PistolStar Skrevet 12. april #1401 Del Skrevet 12. april Begynte å følge Stine da hun kjøpte huset, synes det er interessant med hus og oppussing, og det huset var så sjarmerende. Så har det virkelig tatt en turn siden da. Overforbruk og veldig lite oppussing. Da jeg fant ut at hun i tillegg skal fullstendig modernisere og rasere det stakkars, søte huset, OG hagen, så forsvant interessen. Ikke noe for meg. Får også avsmak av alt framsnakket av Tesla. Vet at influensere ikke er kjent for å bry seg om annet enn seg selv, men det blir for tonedøvt i disse tider. Gratis reklame for Tesla, liksom. Æsj. Porsche-stuntet (his & hers!?!) var egentlig spikeren i kista. Blir for dumt alt sammen. Avfulgt. 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 12. april #1402 Del Skrevet 12. april PistolStar skrev (På 12.4.2025 den 16.32): Begynte å følge Stine da hun kjøpte huset, synes det er interessant med hus og oppussing, og det huset var så sjarmerende. Så har det virkelig tatt en turn siden da. Overforbruk og veldig lite oppussing. Da jeg fant ut at hun i tillegg skal fullstendig modernisere og rasere det stakkars, søte huset, OG hagen, så forsvant interessen. Ikke noe for meg. Får også avsmak av alt framsnakket av Tesla. Vet at influensere ikke er kjent for å bry seg om annet enn seg selv, men det blir for tonedøvt i disse tider. Gratis reklame for Tesla, liksom. Æsj. Porsche-stuntet (his & hers!?!) var egentlig spikeren i kista. Blir for dumt alt sammen. Avfulgt. Ekspander Tesla og turer til USA i dagens politiske klima sier jo ALT om hvilke verdier man har og ikke har. Ikke noe jeg ønsker å følge lenger nei. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 12. april #1403 Del Skrevet 12. april Sluttet å følge begge. De bruker penger som fulle sjømenn. Noe sier meg at de bruker mer enn de har. Stine virker søt hun, for all del, men jeg får en klar følelse av at det er M som bestemmer og hun virker utrolig tøffel. Hele paret har gått fra å være sjarmerende til kvalmende flashy og pinlige. 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet lørdag kl 20:10 #1404 Del Skrevet lørdag kl 20:10 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet søndag kl 08:15 #1405 Del Skrevet søndag kl 08:15 Vegglampe skrev (På 12.4.2025 den 8.05): Men eier Stine den nye bilen? Har inntrykk av at bilene til Mads er spons/samarbeid. Hvertfall Forden ble merket med reklame i forbindelse med at han hentet den. Den tidligere grønn folierte bilen har vært merket med spons.. Men jeg er usikker på om det er ombyggingen, folieringen eller bilen(e) i seg selv som er spons. Ekspander Og før der igjen så er det faktisk Helene som har eid / betalt bilene «hans» 🤣 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet søndag kl 08:22 #1406 Del Skrevet søndag kl 08:22 (endret) HMK skrev (På 10.4.2025 den 6.14): Det jeg ikke forstår er hvordan hun har økonomi til det livet hun plutselig lever. Greit nok at hun tjener på snap, men det fremstår som en svært usikker inntektskilde (i mine øyne), og hun har jo barn og dermed mye mer å ta ansvar for enn Mads. Hun rir på en medvindsbølge akkurat nå, men kan absolutt ikke vite at den vil fortsette. Dette er en diger luksusfelle. Så sykt kjipt for henne om dette korthuset kollapser. Ekspander Dette korthuset kan jo fort kollapse ja! Plutselig kommer det en reprise av det som skjedde med Helene, at han gjør det slutt helt ut av det blå…. Endret søndag kl 08:28 av Cami9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet søndag kl 08:25 #1407 Del Skrevet søndag kl 08:25 Cami9 skrev (På 13.4.2025 den 8.22): Dette korthuset kan jo fort kollapse ja! Plutselig kommer det en reprise av det som skjedde med Helene, at han gjør det slutt helt ut av det blå…. Ikke så lett å leve med en som er bipolar Ekspander Bipolare har jeg aldri hørt at han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet søndag kl 08:29 #1408 Del Skrevet søndag kl 08:29 HMK skrev (På 13.4.2025 den 8.25): Bipolare har jeg aldri hørt at han er. Ekspander Obs, da blandet jeg med en annen! Beklager det, har redigert innlegget😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet søndag kl 08:31 #1409 Del Skrevet søndag kl 08:31 Har de begge ADHD? Vet at Mads har sagt at han har det i noen program (var det 16 ukers?). Men har hun også? Det er mtp pengebruk og spontanitet.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet søndag kl 09:43 #1410 Del Skrevet søndag kl 09:43 Sovushka skrev (På 13.4.2025 den 8.31): Har de begge ADHD? Vet at Mads har sagt at han har det i noen program (var det 16 ukers?). Men har hun også? Det er mtp pengebruk og spontanitet.. Ekspander Hun nevnte i en snap her om dagen….. eller insinuerte at hun har det, men at hun ikke er diagnostisert….. som «resten av» influencerne 🙄🙄 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet søndag kl 12:11 #1411 Del Skrevet søndag kl 12:11 Vintermåne skrev (På 13.4.2025 den 9.43): Hun nevnte i en snap her om dagen….. eller insinuerte at hun har det, men at hun ikke er diagnostisert….. som «resten av» influencerne 🙄🙄 Ekspander Ja, «alle» influensere har visstnok ADHD. Det er jo slik de forsvarer den sinnsyke utleveringen, overeksponering og syk pengebruk. Greit å ha noe å skylde på. Diagnostisert eller ei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet søndag kl 12:35 #1412 Del Skrevet søndag kl 12:35 Klump skrev (På 13.4.2025 den 12.11): Ja, «alle» influensere har visstnok ADHD. Det er jo slik de forsvarer den sinnsyke utleveringen, overeksponering og syk pengebruk. Greit å ha noe å skylde på. Diagnostisert eller ei. Ekspander Har Stine så syk pengebruk egentlig? Hun har kjøpt seg en bil til 6-700.000 kroner og et hus hun skal pusse opp. Føler hun er ganske nøktern på klær og utstyr ellers, og har jo mye som samarbeid/spons. Hun tjener bedre enn de fleste av oss, og vil tro inntektene har økt greit det siste året pga programleder, snap og flere samarbeid. Hun har bestandig hatt mange jern i ilden, og kunne nok slik sett gått under ADHD, samtidig som greier beholde seriøsiteten mens hun jobber. Hørte ikke på alt men hun sa vel bare at det hadde vært en ADHD dag eller noe i den dur, og presiserte at hun ikke hadde det, hvertfall ingen diagnose. Men skal sikkert bli greit med noen forhåpentligvis litt rolige dager med påskeferie for henne 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet søndag kl 13:37 #1413 Del Skrevet søndag kl 13:37 Mamma-3 skrev (På 13.4.2025 den 12.35): Har Stine så syk pengebruk egentlig? Hun har kjøpt seg en bil til 6-700.000 kroner og et hus hun skal pusse opp. Føler hun er ganske nøktern på klær og utstyr ellers, og har jo mye som samarbeid/spons. Hun tjener bedre enn de fleste av oss, og vil tro inntektene har økt greit det siste året pga programleder, snap og flere samarbeid. Hun har bestandig hatt mange jern i ilden, og kunne nok slik sett gått under ADHD, samtidig som greier beholde seriøsiteten mens hun jobber. Hørte ikke på alt men hun sa vel bare at det hadde vært en ADHD dag eller noe i den dur, og presiserte at hun ikke hadde det, hvertfall ingen diagnose. Men skal sikkert bli greit med noen forhåpentligvis litt rolige dager med påskeferie for henne 😊 Ekspander 🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet søndag kl 14:08 #1414 Del Skrevet søndag kl 14:08 Mamma-3 skrev (På 13.4.2025 den 12.35): Har Stine så syk pengebruk egentlig? Hun har kjøpt seg en bil til 6-700.000 kroner og et hus hun skal pusse opp. Føler hun er ganske nøktern på klær og utstyr ellers, og har jo mye som samarbeid/spons. Hun tjener bedre enn de fleste av oss, og vil tro inntektene har økt greit det siste året pga programleder, snap og flere samarbeid. Hun har bestandig hatt mange jern i ilden, og kunne nok slik sett gått under ADHD, samtidig som greier beholde seriøsiteten mens hun jobber. Hørte ikke på alt men hun sa vel bare at det hadde vært en ADHD dag eller noe i den dur, og presiserte at hun ikke hadde det, hvertfall ingen diagnose. Men skal sikkert bli greit med noen forhåpentligvis litt rolige dager med påskeferie for henne 😊 Ekspander Og der var du ja 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet søndag kl 15:32 #1415 Del Skrevet søndag kl 15:32 Mamma-3 skrev (På 13.4.2025 den 12.35): Har Stine så syk pengebruk egentlig? Hun har kjøpt seg en bil til 6-700.000 kroner og et hus hun skal pusse opp. Føler hun er ganske nøktern på klær og utstyr ellers, og har jo mye som samarbeid/spons. Hun tjener bedre enn de fleste av oss, og vil tro inntektene har økt greit det siste året pga programleder, snap og flere samarbeid. Hun har bestandig hatt mange jern i ilden, og kunne nok slik sett gått under ADHD, samtidig som greier beholde seriøsiteten mens hun jobber. Hørte ikke på alt men hun sa vel bare at det hadde vært en ADHD dag eller noe i den dur, og presiserte at hun ikke hadde det, hvertfall ingen diagnose. Men skal sikkert bli greit med noen forhåpentligvis litt rolige dager med påskeferie for henne 😊 Ekspander Å ha mange jern i ilden - betyr det samme som å «gå under ADHD»?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet søndag kl 17:07 #1416 Del Skrevet søndag kl 17:07 (endret) Mamma-3 skrev (På 13.4.2025 den 12.35): Endret søndag kl 17:18 av Poly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet søndag kl 17:07 #1417 Del Skrevet søndag kl 17:07 Helene er på tur med mannen hun dater, som hun har datet noen måneder nå... weeeeell var nok en god del spill for galleriet dette bruddet og hvordan hun tok det at S og M er en greie. Når det er sagt hater jeg når man forsvarer noen med nebb og klør, også viser det seg at det er noe hold i ryktene likevel.. Synes Stine må lande med begge beina på jorda igjen og ta opp den kreative siden sin. Alle må jo gjøre det som er riktig for en selv, men dette er bare trist. Tror ikke hun sitter om 10 år og applauderer seg selv for måten hun har oppført seg og handlet utad. Ang Porschen kan den være leaset for alt vi vet. Men jeg også synes det var ganske utrolig å bruke så mye penger på en hobbybil når du har et hjem som ikke føles som hjemme. Og i følge håndtverkere rundt om i distriktet er det billigere å bygge nytt hus enn å forandre det hun har, sånn som hun vil. Helt merkelig opplegg. Men én ting er sikkert, hun har gjort det rette for lommeboka ved å skape blest, hun bruker penger for å tjene penger, spiller på drama og følelser. Hun har knekt koden som så mange andre influencere.. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet søndag kl 17:49 #1418 Del Skrevet søndag kl 17:49 Marlenene skrev (På 13.4.2025 den 17.07): Helene er på tur med mannen hun dater, som hun har datet noen måneder nå... weeeeell var nok en god del spill for galleriet dette bruddet og hvordan hun tok det at S og M er en greie. Når det er sagt hater jeg når man forsvarer noen med nebb og klør, også viser det seg at det er noe hold i ryktene likevel.. Synes Stine må lande med begge beina på jorda igjen og ta opp den kreative siden sin. Alle må jo gjøre det som er riktig for en selv, men dette er bare trist. Tror ikke hun sitter om 10 år og applauderer seg selv for måten hun har oppført seg og handlet utad. Ang Porschen kan den være leaset for alt vi vet. Men jeg også synes det var ganske utrolig å bruke så mye penger på en hobbybil når du har et hjem som ikke føles som hjemme. Og i følge håndtverkere rundt om i distriktet er det billigere å bygge nytt hus enn å forandre det hun har, sånn som hun vil. Helt merkelig opplegg. Men én ting er sikkert, hun har gjort det rette for lommeboka ved å skape blest, hun bruker penger for å tjene penger, spiller på drama og følelser. Hun har knekt koden som så mange andre influencere.. Ekspander Heia Helene. Fint at hun har funnet seg en kar også 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet søndag kl 17:52 #1419 Del Skrevet søndag kl 17:52 Livetskjer skrev (På 13.4.2025 den 17.49): Heia Helene. Fint at hun har funnet seg en kar også Ekspander Selvsagt! Men da var det kanskje dumt å reagere så kraftig på at eksen hadde funnet noen, da 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet søndag kl 18:05 #1420 Del Skrevet søndag kl 18:05 Gjorde hun virkelig det? Nei det syntes jeg ikke. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå