Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

.

Endret av Blomsterpiken_
Feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir litt intenst fra Stines side eller? Spent på hvor lenge Mads holder ut før bobla sprekker…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (53 minutter siden):

Det blir litt intenst fra Stines side eller? Spent på hvor lenge Mads holder ut før bobla sprekker…

Ja, ganske flink til å trøkke romansen deres opp i trynet på folk og spesifisere at hun aldri har vært så forelska før🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (6 minutter siden):

Ja, ganske flink til å trøkke romansen deres opp i trynet på folk og spesifisere at hun aldri har vært så forelska før🙃

Ja, huff- tenk å vise at man virkelig har det bra! DET må man aldri gjøre tydeligvis 🤦‍♀️ Helt frivillig å følge med på de da…..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Hu er veldig krampe aktig ja🫣men. Noen liker det og

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (10 minutter siden):

Ja, huff- tenk å vise at man virkelig har det bra! DET må man aldri gjøre tydeligvis 🤦‍♀️ Helt frivillig å følge med på de da…..

Ja jøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frublå skrev (1 time siden):

Jo, men å hele tiden gi inntrykk av at «jeg aldri har hatt det så bra før», «vi er sååå like som jeg aldri har opplevd med noen andre før», «tenk at jeg skal få oppleve noe sånt så sterkt som dette», «har aldri hatt en så fin bursdag før» osv (ikke ordrett, men ala det jeg har lest hun har lagt ut). Det er jo et hån mot han hun har vært sammen med i mange år og fått barn med! Var det en løgn liksom? 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er brått veldig tydelig at Mads ikke synes det er så kult å være konstant utsatt for denne klissebombinga på nett. Han ser ut som at han vil krype ut av skinnet sitt på denne blåturen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (19 timer siden):

Jo, men å hele tiden gi inntrykk av at «jeg aldri har hatt det så bra før», «vi er sååå like som jeg aldri har opplevd med noen andre før», «tenk at jeg skal få oppleve noe sånt så sterkt som dette», «har aldri hatt en så fin bursdag før» osv (ikke ordrett, men ala det jeg har lest hun har lagt ut). Det er jo et hån mot han hun har vært sammen med i mange år og fått barn med! Var det en løgn liksom? 

Det var jeg reagert på også. Hun blottstiller jo eksmannen ved å omtale Mads på denne måten. For all del helt suverent at hun er lykkelig, men å gni det sånn inn er dårlig gjort 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (33 minutter siden):

Det var jeg reagert på også. Hun blottstiller jo eksmannen ved å omtale Mads på denne måten. For all del helt suverent at hun er lykkelig, men å gni det sånn inn er dårlig gjort 

Er det ikke normalt å oppleve forelskelse helt annerledes som voksen enn man gjorde som tenåring? Hun har jo aldri hatt muligheten til å åpent kjenne på den første forelskelsen i voksen alder og kan sette ord og handling på det hun føler og kjenner. Kroppen hennes og hormonene jobber jo på en helt annen måte nå enn den gjorde sist hun var forelsket, så det er ganske normalt at hun kjenner på det sterkere denne runden

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneblomst skrev (1 time siden):

Det er brått veldig tydelig at Mads ikke synes det er så kult å være konstant utsatt for denne klissebombinga på nett. Han ser ut som at han vil krype ut av skinnet sitt på denne blåturen. 

Syns han er like forelska som henne jeg altså, men det er vel øynene som ser. De har vel ikke vært sånn forelska siden i starten av 20-årene noen av de, så de kjenner det nok veldig sterkt begge 2. Synes de ser ut som et pent par som koser seg veldig i hverandres selskap ☺️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (21 timer siden):

Tror hun prøver å gni det inn mot helene, hvem valgte mats, jeg er så deilig. Nei hu der ass

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Er det ikke normalt å oppleve forelskelse helt annerledes som voksen enn man gjorde som tenåring? Hun har jo aldri hatt muligheten til å åpent kjenne på den første forelskelsen i voksen alder og kan sette ord og handling på det hun føler og kjenner. Kroppen hennes og hormonene jobber jo på en helt annen måte nå enn den gjorde sist hun var forelsket, så det er ganske normalt at hun kjenner på det sterkere denne runden

Jo, selvsagt, men hun er jo nå voksen, og bør kanskje klare å tenke litt selv om ting kiler både her og der…. Når man er voksen og mor, så tenker man først og fremst! Så nyter man! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje70 skrev (1 time siden):

Tror hun prøver å gni det inn mot helene, hvem valgte mats, jeg er så deilig. Nei hu der ass

Men i alle dager. Tenk at folk har trykket «nyttig» på dette…

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (2 timer siden):

Syns han er like forelska som henne jeg altså, men det er vel øynene som ser. De har vel ikke vært sånn forelska siden i starten av 20-årene noen av de, så de kjenner det nok veldig sterkt begge 2. Synes de ser ut som et pent par som koser seg veldig i hverandres selskap ☺️

De var nok veldig forelsket den gang de møtte forrige også! Selv om det er noen år siden, betyr ikke det at de trenger «å miste hodet»! Skal det liksom være så sinnsykt offer å ha vært ung forelsket, og når man opplever det på nytt, skal det «hedres» som ekstra spesielt? Nei, i min verden kjennes forelskelse like sterkt enten man er 19 eller 35 år! Kanskje mest da jeg var 19… Nå klarer jeg å tenke litt. Disse to har svirret siden januar (deres ord som jeg ikke tror på), og klarer omtrent ikke jobbe en gang…. Har da vært forelsket selv, men klart å holde hodet over vannet, skjøttet jobben osv. Her har de jo selv sagt at det har gått utover jobb fordi de «har hatt annet å tenke på», altså forelskelsen. Blir litt fjortis, uansvarlig og rart i min verden. Tenker også spesielt på barn og ekser! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (12 timer siden):

De var nok veldig forelsket den gang de møtte forrige også! Selv om det er noen år siden, betyr ikke det at de trenger «å miste hodet»! Skal det liksom være så sinnsykt offer å ha vært ung forelsket, og når man opplever det på nytt, skal det «hedres» som ekstra spesielt? Nei, i min verden kjennes forelskelse like sterkt enten man er 19 eller 35 år! Kanskje mest da jeg var 19… Nå klarer jeg å tenke litt. Disse to har svirret siden januar (deres ord som jeg ikke tror på), og klarer omtrent ikke jobbe en gang…. Har da vært forelsket selv, men klart å holde hodet over vannet, skjøttet jobben osv. Her har de jo selv sagt at det har gått utover jobb fordi de «har hatt annet å tenke på», altså forelskelsen. Blir litt fjortis, uansvarlig og rart i min verden. Tenker også spesielt på barn og ekser! 

Kommer til å "gå over" like fort som det startet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tiara07 skrev (På 28.3.2025 den 21.48):

Kanskje hun aldri har vært så forelsket før, rett og slett, det finner man ikke alltid ut før man finner ny  partner, det betyr ikke at hun ikke har hatt følelser for exen men at det nå oppleves annerledes.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (12 timer siden):

Men i alle dager. Tenk at folk har trykket «nyttig» på dette…

Ikke sant , blir for dumt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Kanskje hun aldri har vært så forelsket før, rett og slett, det finner man ikke alltid ut før man finner ny  partner, det betyr ikke at hun ikke har hatt følelser for exen men at det nå oppleves annerledes.

Ja, men å uttrykke seg på den måten offentlig når de er helt i startsfasen, synes jeg ingenting om. Jeg synes det er respektløst mot barn og ekser! 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt nysgjerrig siden de skulle til Budapest..vel, det var lite å se av byen...det var bare kliss klass...not for me...han er "livets medisin" sier hun !😬 At noen orker å dele kjærlighetslivets sitt sånn, 24/7 🤢

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...