Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Poly skrev (2 minutter siden):

Enig. Også skinner det veldig igjennom hvor oppslukt de er i hverandre. Og fint for de det, men de glemmer at vi andre ikke er det på samme måte. Det er begrenset hvor interessant det er for oss at han gnir hånden på hennes kne for eksempel. 

Akkurat det syns jeg er koselig, jeg. Jeg liker å se at de er oppslukt av hverandre. Jeg liker kjærlighet og forelskelse, men jeg liker ikke bil, bil, bil, bil.....

Jeg syns vi får se mer av mennesket Mads, og ikke bare maskinen Mads, sammen med Stine. Jeg vil gjerne se mer av mennesket. Innholdet hans har jo alltid bare vært "go go go". Så jeg syns håndholding og koseprating gjør innholdet bedre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HMK skrev (8 timer siden):

Akkurat det syns jeg er koselig, jeg. Jeg liker å se at de er oppslukt av hverandre. Jeg liker kjærlighet og forelskelse, men jeg liker ikke bil, bil, bil, bil.....

Jeg syns vi får se mer av mennesket Mads, og ikke bare maskinen Mads, sammen med Stine. Jeg vil gjerne se mer av mennesket. Innholdet hans har jo alltid bare vært "go go go". Så jeg syns håndholding og koseprating gjør innholdet bedre. 

Han bærte aldri koffertene til Helene f.eks.  Han pleide å gjøre en greie ut av det at hun måtte bære selv. Så det er en mykere versjon vi får se nå ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (5 minutter siden):

Han bærte aldri koffertene til Helene f.eks.  Han pleide å gjøre en greie ut av det at hun måtte bære selv. Så det er en mykere versjon vi får se nå ja

Kan det være han føljer det kvinnene ønskjer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (På 5.4.2025 den 18.03):

Si at du tuller nå? Fordi noen sliter med å få barn, så er man ræva hvis man spøker om det? 
Okei. Jeg har visst glemt å være forbanna på alle som har alle sine barn levende. Det blir for dumt, altså. 

You do you😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig å se hvor nyforelsket de er; det er nok av dritt og drama i sosiale medier. Og nyforelsket- fasen bruker å lande/roe seg ned etterhvert. Så de som irriterer seg grønt over forelskelse i monitor kan heller vente ei stund til den «verste» fasen er over og heller følge de igjen da. Alle som er i langvarige forhold/ekteskap vet at bobla der man er nyforelsket er ikke evigvarende. 

Mtp Mads sin bilinteresse og at turen til LA skulle i hovedsak bestå av det så kom det vel ikke som ei bombe at det er nettopp bil det dreier seg om. Men; de har jo gjort andre ting og, som turen til Santa Monica Pier og beach. Men….det ble vel for mye forelskelse igjen.

Jeg har ikke vært noe særlig innom Stine sin snap under LA- turen pga bil interesserer meg ikke, men fikk med meg Santa Monica.

Har ikke fulgt Mads på snap før, men sett han i tv- programmet. Synes det er koselig å se at han har ei mykere side sammen med Stine og jentene, og ikke det macho uttrykket jeg har fått av han via Tv. Stine gir han også rom til å fortsette med sine «macho» hobbyer, samt hun viser interesse og deltar i det han liker. Hun prøver ikke å endre han. I tillegg har de felles interesse for oppussing og snekring/bygge ting og håndverk. Alt dette er viktige faktorer for et forhold. Begge gir og tar.

Jeg heier på Stine og Mads, og gleder meg til å se nye fellesprosjekter fremover :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spøke med graviditet 1 april er forsåvidt en av de eldste forsøkene på aprilsnarr. Personlig så tror jeg ikke på noen som annonserer graviditet 1 april. Å kalle noen et rævva menneske pga det……da bør man gå i seg selv litt. De sa ikke at de var gravide engang, bare at Mads kanskje hadde endret mening og ønsket seg barn likevel. 

Og ja; jeg har erfaring med ufrivillig barnløshet…..barn nr 2 som jeg har med mannen min (eldste ble uplanlagt til med eksen min pga jeg var ung og ante ikke at diaré gjør effekten av p- piller dårligere) ble til etter 8 runder med IVF, etter 3 spontanaborter og 1 missed abortion som førte til narkose og utskraping + 1 EXU der fosteret satt i egglederen….da hadde vi også prøvd selv i over 1 år med negative tester hver måned. Likevel kaller jeg ikke de på vennelisten min på facebook som liksom annonserte at de var gravide 1 april for «rævva mennesker».

Fun fact; venninna mi har bursdag 1 april, og faren hennes bare lo og trodde ikke noe på det da moren hennes ringte han på jobb og ba han skyndte seg hjem pga vannet var gått og riene var regelmessige….først da hun sa at da fikk hun bare ringe 113 så forsto han at det ikke var en aprilsnarr. Dette er over 40 år siden. Så igjen; denne spøken er en av de eldste aprilsnarrene i boka

Eneste jeg har å si om det er at de kunne heller kommet på en mere kreativ aprilspøk da ingen tror på det, 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...