Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (18 minutter siden):

Selvsagt! Men da var det kanskje dumt å reagere så kraftig på at eksen hadde funnet noen, da 

Tror eksen hans sliter litt ....mulig bitter?

" jeg skal på tur med en mann🥰" ,meeen vil ikke snakke så mye om det enda altså... og post it. 🙈

Altså hvorfor i det hele tatt poste da før du har offisielt fått deg kjæreste. ? Overgå hverandre eller...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (44 minutter siden):

Tror eksen hans sliter litt ....mulig bitter?

" jeg skal på tur med en mann🥰" ,meeen vil ikke snakke så mye om det enda altså... og post it. 🙈

Altså hvorfor i det hele tatt poste da før du har offisielt fått deg kjæreste. ? Overgå hverandre eller...

Slik jeg har forstått det snakker hun om om denne fyren fordi hun skal på tur med han, og da er det bedre at hun sier det som er er istedenfor at andre skal begynne å spekulere. Hadde hun ikke hadde sagt noe om det hadde hun sikkert fått kritikk for det også - for å skape spekulasjoner og få folk til å lure 🤷‍♀️

Har også forstått det slik at hennes reaksjoner på at Mads og Stine gikk ut offentlig med forholdet handlet om at hun kunne tenkt seg en «heads up», ettersom hun ble oppringt av media uten av hun var forberedt på det. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leonie skrev (1 minutt siden):

Slik jeg har forstått det snakker hun om om denne fyren fordi hun skal på tur med han, og da er det bedre at hun sier det som er er istedenfor at andre skal begynne å spekulere. Hadde hun ikke hadde sagt noe om det hadde hun sikkert fått kritikk for det også - for å skape spekulasjoner og få folk til å lure 🤷‍♀️

Har også forstått det slik at hennes reaksjoner på at Mads og Stine gikk ut offentlig med forholdet handlet om at hun kunne tenkt seg en «heads up», ettersom hun ble oppringt av media uten av hun var forberedt på det. 

Ja for hun visst de var sammen - men hun trodde ikke de skulle gå ut med det når de gjorde det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sånn at H har datet en random fyr fra Oslo noen måneder allerede, så kan vi vel trygt si at bruddet med M ikke akkurat stakk så veldig dypt. Men sånn er jo influencer-verdenen, alle håper fra det ene til det andre, raskere enn vanlig folk bytter sengetøy.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Hvis det er sånn at H har datet en random fyr fra Oslo noen måneder allerede, så kan vi vel trygt si at bruddet med M ikke akkurat stakk så veldig dypt. Men sånn er jo influencer-verdenen, alle håper fra det ene til det andre, raskere enn vanlig folk bytter sengetøy.

Åååååååå??? Mener du hun er ei «tøyte»?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (5 minutter siden):

Åååååååå??? Mener du hun er ei «tøyte»?

Nei, jeg mener akkurat det jeg skrev, at bruddet ikke stakk så veldig dypt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (1 time siden):

Selvsagt! Men da var det kanskje dumt å reagere så kraftig på at eksen hadde funnet noen, da 

Ja, også datet hun jo han her da også, da hun reagerte så hardt. Har tenkt litt på hva han føler oppi det hele. Men mulig de har hatt en avtale om å melke det i media da, det generer vel klikk og penger for Helene også vil jeg tro. 
Personlig tror jeg at jeg hadde følt meg litt i bakleksa om jeg hadde datet en som gikk så hardt ut med at hun var så såra og ikke såg den komme med S & M.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (25 minutter siden):

Ja, også datet hun jo han her da også, da hun reagerte så hardt. Har tenkt litt på hva han føler oppi det hele. Men mulig de har hatt en avtale om å melke det i media da, det generer vel klikk og penger for Helene også vil jeg tro. 
Personlig tror jeg at jeg hadde følt meg litt i bakleksa om jeg hadde datet en som gikk så hardt ut med at hun var så såra og ikke såg den komme med S & M.

Hvis de hadde hatt en slik avtale kunne jo Helene melka det ganske mye mer med tanke på den påståtte utroskapen til Mads. ( hele grenland vet det men må vel skrive påstått her,?) Selv om hun dater betyr jo ikke det at hun ikke tok det hardt - hun så for seg livet med han men prøver sikkert å gå videre. Dessuten var det vel mer det at hun trudde de respekterte hverandre såpass at han kunne gitt en headsup ifht at hun kom til å bli rent ned av spørsmål som jeg fikk ut av det.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt når Helene sier at hu trodde ikke fantes så snille og gode menn. Sier litt om hva hu er vant til tenker jeg. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble ikke akkurat Helene noe bedre. Stine og Mads gikk offentlig i Januar (?) da var hun såret fordi det gikk fort for seg. Er det da bedre å komme med ny mann i april?

Spent på om hun har gikk Mads en heads-up om dette. Hun sa vel selv noe lignende som: «De er jo begge offentlig personen, som vet at media tar kontakt»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (21 minutter siden):

Nå ble ikke akkurat Helene noe bedre. Stine og Mads gikk offentlig i Januar (?) da var hun såret fordi det gikk fort for seg. Er det da bedre å komme med ny mann i april?

Spent på om hun har gikk Mads en heads-up om dette. Hun sa vel selv noe lignende som: «De er jo begge offentlig personen, som vet at media tar kontakt»

Han sier på sin snap at han har visst om det lenge 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Hun sa vel ikke noe om at det gikk for fort? Hun sa at hun gjerne skulle visst når de bekreftet det siden hun ble kontaktet av journalister siden de er offentlige personer? Hun har vel visst om det forholdet siden det startet og det sa hun vel også. 
Sånn utenfra tenker jeg også det har mye å si om det er barn med i situasjonen eller ikke. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym90059005 skrev (11 timer siden):

Nei, jeg mener akkurat det jeg skrev, at bruddet ikke stakk så veldig dypt. 

Å date andre, kan være en måte å gå videre på, og sier ingenting om hvor dypt følelsene sitter. Hørt om rebound? 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (11 timer siden):

De fleste forstår at det ikke er bare-bare å få livet sitt invadert av journalister uten å være forberedt! Uansett sak! Det er jo det det handler om, ikke at H ikke visste at de var sammen.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (10 timer siden):

Litt spesielt når Helene sier at hu trodde ikke fantes så snille og gode menn. Sier litt om hva hu er vant til tenker jeg. 

Interessant at dette er konklusjonen når hun sier det, men når Stine og Mads sier tilsvarende, så er det et stygt stikk til eksene osv. 🫠

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som skilt mamma til to barn, som har funnet kjærligheten på ny kan jeg iallefall si med engang: Jeg hadde ALDRI involvert en mann- eller satset på en mann som sier at han aldri kommer til å bli noen ste-pappa, men kun «kjæresten til hun med barn». I tillegg sier han at de ikke skal flytte sammen. Det hadde jeg aldri satset på….! 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (1 time siden):

De fleste forstår at det ikke er bare-bare å få livet sitt invadert av journalister uten å være forberedt! Uansett sak! Det er jo det det handler om, ikke at H ikke visste at de var sammen.... 

Nå forstod jeg på Mads at hun ikke ga ham noen beskjed nå heller da (og han så ikke noe problem med det), så da burde hun jo ikke ha klaget over å ikke få beskjed selv, og da Stine og Mads gikk ut med det, visste de allerede at Helene datet en annen, og da burde det ikke vært noe stort problem å få noen telefoner fra journalister om eksen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (18 minutter siden):

Nå forstod jeg på Mads at hun ikke ga ham noen beskjed nå heller da (og han så ikke noe problem med det), så da burde hun jo ikke ha klaget over å ikke få beskjed selv, og da Stine og Mads gikk ut med det, visste de allerede at Helene datet en annen, og da burde det ikke vært noe stort problem å få noen telefoner fra journalister om eksen.

Vi er forskjellige og noen tar ting annerledes enn andre. At Mads ikke bryr seg, kan betyr at han er annerledes enn H og tar sånne ting lettere enn henne, eller at han prøver å bagatellisere det for å forsvare at han ikke gav henne en liten advarsel.  Nå var jo H den som ble sviktet, og det var kanskje mer følelser inni bildet når hun plutselig ble oppringt av journalister osv. Mads var den som gikk, og har derfor kanskje ikke så mange tanker mot H. Jeg selv tror jeg hadde reagert på samme måte som H hvis jeg uten videre plutselig ble nedringt av journalister osv uten forvarsel. Vi er forskjellige. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (51 minutter siden):

Hvorfor skulle hun det når han ikke gjorde det? Sier vell seg selv. Teit. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...