Poly Skrevet 11. april #1381 Del Skrevet 11. april Ikke ofte hun spør om hjelp sier hun, men syns da de der venninnene støtt og stadig hjelper henne. Enten det er med rydding,vasking eller riving av kjeller. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11. april #1382 Del Skrevet 11. april Moongirl skrev (14 minutter siden): Kjærester liker vel å hjelpe hverandre? Jada. Men kanskje han jobber? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. april #1383 Del Skrevet 11. april Palmemor skrev (16 minutter siden): Jada. Men kanskje han jobber? Joda, det kan godt være han gjør. Men, hørtes bare ut som at kjærester ikke skal forvente at man hjelper hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 11. april #1384 Del Skrevet 11. april Sommerfuul skrev (5 timer siden): Nå har jeg ikke fulgt med siden før de reiste avgårde. Men da sa hun at drømmen ville komme på langt over 4 mill +++, og at hun aldri ville få igjen i nærheten ved et salg. Så hun slo det fra seg, og skal heller bygge på huset, men venter på ny tegning. Men ja, å gå fra å ha dårlig råd/må vente på penger til å kjøpe inn "småting" i starten av året til nå er ganske stor forskjell. Men vil tippe snap inntekten har økt veldig, også får hun kanskje en del fra det programmet deres? Vet den turen med familien til Mads ikke har vært lenge planlagt, men jeg skjønner veldig godt at hun prøvde få inn den turen. Det er noe med å komme nærmere på familien og siden den er en gang i året, skjønner jeg veldig godt at det var noe de/hun ønsker å prioritere. Jeg følger Stine på snap, og den USA-turen hadde kommet opp som en jobb for Mads mens hans var på Gol med Fredric 2 uker før, og også noe jeg har forstått han har fått sponset/utgiftsført siden det var et samarbeid. Hørte Fredric snakke om det på snap en dag også, og alle 3 der gjorde nok gode kroner på eksponering og tror også Mads (muligens Stine) får penger for det også. Hun hadde en lang forklaring på dette på snap uka de dro, at hun hadde tegna om på nytt, Mads hadde kommet med et forslag som ville gjøre det billigere med allikevel større og funksjonelt. Og mens hun sendte inn dette til byggefirmaet, skulle hun reise bort og få landet litt og tenke på andre ting for å være klar til å starte. Skjønner også veldig godt at når en slik usa-mulighet dukker opp, så prøver man få til dette når det allikevel havner på barnefri uke. De tima hjemreise, så de rakk hjem for å hente barna på skolen. Forstår jo at det har gjort at det har blitt et etterslep på jobb, men noen ganger må man bare ta sjansen, for slike dukker ikke opp så ofte. Jeg har fulgt henne i 12-13 år, og har også inntrykk av at venninnegjengen der er sammensveisa og er på besøk på tvers og hjelper hverandre stadig vekk. Vet Stine har snakket om at hun tegner og hjelper med handyting også. Jeg har hatt nyskilte venninner selv, og også hjulpet de så logistikken har godt opp i forhold til opplevelser og nye personer i livet. Føler også det blir mammashaming når det ikke er ok å ta med 12-åringer i bil (blir mørkt før 21), og de er gjerne oppe lenger enn det. Virka som de oppriktig syns det var stas at mamma hadde kjøpt seg bil. Stine er en av de få som gjør mye ut av innhold, og jeg syns hun fortjener pengene bedre enn mange andre. Hun viser også baksiden, hva som kan gå galt og jeg kjenner meg ofte igjen i både fadeser og tidsklemme. Vi må også huske at det er mye som ikke filmes og som vi ikke vet, men er sikker på at hun er tilstedet for barna sine. Mads hadde det veldig travelt den uka her, de har han folieringsmannen på besøk i 4 dager og båten skal helst være ferdig foliert til da. Andreas har vel ikke samme inntekter som Mads og må sikker jobbe litt på sine prosjekter også. I tillegg har han sagt tidligere at de skulle ha intensivkurs på Mc denne uka her, som heller ikke er å skyve på. Han har jo vært til stede i huset hennes endel de ukene hun har hatt barna før, så virker som han bare har fullt opp og vel så det denne uka her når alt også var i tidsklemme for Stine. Som sikkert mye skyldes at de også har prioritert de 2 turene sammen - hvor de antakelig har hatt ekstremt mye kvalitetstid sammen. Dette ble veldig langt, og det er ikke at jeg skal favorisere disse 2 så, men syns det var ekstremt mye ufortjent hets i de siste siders innlegg. Forstår at mange mener de fant hverandre feil siden de begge var gift, men den kjærligheten de 2 har for hverandre, tror jeg er umulig å stå imot. Synes de er et fint par, og håper de får det bra sammen ❤️ Tror også Mads skal på et årlig bilgreie med den guttegjengen som er i morgen - så det falt nok bare ekstremt mye på en gang nå. Håper de får en roligere påske. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 11. april #1385 Del Skrevet 11. april Mamma-3 skrev (1 time siden): Vet den turen med familien til Mads ikke har vært lenge planlagt, men jeg skjønner veldig godt at hun prøvde få inn den turen. Det er noe med å komme nærmere på familien og siden den er en gang i året, skjønner jeg veldig godt at det var noe de/hun ønsker å prioritere. Jeg følger Stine på snap, og den USA-turen hadde kommet opp som en jobb for Mads mens hans var på Gol med Fredric 2 uker før, og også noe jeg har forstått han har fått sponset/utgiftsført siden det var et samarbeid. Hørte Fredric snakke om det på snap en dag også, og alle 3 der gjorde nok gode kroner på eksponering og tror også Mads (muligens Stine) får penger for det også. Hun hadde en lang forklaring på dette på snap uka de dro, at hun hadde tegna om på nytt, Mads hadde kommet med et forslag som ville gjøre det billigere med allikevel større og funksjonelt. Og mens hun sendte inn dette til byggefirmaet, skulle hun reise bort og få landet litt og tenke på andre ting for å være klar til å starte. Skjønner også veldig godt at når en slik usa-mulighet dukker opp, så prøver man få til dette når det allikevel havner på barnefri uke. De tima hjemreise, så de rakk hjem for å hente barna på skolen. Forstår jo at det har gjort at det har blitt et etterslep på jobb, men noen ganger må man bare ta sjansen, for slike dukker ikke opp så ofte. Jeg har fulgt henne i 12-13 år, og har også inntrykk av at venninnegjengen der er sammensveisa og er på besøk på tvers og hjelper hverandre stadig vekk. Vet Stine har snakket om at hun tegner og hjelper med handyting også. Jeg har hatt nyskilte venninner selv, og også hjulpet de så logistikken har godt opp i forhold til opplevelser og nye personer i livet. Føler også det blir mammashaming når det ikke er ok å ta med 12-åringer i bil (blir mørkt før 21), og de er gjerne oppe lenger enn det. Virka som de oppriktig syns det var stas at mamma hadde kjøpt seg bil. Stine er en av de få som gjør mye ut av innhold, og jeg syns hun fortjener pengene bedre enn mange andre. Hun viser også baksiden, hva som kan gå galt og jeg kjenner meg ofte igjen i både fadeser og tidsklemme. Vi må også huske at det er mye som ikke filmes og som vi ikke vet, men er sikker på at hun er tilstedet for barna sine. Mads hadde det veldig travelt den uka her, de har han folieringsmannen på besøk i 4 dager og båten skal helst være ferdig foliert til da. Andreas har vel ikke samme inntekter som Mads og må sikker jobbe litt på sine prosjekter også. I tillegg har han sagt tidligere at de skulle ha intensivkurs på Mc denne uka her, som heller ikke er å skyve på. Han har jo vært til stede i huset hennes endel de ukene hun har hatt barna før, så virker som han bare har fullt opp og vel så det denne uka her når alt også var i tidsklemme for Stine. Som sikkert mye skyldes at de også har prioritert de 2 turene sammen - hvor de antakelig har hatt ekstremt mye kvalitetstid sammen. Dette ble veldig langt, og det er ikke at jeg skal favorisere disse 2 så, men syns det var ekstremt mye ufortjent hets i de siste siders innlegg. Forstår at mange mener de fant hverandre feil siden de begge var gift, men den kjærligheten de 2 har for hverandre, tror jeg er umulig å stå imot. Synes de er et fint par, og håper de får det bra sammen ❤️ Tror også Mads skal på et årlig bilgreie med den guttegjengen som er i morgen - så det falt nok bare ekstremt mye på en gang nå. Håper de får en roligere påske. Der er du igjen, ja! Stadig bare denne tråden du kommenterer i… Heter du noe på S, kanskje? Greit nok å forsvare S og M altså, men du gjør det så innmari gjennomført, og med faktaopplysninger som tilsier at du kjenner dem (eller er en av dem). Alternativt er du veldig ivrig på å følge hvert sekund av livene til både M og S, og det er jo sikkert også en grei hobby. 12 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 11. april #1386 Del Skrevet 11. april Fotballmamma skrev (15 minutter siden): Der er du igjen, ja! Stadig bare denne tråden du kommenterer i… Heter du noe på S, kanskje? Greit nok å forsvare S og M altså, men du gjør det så innmari gjennomført, og med faktaopplysninger som tilsier at du kjenner dem (eller er en av dem). Alternativt er du veldig ivrig på å følge hvert sekund av livene til både M og S, og det er jo sikkert også en grei hobby. Hehe, nei, jeg har ingen S i hverken fornavn eller etternavn 😅 Veldig lenge siden jeg har vært inne på kvinneguiden også, og kom egentlig på hvorfor nå 🙈 Tenker at folk trenger faktisk ikke skrive hvis de ikke følger eller har kjennskap, sitte og spre rykter og usannheter hvis en har sett en liten sannhet burde vi alle holde oss for god til. Ønsker deg en fin helg fotballmamma 😘 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. april #1387 Del Skrevet 11. april Oi, skikkelig blodfan....eller...hm.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 12. april #1388 Del Skrevet 12. april Mamma-3 skrev (6 timer siden): Vet den turen med familien til Mads ikke har vært lenge planlagt, men jeg skjønner veldig godt at hun prøvde få inn den turen. Det er noe med å komme nærmere på familien og siden den er en gang i året, skjønner jeg veldig godt at det var noe de/hun ønsker å prioritere. Jeg følger Stine på snap, og den USA-turen hadde kommet opp som en jobb for Mads mens hans var på Gol med Fredric 2 uker før, og også noe jeg har forstått han har fått sponset/utgiftsført siden det var et samarbeid. Hørte Fredric snakke om det på snap en dag også, og alle 3 der gjorde nok gode kroner på eksponering og tror også Mads (muligens Stine) får penger for det også. Hun hadde en lang forklaring på dette på snap uka de dro, at hun hadde tegna om på nytt, Mads hadde kommet med et forslag som ville gjøre det billigere med allikevel større og funksjonelt. Og mens hun sendte inn dette til byggefirmaet, skulle hun reise bort og få landet litt og tenke på andre ting for å være klar til å starte. Skjønner også veldig godt at når en slik usa-mulighet dukker opp, så prøver man få til dette når det allikevel havner på barnefri uke. De tima hjemreise, så de rakk hjem for å hente barna på skolen. Forstår jo at det har gjort at det har blitt et etterslep på jobb, men noen ganger må man bare ta sjansen, for slike dukker ikke opp så ofte. Jeg har fulgt henne i 12-13 år, og har også inntrykk av at venninnegjengen der er sammensveisa og er på besøk på tvers og hjelper hverandre stadig vekk. Vet Stine har snakket om at hun tegner og hjelper med handyting også. Jeg har hatt nyskilte venninner selv, og også hjulpet de så logistikken har godt opp i forhold til opplevelser og nye personer i livet. Føler også det blir mammashaming når det ikke er ok å ta med 12-åringer i bil (blir mørkt før 21), og de er gjerne oppe lenger enn det. Virka som de oppriktig syns det var stas at mamma hadde kjøpt seg bil. Stine er en av de få som gjør mye ut av innhold, og jeg syns hun fortjener pengene bedre enn mange andre. Hun viser også baksiden, hva som kan gå galt og jeg kjenner meg ofte igjen i både fadeser og tidsklemme. Vi må også huske at det er mye som ikke filmes og som vi ikke vet, men er sikker på at hun er tilstedet for barna sine. Mads hadde det veldig travelt den uka her, de har han folieringsmannen på besøk i 4 dager og båten skal helst være ferdig foliert til da. Andreas har vel ikke samme inntekter som Mads og må sikker jobbe litt på sine prosjekter også. I tillegg har han sagt tidligere at de skulle ha intensivkurs på Mc denne uka her, som heller ikke er å skyve på. Han har jo vært til stede i huset hennes endel de ukene hun har hatt barna før, så virker som han bare har fullt opp og vel så det denne uka her når alt også var i tidsklemme for Stine. Som sikkert mye skyldes at de også har prioritert de 2 turene sammen - hvor de antakelig har hatt ekstremt mye kvalitetstid sammen. Dette ble veldig langt, og det er ikke at jeg skal favorisere disse 2 så, men syns det var ekstremt mye ufortjent hets i de siste siders innlegg. Forstår at mange mener de fant hverandre feil siden de begge var gift, men den kjærligheten de 2 har for hverandre, tror jeg er umulig å stå imot. Synes de er et fint par, og håper de får det bra sammen ❤️ Tror også Mads skal på et årlig bilgreie med den guttegjengen som er i morgen - så det falt nok bare ekstremt mye på en gang nå. Håper de får en roligere påske. Hørt om avsnitt? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 12. april #1389 Del Skrevet 12. april Men eier Stine den nye bilen? Har inntrykk av at bilene til Mads er spons/samarbeid. Hvertfall Forden ble merket med reklame i forbindelse med at han hentet den. Den tidligere grønn folierte bilen har vært merket med spons.. Men jeg er usikker på om det er ombyggingen, folieringen eller bilen(e) i seg selv som er spons. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 12. april #1390 Del Skrevet 12. april (endret) Nå hadde hun plutselig tid til hest og å lage drivhus? Endret 12. april av Poly 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 12. april #1391 Del Skrevet 12. april Moongirl skrev (15 timer siden): Joda, det kan godt være han gjør. Men, hørtes bare ut som at kjærester ikke skal forvente at man hjelper hverandre. De har vært sammen ett kvarter så jeg hadde ikke forventa at min kjæreste skulle hivd seg rundt og vært klar til å hoppe hver gang jeg sa hopp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 12. april #1392 Del Skrevet 12. april Palmemor skrev (29 minutter siden): De har vært sammen ett kvarter så jeg hadde ikke forventa at min kjæreste skulle hivd seg rundt og vært klar til å hoppe hver gang jeg sa hopp Når man er såå nyforelska, jo! 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 12. april #1393 Del Skrevet 12. april Moongirl skrev (8 minutter siden): Når man er såå nyforelska, jo! 🥳 Da er det din fasit. Jeg fikk ikke hjelp med absolutt alt av kjæresten da vi hadde vært sammen så kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 12. april #1394 Del Skrevet 12. april Palmemor skrev (19 timer siden): De er jo ikke samboere eller forplikta til hverandre på noe vis da. Selvfølgelig ikke. Jeg bare synes det allerede begynner å tegne seg et bilde av at Mads gjør som Mads vil, og Stine følger på for å være drømmedama som ikke yter så mye motstand. Hun har såklart mer forpliktelser enn han, men han har nå valgt å bli sammen med ei med 3 barn og. I min verden er det 🚩 når mannen styrer showet og helst bare vil gjøre alt som er fart og moro, og ikke noe særlig av det som en familieliv faktisk handler om. Du kan ikke bli kjæreste med ei med 3 barn og fortsatt leve ungkarslivet på en måte. Men det er også 🚩 når ei jente helomvender som menneske og adopterer en ny mann sine behov, rutiner, interesserer osv, fordi hun vil tekkes han og bli sett på som ei som er perfekt for nettopp han. Når du kjøper svindyr ny bil for å være perfekt og digg drømmedame for en kjempebaby av en mann så sier jo det litt. Jeg synes det lyser igjennom på mils avstand at begge disse er både umodne og usikre på seg selv. 11 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 12. april #1395 Del Skrevet 12. april plomman skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Jeg bare synes det allerede begynner å tegne seg et bilde av at Mads gjør som Mads vil, og Stine følger på for å være drømmedama som ikke yter så mye motstand. Hun har såklart mer forpliktelser enn han, men han har nå valgt å bli sammen med ei med 3 barn og. I min verden er det 🚩 når mannen styrer showet og helst bare vil gjøre alt som er fart og moro, og ikke noe særlig av det som en familieliv faktisk handler om. Du kan ikke bli kjæreste med ei med 3 barn og fortsatt leve ungkarslivet på en måte. Men det er også 🚩 når ei jente helomvender som menneske og adopterer en ny mann sine behov, rutiner, interesserer osv, fordi hun vil tekkes han og bli sett på som ei som er perfekt for nettopp han. Når du kjøper svindyr ny bil for å være perfekt og digg drømmedame for en kjempebaby av en mann så sier jo det litt. Jeg synes det lyser igjennom på mils avstand at begge disse er både umodne og usikre på seg selv. Men at de er usikre og umodne handler jo ikke om å hjelpe hverandre? Skjønner ikke. Syns han har vært mye med henne og ungene jeg, styra på og hjulpet henne hjemme med og uten barna tilstede. Han må jo kunne ha en helg hvor han ikke er der og tenker jeg da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 12:05 #1396 Del Skrevet lørdag kl 12:05 plomman skrev (1 time siden): Selvfølgelig ikke. Jeg bare synes det allerede begynner å tegne seg et bilde av at Mads gjør som Mads vil, og Stine følger på for å være drømmedama som ikke yter så mye motstand. Hun har såklart mer forpliktelser enn han, men han har nå valgt å bli sammen med ei med 3 barn og. I min verden er det 🚩 når mannen styrer showet og helst bare vil gjøre alt som er fart og moro, og ikke noe særlig av det som en familieliv faktisk handler om. Du kan ikke bli kjæreste med ei med 3 barn og fortsatt leve ungkarslivet på en måte. Men det er også 🚩 når ei jente helomvender som menneske og adopterer en ny mann sine behov, rutiner, interesserer osv, fordi hun vil tekkes han og bli sett på som ei som er perfekt for nettopp han. Når du kjøper svindyr ny bil for å være perfekt og digg drømmedame for en kjempebaby av en mann så sier jo det litt. Jeg synes det lyser igjennom på mils avstand at begge disse er både umodne og usikre på seg selv. Det er et ganske fersk forhold , tenker det er fint at han ikke blandes for mye inn med barna jeg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet lørdag kl 12:09 #1397 Del Skrevet lørdag kl 12:09 plomman skrev (1 time siden): Selvfølgelig ikke. Jeg bare synes det allerede begynner å tegne seg et bilde av at Mads gjør som Mads vil, og Stine følger på for å være drømmedama som ikke yter så mye motstand. Hun har såklart mer forpliktelser enn han, men han har nå valgt å bli sammen med ei med 3 barn og. I min verden er det 🚩 når mannen styrer showet og helst bare vil gjøre alt som er fart og moro, og ikke noe særlig av det som en familieliv faktisk handler om. Du kan ikke bli kjæreste med ei med 3 barn og fortsatt leve ungkarslivet på en måte. Men det er også 🚩 når ei jente helomvender som menneske og adopterer en ny mann sine behov, rutiner, interesserer osv, fordi hun vil tekkes han og bli sett på som ei som er perfekt for nettopp han. Når du kjøper svindyr ny bil for å være perfekt og digg drømmedame for en kjempebaby av en mann så sier jo det litt. Jeg synes det lyser igjennom på mils avstand at begge disse er både umodne og usikre på seg selv. Dette! Når hun da i tillegg bruker så mye tid med han at hun ikke får gjort klart ting til ungene, slik som bursdag, men klager på nett over at hun har det sååå travelt og må ha hjelp av venninner for vaske, så er det tydelig hvor prioriteringen ligger. Det tar tid å finne seg selv etter en skilsmisse, det gjør man ved å roe ned og bruke tid med seg selv. Ikke kaste seg inn i et nytt forhold hvor det er full fart hele tiden. Stine sier jo selv også at hun tildels flykter inn i det å ha det travelt for å slippe å tenke og kjenne på vonde følelser. Det hun gjør nå er ikke bra! 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet lørdag kl 13:56 #1398 Del Skrevet lørdag kl 13:56 Horselady skrev (1 time siden): Dette! Når hun da i tillegg bruker så mye tid med han at hun ikke får gjort klart ting til ungene, slik som bursdag, men klager på nett over at hun har det sååå travelt og må ha hjelp av venninner for vaske, så er det tydelig hvor prioriteringen ligger. Det tar tid å finne seg selv etter en skilsmisse, det gjør man ved å roe ned og bruke tid med seg selv. Ikke kaste seg inn i et nytt forhold hvor det er full fart hele tiden. Stine sier jo selv også at hun tildels flykter inn i det å ha det travelt for å slippe å tenke og kjenne på vonde følelser. Det hun gjør nå er ikke bra! Og venninnene strømmer til for å hjelpe stakkars lille prinsesse Stine😊😊😊😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 14:55 #1399 Del Skrevet lørdag kl 14:55 Livetskjer skrev (58 minutter siden): Og venninnene strømmer til for å hjelpe stakkars lille prinsesse Stine😊😊😊😊 Hvorfor skrive prinsesse? Hun er ikke det , selv om hun får hjelp, det er da helt vanlig å hjelpe hverandre i et vennskap 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet lørdag kl 16:31 #1400 Del Skrevet lørdag kl 16:31 Poly skrev (7 timer siden): Nå hadde hun plutselig tid til hest og å lage drivhus? Ja, det er sånn det er å ha ADHD. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå