Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

HMK skrev (1 time siden):

Det jeg ikke forstår er hvordan hun har økonomi til det livet hun plutselig lever. Greit nok at hun tjener på snap, men det fremstår som en svært usikker inntektskilde (i mine øyne), og hun har jo barn og dermed mye mer å ta ansvar for enn Mads. Hun rir på en medvindsbølge akkurat nå, men kan absolutt ikke vite at den vil fortsette. Dette er en diger luksusfelle. Så sykt kjipt for henne om dette korthuset kollapser. 

Tenkte jeg å¨- snakket jo om at hun "bare" hadde råd til det nye huset, og ikke så mye penger til å pusse opp med. Å så, Vispps! bil til en mill 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (6 timer siden):

Så bra at hun lever livet akkurat som hun ønsker, merkelig at dere gir Mads skylden for dette, hva vet dere om hun ønsker ny bil og elsker å reise men ikke har fått gjort så mye av det før f.eks.?

Bra at alle lever livet. Men det er ikke så mange ukene siden hun drømte om en ny Tesla X, som hun selv delte på snap. Mads tar hun med for å se på andre biler, for de han syntes Tesla er stygt osv, kan ikke akkurat mene at han ikke hadde noe påvirkning her da 🙈😂 han har nok ikke skylda, hun er en voksen dame som bestemmer over seg selv. Men at han påvirker i stor grad, det gjør han! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (26 minutter siden):

Tenkte jeg å¨- snakket jo om at hun "bare" hadde råd til det nye huset, og ikke så mye penger til å pusse opp med. Å så, Vispps! bil til en mill 

Hun har vel brukt av pengene som er lånt opp på huset for å skulle pusse opp med......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (1 time siden):

Men så mange som det virker som er innom snappen hennes (spes etter bruddet og ny kjæreste)… så antar jeg at hun nesten er blitt steinrik av det. Så det er alle dere som er innom hennes kanaler hun kan takke for at hun kan leve ut livet akkurat som hun måtte ønske. Og hun trenger vel ikke å pusse opp et hus hun aldri er i heller:). 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke helt normalt å ha litt dårlig impulskontroll når man måtte bli voksen litt for tidlig og nå i 30årene har funnet noen som gjør at man kan oppføre seg som en 20åring? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (3 timer siden):

Hun beholder teslaen som arbeidsbil men hun og jentene trenger en porsche til og kjøre rundt med til vanlig? Ok. 

Skal ikke den selges...jøss..fint skal det være!😱

Hun har betalt ut bilen altså, for evt.penger hun skulle pusse opp med? For en prioritering!! For en bil som bare taper seg. Har hun ikke soverom, en ribbet kjeller, bad og kjøkken hun vil gjøre noe med?  Hadde gitt content så det suste i stedet for kliss klass og briefing med en bil som hun ikke trenger!

Endret av Moongirl
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (57 minutter siden):

Skal ikke den selges...jøss..fint skal det være!😱

Hun har betalt ut bilen altså, for evt.penger hun skulle pusse opp med? For en prioritering!! For en bil som bare taper seg. Har hun ikke soverom, en ribbet kjeller, bad og kjøkken hun vil gjøre noe med?  Hadde gitt content så det suste i stedet for kliss klass og briefing med en bil som hun ikke trenger!

Nå er det ingen som vet hvordan hun har finansiert den bilen, og jeg er enig i at det er en dårlig investering. Men å spekulere i hvordan hun har betalt den er for dumt. Hun har nok råd til begge deler når alt kommer til alt. Hvis hun tjener samme summer som "alle andre" influensere så har hun til strøm på Porcha

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (25 minutter siden):

Nå er det ingen som vet hvordan hun har finansiert den bilen, og jeg er enig i at det er en dårlig investering. Men å spekulere i hvordan hun har betalt den er for dumt. Hun har nok råd til begge deler når alt kommer til alt. Hvis hun tjener samme summer som "alle andre" influensere så har hun til strøm på Porcha

Hun er steinrik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (Akkurat nå):

Hun er steinrik

Når hun kan si at hun. "Får ingenting igjen for teshlaen" og 2 sekunder etterpå si at hun kunne fått 150 000kr for den, bekrefter vare det at hun har ganske bra med penger

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (4 minutter siden):

Hun er steinrik

Da regner jeg med at hun leier inn folk for å fikse opp huset! 👍

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 minutt siden):

Da regner jeg med at hun leier inn folk for å fikse opp huset! 👍

Hun kommer til å få et eget tv program om det …. Sammen med kjæresten og hans hjelpere…. «Hvordan flippe et hus» bare vent å se

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (2 minutter siden):

Hun kommer til å få et eget tv program om det …. Sammen med kjæresten og hans hjelpere…. «Hvordan flippe et hus» bare vent å se

Har de gode nok seertall på "kan vi hjelpe til" til at de kan få en ny serie?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (1 minutt siden):

Har de gode nok seertall på "kan vi hjelpe til" til at de kan få en ny serie?

Aner ikke…. Men det er tydeligvis noe folk vi ha …. De har jo iallfall gjort seg mer intr vil jeg tro. Jeg har ikke sett serien, skal ikke se serien og har blokket dem fra Instagram så jeg slipper å se dem…. Men følger med henne inne da av rein nysgjerrighet🥱🥱🥱🥱 Likte å følge med på alt hun laget osv FØR…. Slutta med det lenge før jul. Ikke av min intr. Mer.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med disse influenserne som blir for store de bytter ut gode trygge pappaer med tullekopper og sprudler lissom forelskelse. Denna minner om SaraE og lien på engang 🤗Håper det var verdt det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fusetufs skrev (2 minutter siden):

Så trist med disse influenserne som blir for store de bytter ut gode trygge pappaer med tullekopper og sprudler lissom forelskelse. Denna minner om SaraE og lien på engang 🤗Håper det var verdt det.

Nå vet vel ikke du hvordan forholdet til barnefaren har vært, så det blir en tullete spekulasjon. Voksne mennesker bestemmer over eget liv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kålrota skrev (6 minutter siden):

Nå vet vel ikke du hvordan forholdet til barnefaren har vært, så det blir en tullete spekulasjon. Voksne mennesker bestemmer over eget liv. 

Nei selvfølgelig ikke annet enn hva de selv har lagt ut og det var jo ganske rosenrødt men selvfølgelig siden det er slutt var det jo ikke bra bak hjemmets 4 vegger.  kanskje også derfor jeg skrev pappaer og ikke gubber 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (6 timer siden):

Hadde ikke råd til en ny teshla, for den kosta splitter ny 1,5mill… javel, tror ikke den Porscha er veldig mye billigere🫠 Pluss at hun akkurat har langa ut om hvor dyrt det er å pusse opp, det kosta for mye.. Hu kom ikke til å få tilbake de pengene hun investerer i oppussing igjen den dagen det blir solgt, og det skjer i hvertfall ikke med den bilen heller😂 Vanlige mannen i gata har ikke noe problem i å kjøre rundt i en ish 10 år gammel bil til en verdi av 150k.. Latterlig

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloalle skrev (16 timer siden):

Kan vi bare ta ett minutts stillhet for det personlige skiltet M ordner til henne?! Asså.. blir det mer luxharry nå eller?? I tillegg til at hun adopterer væremåten og interessene H hadde i forholdet.. Han har en dårlig innvirkningskraft på den dama

Hvis hun blir å kjøre rundt med "milf1" på bilskiltet så er grunn nok til å boikotte dem begge.

Neida.. joda.

Blir for harry 🤠

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomman skrev (33 minutter siden):

Hvis hun blir å kjøre rundt med "milf1" på bilskiltet så er grunn nok til å boikotte dem begge.

Neida.. joda.

Blir for harry 🤠

Seriøst????? Håper det er en spøk!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...