraHaHa skrev (1 time siden): Nei, det er overhode ikke rart..herlighet. De har vært sammen et kvarter.. Må folk roe ned! Her er jeg enig med deg! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 5 timer siden #1455 Del Skrevet 5 timer siden Livetskjer skrev (8 timer siden): Men er dette noe de snakker om på kanalene sine? Om barna og hva de skal «kalle» han??…. Skal alt deles nå da? Altså jeg skjønner dem… de får jo bare mer penger så for dem er dette en gullgruve… men er dette så intr for noen andre? De skal vel kalle han Mads.... Det er navnet hans🙈😂 -Men alt for klikk!! Mine barn kaller sin bonusfar ved navn. De har en mamma og pappa. Vi voksne omtaler oss som bonusmor og bonusfar, når vi snakker om ungene. Enkelt og greit☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 4 timer siden #1456 Del Skrevet 4 timer siden Melvina123 skrev (58 minutter siden): De skal vel kalle han Mads.... Det er navnet hans🙈😂 -Men alt for klikk!! Mine barn kaller sin bonusfar ved navn. De har en mamma og pappa. Vi voksne omtaler oss som bonusmor og bonusfar, når vi snakker om ungene. Enkelt og greit☺️ Enig, her er det vel mest naturlig å kalle han Mads 😊 Vet de sa da de delte den aprilspøken med barn at de fikk syke mengder spørsmål rundt barn/egne barn osv, og det bekrefter de begge på snap de siste dagene at mange har mye spørsmål og formeninger om dette. De har delt flere av spørsmålene som har kommet inn i spørsmålsrunder og skjønner det er vanskelig å ikke dele noe, men som Stine sa så blir det et ekstremt stort engasjement når det deles igjen også. Så nå har de sagt litt, så da hadde ikke jeg personlig ville sagt så mye mer. Ikke greit, folk blir sinte om de deler at han omgås barna, og folk blir irriterte om han ikke er med barna. Og blander seg også oppi hva han skal kalles 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 4 timer siden #1457 Del Skrevet 4 timer siden Eyr skrev (På 14.4.2025 den 11.22): Hvorfor skulle hun det når han ikke gjorde det? Sier vell seg selv. Teit. Om hun oppriktig mener at det er det riktige å gjøre, så bør hun vel ha nok integritet til å gjøre det selv om ikke han gjorde det, istedenfor å synke til hans nivå? (jeg synes ingen hadde trengt å gjøre det altså, de var jo begge i nye forhold som den andre visste om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 3 timer siden #1458 Del Skrevet 3 timer siden MariaIsabel skrev (34 minutter siden): Om hun oppriktig mener at det er det riktige å gjøre, så bør hun vel ha nok integritet til å gjøre det selv om ikke han gjorde det, istedenfor å synke til hans nivå? (jeg synes ingen hadde trengt å gjøre det altså, de var jo begge i nye forhold som den andre visste om) Er det bare jeg som synes at disse situasjonene ikke kan sammenlignes en gang? Han kunngjorde et forhold med ei som han nettopp hadde lansert et tv-program med, som også er kjent - og for ikke å glemme at det hadde florert rykter om de i lang tid, hvor de blånektet for alt. Sånt blir det mediestyr av, det skjønner alle. Helene annonserer hverken forhold eller hvem han er, kun informerer om at hun skal på tur med en hun dater slik at ikke følgerne skal stille spørsmål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikio Skrevet 3 timer siden #1459 Del Skrevet 3 timer siden Halloalle skrev (På 14.4.2025 den 23.59): Bare meg, eller ett stort red flag at han ikke vil ha en «bonuspapparolle» eller type stefar, kun «kjæresten til mamma»? Hva er signalene det sender til jentene og hva de tenker… Virker veldig simpelt at han kun skal ha ett forhold til moren og ikke «hele pakka»🫣 Er det virkelig merkelig? Hvis han er kjæreste med moren dems, de bor ikke sammen. Barna har jo en far fra før. Jeg synes ikke dette er rart - synes det er respektfullt ovenfor den faktiske pappaen til barna. Han trenger ikke være en stefar eller bonuspappa - han er kjæreste med moren dems. Holder ikke det? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå