Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

oss-to skrev (10 minutter siden):

Er truleg dagens aprilspøk. Men eg tenkte tanken når ho la ut at ho hadde "gløymt" timen sin . Influensaren er nok ikkje ferdig med å få barn.

Tja det hørtes rart ut… for den har hun glemt tidligere også. Og han har sterilisert seg hørte jeg han selv si i en podkast….. men sånt kan jo reverseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livetskjer skrev (10 minutter siden):

Tja det hørtes rart ut… for den har hun glemt tidligere også. Og han har sterilisert seg hørte jeg han selv si i en podkast….. men sånt kan jo reverseres.

Ser det eg skreiv kan missoppfattast, så pressiserer. Ligg ute ein gul tiser om endra tanke få barn og om stina blir med på det. Det var denne tisen eg svarte på. Den "glømde " sjukehustimen er ei stund sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (3 minutter siden):

Ser det eg skreiv kan missoppfattast, så pressiserer. Ligg ute ein gul tiser om endra tanke få barn og om stina blir med på det. Det var denne tisen eg svarte på. Den "glømde " sjukehustimen er ei stund sidan.

Åja… jaja var sikkert en 1 april spøk… som de syntes var morsom :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sank så lavt som å bruke barn som aprilspøk. I dette øyeblikket mistet du min respekt, Stine.

For et rævva menneske du er

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (22 minutter siden):

Hun sank så lavt som å bruke barn som aprilspøk. I dette øyeblikket mistet du min respekt, Stine.

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Viser sitt sanne jeg mer og mer for hver dag som går, hun der!

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte på et spørsmål fra følger i går angående det, de er jo i usa så det var jo igår, altså ikke 1 april.. men klar clickbait for alle penga. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slipperyslope skrev (1 time siden):

Han svarte på et spørsmål fra følger i går angående det, de er jo i usa så det var jo igår, altså ikke 1 april.. men klar clickbait for alle penga. 

De la det ut i dag for 7-8 timer siden eller noe slikt, norsk tid, så kan godt være aprilspøk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett spøk eller ikke så er det fint å se at de har tenkt tanken. Litt tidlig i forholdet kanskje, men greit at tankene er i gang hvis de vurderer tenker jeg. Kan fort gå noen år uten klaff. Meeeen, kanskje vurdere å flytte inn sammen først og få den biten igang! Er jo tross alt bare 2/3 måneder inn i 'vi før se hva dette er'. Men litt svakt spøk måten de svarer på. Hvis han la ut at han har endret mening og vil prøve nu! Så blir det mer som et spøk. Lenge leve kjærligheten uansett. Voksne mennesker som har funnet tonen og er med på det meste i hverandres liv. Stine vare jo også veldig støttende med BT og motsatt så er bare glad at hun føler seg bra igjen. Tror de matcher veldig bra og heier så klart på videre lykke. Så lenge barna har det godt og respekten er der så burde vi ikke dømme FOR hardt. Men de er i rampelyset og vet hva de holder på med. Så kritikken kommer uansett. Håper bare ikke at H ønska barn og ser dette. Jeg ville iallefall vært knust 🥲

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (8 timer siden):

Hø? Så det å tøyse litt med å få barn eller ei er å synke lavt? Og man er et rævva menneske av den grunn? 
fysøren KG er nådeløst ass

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (10 timer siden):

Hø? Så det å tøyse litt med å få barn eller ei er å synke lavt? Og man er et rævva menneske av den grunn? 
fysøren KG er nådeløst ass

Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Du har muligens veldig lite erfaring med tema ufrivillig barnløshet forstår jeg, så jeg velger å ikke gå inn i den diskusjonen med deg.

Jeg har erfaring med ufrivillig barnløshet og ser heller ikke hvorfor dette stuntet var så grusomt?  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 minutt siden):

Jeg har erfaring med ufrivillig barnløshet og ser heller ikke hvorfor dette stuntet var så grusomt?  

Men hvorfor måtte de ta akkurat det stuntet (som det kalles her inne)?? JO… for å tjene mer penger….i tillegg gøy for ungene hennes å få høre om dette på eventuelt både skole og fritidsaktiviteter…For uansett aldersgrense på SoMe så kjenner de garantert noe endre som får det med seg:)  Hvis hun ikke ringte hjem først og sa ifra «nå skal mamma og Mads tulle litt med alle følgerne sine - lure de litt og da kommer vi til å få enda mere penger» Mange her inne mener hun er en så fantastisk person…. Er hun det? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor måtte de ta akkurat det stuntet (som det kalles her inne)?? JO… for å tjene mer penger….i tillegg gøy for ungene hennes å få høre om dette på eventuelt både skole og fritidsaktiviteter…For uansett aldersgrense på SoMe så kjenner de garantert noe endre som får det med seg:)  Hvis hun ikke ringte hjem først og sa ifra «nå skal mamma og Mads tulle litt med alle følgerne sine - lure de litt og da kommer vi til å få enda mere penger» Mange her inne mener hun er en så fantastisk person…. Er hun det? 

Nå sier de selv at folk rundt ungene fikk vite at det var april spøk. Folk tar ting så himla seriøst! Lar seg krenke på andre sine vegne og lager scenarioer om atte dersom atte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livetskjer skrev (49 minutter siden):

Enig! De kunne jo holdt det til å tulle litt med venner, og ikke for "hele Norge". 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (43 minutter siden):

Nå sier de selv at folk rundt ungene fikk vite at det var april spøk. Folk tar ting så himla seriøst! Lar seg krenke på andre sine vegne og lager scenarioer om atte dersom atte. 

Selv om ungene fikk vite det, kan det komme ubehagelige situasjoner for dem at mor ikke har noe filter på hva som legges ut på sosiale medier. Alt handler ikke bare om at barne vet om det på forhånd.... Dette kunne vært en spøk for venner og familie, ikke for hele Norge, lærerne til barna osv osv. 

Endret av Tiara07
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tiara07 skrev (Akkurat nå):

Enig! De kunne jo holdt det til å tulle litt med venner, og ikke for "hele Norge". 

Men da hadde de ikke tjent de ekstra pengene på clickbait.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (Akkurat nå):

Men da hadde de ikke tjent de ekstra pengene på clickbait.

Nemlig! Og noe må de tjene penger på når de har "sluttet" å jobbe pga forelskelsen. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (20 minutter siden):

Nemlig! Og noe må de tjene penger på når de har "sluttet" å jobbe pga forelskelsen. 

Men hvor artig er den spøken? Veit ikke om de er kjærester nå jeg? Eller om de fortsetter «å finne ut av det»?… de har jo bare holdt på siden 5 februar eller hva de sa den gangen ??? 😉

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (28 minutter siden):

Men hvor artig er den spøken? Veit ikke om de er kjærester nå jeg? Eller om de fortsetter «å finne ut av det»?… de har jo bare holdt på siden 5 februar eller hva de sa den gangen ??? 😉

Ja, er enig. Jeg synes det heller var litt klein spøk. Tror det var i januar de var på første date. Hadde vært spennende å høre hvordan de definerer seg nå, ja! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...