Anim92 Skrevet 2. april #1281 Skrevet 2. april SeBraHaHa skrev (4 timer siden): Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg. Du vet nada om min erfaring om emnet. Jeg ville uansett holdt meg for god til å kalle folk et rævva menneske av å tøyse med det. 3 1
Livetskjer Skrevet 2. april #1284 Skrevet 2. april Gipetto skrev (10 minutter siden): Hele tråden er en stor krenkefest. Ha ha ha nå må jeg le …. Er vel ingen krenkelse - de to det gjelder har skapt blest om seg selv 😉 4
Mei88 Skrevet 2. april #1285 Skrevet 2. april Dupers skrev (30 minutter siden): Har de faktisk sagt at det var aprilsnarr? Ja...... 1
MariaIsabel Skrevet 2. april #1286 Skrevet 2. april (endret) SeBraHaHa skrev (På 2.4.2025 den 8.37): Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg. Har nylig gjennomgått ivf pga tidlig overgangsalder (i 20-årene), men det er grenser for hva man skal krenkes av tenker jeg. Endret 7. april av MariaIsabel 5
Livetskjer Skrevet 2. april #1287 Skrevet 2. april MariaIsabel skrev (1 time siden): Har nylig gjennomgått ivf pga tidlig overgangsalder, men det er grenser for hva man skal krenkes av tenker jeg. Nå er man forskjellig da…. Det du blir krenker av er det ikke sikkert andre blir og omvendt…. Det burde du vite også ikke sant? 3 2
MariaIsabel Skrevet 2. april #1288 Skrevet 2. april Livetskjer skrev (2 timer siden): Nå er man forskjellig da…. Det du blir krenker av er det ikke sikkert andre blir og omvendt…. Det burde du vite også ikke sant? Nettopp, så folk må slutte å forvente å kunne unngå å bli krenket, og folk må slutte å bli forbanna for alt som krenker dem, FORDI vi alle blir krenket av ulike ting. Det er totalt umulig å både ha ytringsfrihet og unngå å si og gjøre noe som krenker noen. Det burde du vite også ikke sant? 12 3
Livetskjer Skrevet 2. april #1289 Skrevet 2. april MariaIsabel skrev (3 minutter siden): Nettopp, så folk må slutte å forvente å kunne unngå å bli krenket, og folk må slutte å bli forbanna for alt som krenker dem, FORDI vi alle blir krenket av ulike ting. Det er totalt umulig å både ha ytringsfrihet og unngå å si og gjøre noe som krenker noen. Det burde du vite også ikke sant? Derfor må folk få føle som de gjør. Selv om ikke du og jeg blir krenket… så blir andre det. 2 1
MariaIsabel Skrevet 2. april #1290 Skrevet 2. april Livetskjer skrev (6 minutter siden): Derfor må folk få føle som de gjør. Selv om ikke du og jeg blir krenket… så blir andre det. Folk kan få føle hva de vil, men å kalle noen et rævva menneske fordi man blir krenket av noe de gjør, når det objektivt sett ikke er en ekstrem ting å gjøre, blir for dumt. 16 4
Kålrota Skrevet 5. april #1291 Skrevet 5. april SeBraHaHa skrev (På 1.4.2025 den 14.05): Hun sank så lavt som å bruke barn som aprilspøk. I dette øyeblikket mistet du min respekt, Stine. For et rævva menneske du er Si at du tuller nå? Fordi noen sliter med å få barn, så er man ræva hvis man spøker om det? Okei. Jeg har visst glemt å være forbanna på alle som har alle sine barn levende. Det blir for dumt, altså. 7
Livetskjer Skrevet 5. april #1292 Skrevet 5. april Kålrota skrev (2 minutter siden): Si at du tuller nå? Fordi noen sliter med å få barn, så er man ræva hvis man spøker om det? Okei. Jeg har visst glemt å være forbanna på alle som har alle sine barn levende. Det blir for dumt, altså. Jeg lurer jo bare på hva som gjør at to voksne mennesker drar en sånn «april» spøk ? Hva var morsomt med det? For det er det aprilsnarr er ment å være MORSOMT:) men nok en gang vil jeg bare påpeke at dette er gjort for å få flere «klikk» for da renner pengene inn på kontoen’. 8 4
Sophie1988 Skrevet 5. april #1293 Skrevet 5. april Livetskjer skrev (24 minutter siden): Jeg lurer jo bare på hva som gjør at to voksne mennesker drar en sånn «april» spøk ? Hva var morsomt med det? For det er det aprilsnarr er ment å være MORSOMT:) men nok en gang vil jeg bare påpeke at dette er gjort for å få flere «klikk» for da renner pengene inn på kontoen’. Det er ikke morsomt i det hele tatt, og det er også en ganske oppbrukt «spøk». Men det var vel det beste de der to klarte å komme på. 🙄 10 2
Snok1 Skrevet 5. april #1294 Skrevet 5. april (endret) De er begge flinke og kreative når de faktisk jobber innenfor sitt influencer-område, men det skjer ikke lenger. Jeg vil ha mindre klining og mer flislegging! Endret 5. april av Snok1 8 4
HMK Skrevet 6. april #1295 Skrevet 6. april Jeg er så lei bil i monitor!!! Opplever at hun adopterer hans interesser og følger han blindt. Kjedelig når begges innhold er helt likt. Har likt å følge dem tidligere, og syns absolutt at det var fint at de kom ut av kjæresteskapet (de passer jo så uendelig mye bedre sammen enn Mads gjorde med eksen), men jeg syns innholdet deres definitivt har blitt veldig mye dårligere. 13 4
Dupers Skrevet 6. april #1296 Skrevet 6. april HMK skrev (25 minutter siden): Jeg er så lei bil i monitor!!! Opplever at hun adopterer hans interesser og følger han blindt. Kjedelig når begges innhold er helt likt. Har likt å følge dem tidligere, og syns absolutt at det var fint at de kom ut av kjæresteskapet (de passer jo så uendelig mye bedre sammen enn Mads gjorde med eksen), men jeg syns innholdet deres definitivt har blitt veldig mye dårligere. Hun skrev tidligere på denne turen at hun ikke skulle ha så mye bil i monitor, men heller dele andre deler av turen. Tror kanskje hun gikk bort fra den planen 5 1
Tiara07 Skrevet 6. april #1297 Skrevet 6. april HMK skrev (1 time siden): Jeg er så lei bil i monitor!!! Opplever at hun adopterer hans interesser og følger han blindt. Kjedelig når begges innhold er helt likt. Har likt å følge dem tidligere, og syns absolutt at det var fint at de kom ut av kjæresteskapet (de passer jo så uendelig mye bedre sammen enn Mads gjorde med eksen), men jeg syns innholdet deres definitivt har blitt veldig mye dårligere. Jeg er enig med deg i at det virker som hun følger ham blindt. Lurer på om han kommer til å følge henne og hennes interesser like mye tilbake. Ellers synes jeg han passer godt til eksen også. Ja, innholdet i monitor med biler og at de deler det samme hele tiden, er kjedelig. Også synes jeg det er kjedelig at de skal være så «forelsket» hele tiden. For meg virker det som om de prøver å (be)vise noe. Håper de snart lander og kommer tilbake med oppussing. 9
Sophie1988 Skrevet 6. april #1298 Skrevet 6. april ELSKER at Henrik Troy henger de ut for dette totalt idiotiske clickbaitet! 9 2
GlitterGuri Skrevet 7. april #1299 Skrevet 7. april Mads burde vell bytte navn på den snap-kanalen sin snart? Det er jo såvidt oppussing der inne lenger, bil, båt, Stine, ferier, mere bil. 5 1
Poly Skrevet 7. april #1300 Skrevet 7. april HMK skrev (På 6.4.2025 den 12.48): Jeg er så lei bil i monitor!!! Opplever at hun adopterer hans interesser og følger han blindt. Kjedelig når begges innhold er helt likt. Har likt å følge dem tidligere, og syns absolutt at det var fint at de kom ut av kjæresteskapet (de passer jo så uendelig mye bedre sammen enn Mads gjorde med eksen), men jeg syns innholdet deres definitivt har blitt veldig mye dårligere. Enig. Også skinner det veldig igjennom hvor oppslukt de er i hverandre. Og fint for de det, men de glemmer at vi andre ikke er det på samme måte. Det er begrenset hvor interessant det er for oss at han gnir hånden på hennes kne for eksempel. 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå