Anim92 Skrevet onsdag kl 11:05 #1281 Del Skrevet onsdag kl 11:05 SeBraHaHa skrev (4 timer siden): Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg. Du vet nada om min erfaring om emnet. Jeg ville uansett holdt meg for god til å kalle folk et rævva menneske av å tøyse med det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet onsdag kl 11:51 #1282 Del Skrevet onsdag kl 11:51 Har de faktisk sagt at det var aprilsnarr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet onsdag kl 12:04 #1283 Del Skrevet onsdag kl 12:04 Hele tråden er en stor krenkefest. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet onsdag kl 12:15 #1284 Del Skrevet onsdag kl 12:15 Gipetto skrev (10 minutter siden): Hele tråden er en stor krenkefest. Ha ha ha nå må jeg le …. Er vel ingen krenkelse - de to det gjelder har skapt blest om seg selv 😉 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet onsdag kl 12:22 #1285 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Dupers skrev (30 minutter siden): Har de faktisk sagt at det var aprilsnarr? Ja...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet onsdag kl 15:11 #1286 Del Skrevet onsdag kl 15:11 SeBraHaHa skrev (8 timer siden): Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg. Har nylig gjennomgått ivf pga tidlig overgangsalder, men det er grenser for hva man skal krenkes av tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet onsdag kl 16:33 #1287 Del Skrevet onsdag kl 16:33 MariaIsabel skrev (1 time siden): Har nylig gjennomgått ivf pga tidlig overgangsalder, men det er grenser for hva man skal krenkes av tenker jeg. Nå er man forskjellig da…. Det du blir krenker av er det ikke sikkert andre blir og omvendt…. Det burde du vite også ikke sant? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet onsdag kl 19:10 #1288 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Livetskjer skrev (2 timer siden): Nå er man forskjellig da…. Det du blir krenker av er det ikke sikkert andre blir og omvendt…. Det burde du vite også ikke sant? Nettopp, så folk må slutte å forvente å kunne unngå å bli krenket, og folk må slutte å bli forbanna for alt som krenker dem, FORDI vi alle blir krenket av ulike ting. Det er totalt umulig å både ha ytringsfrihet og unngå å si og gjøre noe som krenker noen. Det burde du vite også ikke sant? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet onsdag kl 19:15 #1289 Del Skrevet onsdag kl 19:15 MariaIsabel skrev (3 minutter siden): Nettopp, så folk må slutte å forvente å kunne unngå å bli krenket, og folk må slutte å bli forbanna for alt som krenker dem, FORDI vi alle blir krenket av ulike ting. Det er totalt umulig å både ha ytringsfrihet og unngå å si og gjøre noe som krenker noen. Det burde du vite også ikke sant? Derfor må folk få føle som de gjør. Selv om ikke du og jeg blir krenket… så blir andre det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet onsdag kl 19:24 #1290 Del Skrevet onsdag kl 19:24 Livetskjer skrev (6 minutter siden): Derfor må folk få føle som de gjør. Selv om ikke du og jeg blir krenket… så blir andre det. Folk kan få føle hva de vil, men å kalle noen et rævva menneske fordi man blir krenket av noe de gjør, når det objektivt sett ikke er en ekstrem ting å gjøre, blir for dumt. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå