kalini Skrevet 9. april #1321 Del Skrevet 9. april to uker siden hun var så bekymret for kostnadene for å bygge hjemmet slik hun ønsket for seg og jentene, ønsket så gjerne å skape et hjem hun og døttrene kunne trives i..’men ble så mye dyrere en hun hadde planlagt.. buhuu.. drar å kjøper seg en SVIN dyr bil….! wtf 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sladdermor Skrevet 9. april #1322 Del Skrevet 9. april Altså, de snappene Stine har lagt ut i dag var akkurat som å se Helene legge ut når hun kjøpte seg bil 🙈 f.eks at folk gjetter på at hun skal kjøpe osv. Jeg heier på å gjøre noe for seg selv, og jeg vet ikke noe om hennes økonomi. Men jeg hadde nok prioritert huset først! Sikkert stas med ny bil også men… blir litt paff bare. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 9. april #1323 Del Skrevet 9. april Sladdermor skrev (8 minutter siden): Altså, de snappene Stine har lagt ut i dag var akkurat som å se Helene legge ut når hun kjøpte seg bil 🙈 f.eks at folk gjetter på at hun skal kjøpe osv. Jeg heier på å gjøre noe for seg selv, og jeg vet ikke noe om hennes økonomi. Men jeg hadde nok prioritert huset først! Sikkert stas med ny bil også men… blir litt paff bare. poenget er jo bare at hun gjør ikke dette for seg selv, hun gjør dette for Mats…! 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9. april #1324 Del Skrevet 9. april Har det klikka for henne? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 9. april #1325 Del Skrevet 9. april Poly skrev (1 minutt siden): Har det klikka for henne? Ha ha ha JA det tror jeg…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 9. april #1326 Del Skrevet 9. april så fansa som skriver «sa bra du unner deg noe for deg selv»… UNNER?! Å UNNE seg en hotelweekend, spa, massasje eller ny jakke kaller jeg å «unne seg». Men en bil til… hva da?? opp mot en mill?? er vel ikke å UNNE seg 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet 9. april #1327 Del Skrevet 9. april Hun er blendet av forelskelse.... Bare så synd at hun tar valg nå, som kan påvirke mye negativt etterpå. Som f.eks vill pengebruk. Hun vil så gjerne være drømmedama med stor D. Og hun gjør ALT for han, kjøper tilogmed en porsche😂🙈 Da forelskelsen legger seg vil det nok bli andre boller... 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sladdermor Skrevet 9. april #1328 Del Skrevet 9. april Tydelig at han har stor påvirkningskraft. Ikke så rart heller si, han er jo influencer 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. april #1329 Del Skrevet 9. april kalini skrev (18 minutter siden): så fansa som skriver «sa bra du unner deg noe for deg selv»… UNNER?! Å UNNE seg en hotelweekend, spa, massasje eller ny jakke kaller jeg å «unne seg». Men en bil til… hva da?? opp mot en mill?? er vel ikke å UNNE seg 😂 Ja, haha..pengene har jo bare rent ut etter hun ble sammen med han...masse reiser+++...så hun har jo virkelig unnet seg ting! Og nå en smelldyr bil? Sykt..så unødvendig. Hun må få beina på jorden! Og bruje tid på ungene sine! Bygge et hjem! 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 9. april #1330 Del Skrevet 9. april Moongirl skrev (6 minutter siden): Ja, haha..pengene har jo bare rent ut etter hun ble sammen med han...masse reiser+++...så hun har jo virkelig unnet seg ting! Og nå en smelldyr bil? Sykt..så unødvendig. Hun må få beina på jorden! Og bruje tid på ungene sine! Bygge et hjem! Hun virker jo helt blåst for tiden! Sjokkert er bare fornavnet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 9. april #1331 Del Skrevet 9. april Hun ble influencet. 🤯🤡💩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet 9. april #1332 Del Skrevet 9. april Kan vi bare ta ett minutts stillhet for det personlige skiltet M ordner til henne?! Asså.. blir det mer luxharry nå eller?? I tillegg til at hun adopterer væremåten og interessene H hadde i forholdet.. Han har en dårlig innvirkningskraft på den dama 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 01:27 #1333 Del Skrevet torsdag kl 01:27 Så bra at hun lever livet akkurat som hun ønsker, merkelig at dere gir Mads skylden for dette, hva vet dere om hun ønsker ny bil og elsker å reise men ikke har fått gjort så mye av det før f.eks.? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet torsdag kl 05:40 #1334 Del Skrevet torsdag kl 05:40 Orly skrev (4 timer siden): Så bra at hun lever livet akkurat som hun ønsker, merkelig at dere gir Mads skylden for dette, hva vet dere om hun ønsker ny bil og elsker å reise men ikke har fått gjort så mye av det før f.eks.? Pussig at hun over natten plutselig kunne begynne å reise da. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 05:47 #1335 Del Skrevet torsdag kl 05:47 hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): Pussig at hun over natten plutselig kunne begynne å reise da. Er det pussig? Det er da naturlig når man ikke har barna hele tiden at man kan reise mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet torsdag kl 05:53 #1336 Del Skrevet torsdag kl 05:53 Orly skrev (4 timer siden): Så bra at hun lever livet akkurat som hun ønsker, merkelig at dere gir Mads skylden for dette, hva vet dere om hun ønsker ny bil og elsker å reise men ikke har fått gjort så mye av det før f.eks.? Nå har hun jo vært veldig glad i Teslaen og utrykt flere ganger at hun ikke vil ha annen bil.... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet torsdag kl 05:56 #1337 Del Skrevet torsdag kl 05:56 HMK skrev (2 minutter siden): Nå har hun jo vært veldig glad i Teslaen og utrykt flere ganger at hun ikke vil ha annen bil.... Akkurat det kan jo være Musk-inspirert også, at hun vil kvitte seg med Tesla? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet torsdag kl 05:59 #1338 Del Skrevet torsdag kl 05:59 Kålrota skrev (2 minutter siden): Akkurat det kan jo være Musk-inspirert også, at hun vil kvitte seg med Tesla? Tror heller det er Mads-inspirert. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet torsdag kl 06:14 #1339 Del Skrevet torsdag kl 06:14 Hun har ihvertfall tapt seg 100% for min del. Lei av at influensere som øser ut uten å tenke forbruk eller miljø med engang de begynner å tjene cash. 🤢 Har avfulgt nå🫠 Får finne noen som inspirerer som ikke tjener cash på snap fordi det er bare meningløst innhold der for tiden. 16 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet torsdag kl 06:14 #1340 Del Skrevet torsdag kl 06:14 Det jeg ikke forstår er hvordan hun har økonomi til det livet hun plutselig lever. Greit nok at hun tjener på snap, men det fremstår som en svært usikker inntektskilde (i mine øyne), og hun har jo barn og dermed mye mer å ta ansvar for enn Mads. Hun rir på en medvindsbølge akkurat nå, men kan absolutt ikke vite at den vil fortsette. Dette er en diger luksusfelle. Så sykt kjipt for henne om dette korthuset kollapser. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå